خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7

تاریخ انتشار:
1403/2/23 22:11:41

یخچال فریزر جز مهم‌ترین وسایل برقی در هر خانه و محیط اداری می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7


ویژگی‌های یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 از جمله طرح‌های فروش اقساطی مجموعه قسطی کلاب به شمار می‌رود. یخچال فریزرهای برند Depoint با بهره گیری از دانش روز دنیا و مطابق با استانداردهای جهانی و بین المللی طراحی و تولید می‌شوند. در ساختار داخلی یخچال یخ‌زن دیپوینت مدل T7 از بهترین قطعات و متعلقات فنی استفاده شده است. این ویژگی کارایی و طول عمر کاری بالای یخچال فریزر را رقم زده است.

مجهز شدن به موتور و کمپرسور Inverter از برجسته‌ترین مشخصات خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 قلمداد می‌گردد. توان برودتی بالا، بهره‌وری عالی و بهینه سازی مصرف انرژی و برق، از مهمترین مزایای کمپرسورهای کم مصرف یا اینورتر محسوب می‌شود. فرآیند خنک سازی و سرمادهی یخچال فریزر مدل T7 از طریق گاز مبرد R600A صورت می‌گیرد. سازگاری با محیط زیست، عدم تولید آلودگی‌های زیست محیطی و کیفیت بالا، از نقاط عطف گاز خنک کننده دستگاه تلقی می‌گردد.

محفظه داخلی یخچال فریزر depoint t7 از فضای کافی و مناسب برای نگهداری مواد غذایی، گوشت، مرغ و سبزیجات برخوردار می‌باشد. بنابر اعلام سازنده، ظرفیت کل محصول 595 لیتر عنوان گردیده است. همچنین، گنجایش بخش یخچال برابر با 435 لیتر و ظرفیت قسمت فریزر حدود 170 لیتر برآورده شده است. بنابراین، یخچال فریزر دیپوینت تی 7، نیازهای خانواده‌های پرجمعیت را به خوبی برآورده می‌سازد. برای خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 به فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh مجهز شده است. فیلتر بهداشتی دستگاه با انجام فرآیند فیلتراسیون قوی، کلیه بوهای نامطبوع، آلودگی‌ها، باکتری‌های مضر و قارچ‌ها را تا حدود 99/99 درصد و در طی چهار مرحله از بین می‌برد. 

دیگر مشخصات یخچال فریزر DEPOINT T7

مجهز شدن به سیستم هوای چندگانه و قابلیت متعادل کننده رطوبت را می‌توان از ویژگی‌های خاص خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 برشمرد. سیستم جریان هوای چندگانه با تامین هوای سرد در محفظه داخلی یخچال، در تازه باقی ماندن مواد غذایی کمک شایانی می‌نماید. 

دریچه مخصوص متعادل کننده رطوبت دستگاه، با تامین رطوبت لازم، امکان نگهداری میوه‌ها و سبزیجات را برای مدت زمان بیشتری فراهم می‌آورد. بهره مندی یخچال فریزر از سبدهای قابل تنظیم، قابلیت نگهداری انواع شیشه‌ها و بطری‌ها را برای کاربر امکان پذیر ساخته است.

از دیگر مشخصات برجسته خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 می‌توان به طراحی نوآورانه و خاص، سیستم NO FROST و حالت انجماد سریع، اشاره نمود. طراحی منحصر به فرد دستگیره‌های یخچال فریزر، ضمن سادگی و جذابیت، سهولت در باز کردن درب دستگاه را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است. همچنین، افزایش حجم کشوها و قفسه‌های یخچال، فضای مناسبی را برای نگهداری مواد غذایی بیشتر در دسترس کاربر قرار می‌دهد.

در بخش بیرونی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7، سیستم آبسردکن دستگاه تعبیه شده است. با استفاده از این قابلیت، کاربر لذت نوشیدن یک لیوان آب خنک و گوارا را تجربه خواهد نمود. مجهز به کنترل پنل لمسی، برخورداری از محفظه سرد، رتبه انرژی A، سیستم روشنایی داخلی LED، دارای یخساز دستی و مجهز به قفل کودک، از دیگر مشخصات خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 محسوب می‌شود. 

نحوه خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7

مجموعه قسطی کلاب به منظور افزایش سطح رفاه خریداران، اقدام به فروش قسطی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 نموده است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از تسهیلات این طرح به درگاه اینترنتی قسطی کلاب به آدرس ghesticlub.com مراجعه نمایند. 

در کنار طرح‌های فروش اقساطی، امکان خرید انواع لوازم خانگی به صورت نقدی از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب پیش بینی شده است. با خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون سفته

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون سفته
از آنجایی که لوازم خانگی در زمره وسایل کاربردی و مورد نیاز افراد محسوب می شود، فروش اقساطی لوازم خانگی بدون سفته بسیار حائز اهمیت و....

خرید اقساطی گاز صفحه‌ای با حکمت کارت

خرید اقساطی گاز صفحه‌ای با حکمت کارت
برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و زیبا تعبیه یک گاز رومیزی می‌تواند قدم بزرگی باشد. برای خرید اقساطی گاز صفحه‌ای با حکمت کارت به بخش لوازم خانگی در...