خرید قسطی ساید بای‌ ساید ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/9 08:53:21

برند ال جی قدرتمندترین برند سازنده لوازم خانگی در دنیا می‌باشد که از فناوری روز دنیا در طراحی محصولات خود استفاده می‌کند. برای خرید اقساطی سایدبای‌ساید ال جی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی سایدبای‌ساید ال جی


خرید قسطی ساید بای ساید ال جی

یخچال فریزرهای ساید بای ساید ال جی با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و امکانات موجود در دنیا ساخته می‌شوند و همراه با نوآوری و کارایی به شما یاری می‌رسانند و سبب می شوند تا یک آشپزخانه بی‌نظیر داشته باشید.

یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها در این یخچال‌ها خانواده دور این دور می‌باشد. در ادامه سعی داریم تا با چند مدل پرفروش از یخچال فریزرهای کارخانه ال جی آشنا شویم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ساید بای ساید ال جی در قسطی كلاب فراهم شده است.

یخچال و فریزر ال جی مدل SXB530

هم‌چنین، دارای پهنای 912 میلی‌متری است و عمقی برابر با 738 میلی‌متر دارد ارتفاع آن نیز 1790 میلی‌متر می‌باشد. دارای سیستم بدون برفک است و چهار طبقه دارد. چهار طبقه نیز به صورت دردار وجود دارد.

تعداد کشورها در این وسیله دو عدد است. یک لامپ زیبا دارد و جهت باز شدن درب از سمت راست است. یک کشو با تنظیم رطوبت و دما دارد که مخصوص نگهداری میوه‌جات و سبزیجات تازه است. 

خاصیت متعادل کننده و تازه‌سازی دارد. با خرید اقساطی ساید بای ساید ال جی یک محصول عالی خریداری نمایید. مشخصات فریزر نیز بسیار مناسب است. 

اگر به مدت چند دقیقه درب یخچال را باز نگه دارید، سیستم هشدار عمل می‌کند. این دستگاه مجهز به آب سرد کن است و برای تولید یخ و آب سرد لازم است تا به شیر آب متصل گردد. ظرفیت فریزر 28 فوت می‌باشد.

به علاوه این وسیله مجهز به کمپرسور اینورتر خطی است. دارای فیلتر بهداشتی، فناوری انجماد سریع، سیستم عیب یاب هوشمند و قفل کودک است. با خرید نقدی یا اقساطی ساید بای ساید ال جی از زندگی لذت ببرید.

یخچال و فریزر ال جی مدل MDI765DB-ind

این یخچال از زیبایی فوق العاده‌ای برخوردار است و در رنگ زیبای نقره‌ای ارائه شده است. دارای نمودار مصرف انرژی A+ است. گنجایشی برابر با 716 لیتر دارد و ارتفاع آن 1797 میلی‌متر می‌باشد.

همچنین عمقی 924 میلی‌متری دارد و پهنای آن برابر با 912 میلی‌متر است. تعداد طبقات یخچال 6 عدد می‌باشد. همچنین تعداد طبقات درب دار نیز شش تایی است و دو کشور دارد. با خرید اقساطی ساید بای ساید ال جی مواد غذایی سالم داشته باشید.

دارای لامپی زیبا است و نوع کمپرسور آن از نوع اینورتر خطی است. دارای درب دور این دور می‌باشد. مجهز به صفحه نمایش اینستاویو است و سیستم جریان هوای چندگانه دارد. به علاوه، دارای فناوری هوشمند تینكیو است. 

با استفاده از اسمارت تینکیو می‌توانید از راه دور و به وسیله اپلیکیشن تنظیمات خود را انجام دهید. یخ‌ساز اتوماتیک در داخل درب تعبیه شده است. فیلتر بهداشتی و کشوی نگهدارنده رطوبت دارد. 

مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند است. به علاوه دارای بوزدای کربنی است و همچنین فن فیلتر هوای داخلی دارد. دارای قفسه تاشونده برای نگهداری خوراکی‌های بزرگتر است.

دارای 6 طبقه در دار و چهار طبقه معمولی است همچنین دو کشو دارد. با خرید نقدی یا اقساطی ساید بای ساید ال جی از امكاناتی بی نظیر بهره‌مند شوید.

خرید قسطی ساید بای ساید ال جی

برای تهیه یخچال‌های فوق العاده ال جی به قسطی كلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلتفرم تامین لوازم خانگی ایرانیان بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی می‌توانید از یکی از سه روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ساید بای ساید ال جی از این سایت است.

برای کسب اطلاعات از نحوه دریافت اعتبار خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ پارسیان و فراز اندیشان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر جي پلاس

خرید قسطی یخچال فریزر جي پلاس
کمپانی جی پلاس با محصولاتی بی‌نظیر رتبه اول لوازم خانگی را در ایران به دست آورده است. برای خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس به بخش لوازم...

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند TCL

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند TCL
برند تی سی ال یکی از برندهای موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند TCL به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...