خرید اقساطی پژو 405

تاریخ انتشار:
1403/2/27 20:50:44

شرکت پژو یکی از موفق‌ترین شرکت‌های فرانسوی است که محصولات زیبا و جذابی دارد. برای خرید اقساطی پژو 405 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی پژو 405


بررسی طراحی بیرونی و فضای کابین پژو 405

پژو 405 بر اساس یکی از پلتفرم‌های شرکت پژو فرانسه طراحی و ساخته شده و نمای بیرونی آن بسیار زیبا و چشم نواز می‌باشد و این ویژگی میزان خرید قسطی پژو 405 توسط مردم را افزایش داده است. چراغ‌های جلویی این خودرو از طراحی مناسبی برخوردار هستند و تناسب بسیار خوبی را با جلو پنجره این خودرو دارند و تمامی نگاه‌ها را به خود درگیر می‌کنند.

این اتومبیل از نمای جانبی نیز بسیار زیبا و تاثیرگذار می‌باشد و گلگیر‌های آن هماهنگی بالایی را با رینگ‌ها و نمای جانبی پژو 405 دارند و در واقع، یکی از دلایل بالا بودن میزان فروش اقساطی خودرو پژو 405 همین ویژگی می‌باشد. 

چراغ‌های عقبی این اتومبیل به خوبی ساخته شده‌اند و از کشیدگی مناسبی برخوردار هستند و درب صندوق عقب پژو 405 از نظر اندازه و طراحی بسیار جذاب است و این موارد تاثیر مستقیمی را بر روی خرید اقساطی پژو 405 توسط علاقه‌مندان گذاشته‌اند.

اگرچه فضای کابین پژو 405 ساده و بدون تزیینات پر زرق و برق است؛ ولی با این حال داشبورد و پنل مرکزی این اتومبیل همچون سایر اجزای فضای کابین آن بسیار دقیق و با کیفیت هستند و در کوتاه مدت دچار خرابی نخواهند شد. 

بطور کلی، پژو 405 به عنوان یکی از پرفروش‌ترین وسایل نقلیه شرکت ایران خودرو از طراحی بسیار خوبی برخوردار است و خرید قسطی پژو 405 توسط گروه‌های مختلف جامعه تحت تاثیر این ویژگی قرار گرفته است. پژو 405 بر اساس یک پلتفرم فرانسوی ساخته شد. 

مشخصات فنی پژو 405

موتور پژو 405 دارای حجم 1761 سی سی می‌باشد و این موتور توانایی تولید 97 اسب بخار انرژی در 6000 دور در دقیقه و 153 نیوتن‌متر گشتاور در 3500 دور در دقیقه را دارد و به یک گیربکس 5 سرعته دستی مجهز است. 

حداکثر سرعت این خودرو در حدود 190 کیلومتر در ساعت می‌باشد و شتاب 0 تا 100 آن برابر با 11 ثانیه اندازه گیری شده و سریع‌ بودن این خودرو یکی از دلایل اصلی متقاعد شدن علاقه‌مندان برای خرید اقساطی پژو 405 در نظر گرفته می‌شود.

پژو 405 در سیکل ترکیبی در حدود 9.1 لیتر بنزین را به ازای طی کردن مسافتی معادل با 100 کیلومتر مصرف می‌کند و دارای استاندارد یورو 2 اتحادیه اروپا می‌باشد و حجم نهایی باک آن در حدود 70 لیتر عنوان شده است. این اتومبیل از طراحی قابل قبولی برخوردار می‌باشد. 

معرفی امکانات رفاهی و ایمنی پژو 405

پژو 405 به عنوان یکی از پرفروش‌ترین وسایل نقلیه تاریخ ایران از نظر امکانات رفاهی و ایمنی حرف‌های زیادی را برای گفتن ندارد و علت اصلی این موضوع قدیمی بودن پلتفرم پژو 405 است و نمی‌توان ایراد چندانی را برای این مورد در نظر گرفت. 

از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این اتومبیل می‌توان به مواردی همچون: سیستم ترمز ABS به همراه سیستم کنترل پایداری EBD، کیسه هوا برای راننده، ایموبلایزر و شیشه بالابر برقی برای درب‌های جلو اشاره کرد و لازم به ذکر است که محدود بودن امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو میزان فروش اقساطی خودرو پژو 405 را تحت تاثیر قرار داده است. قسطی کلاب بزرگ‌ترین و بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید قسطی پژو 405 در نظر گرفته می‌شود. 

چرا قسطی کلاب بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید قسطی خودرو پژو 405 محسوب می‌شود؟

قسطی کلاب به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه و فروش اقساطی خودرو شناخته می‌شود و این مجموعه بهترین انتخاب برای خرید اقساطی پژو 405 می‌باشد و شما با کمک خدمات ارزشمند و انعطاف پذیر این مجموعه می‌توانید اتومبیل رویایی خود را با بهترین قیمت، کم‌ترین سود و به صورت نقد و یا اقساط خریداری نمایید و از مزایای همکاری با یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور بهره‌مند شوید. 

قسطی کلاب تمامی محصولات خود از جمله وسایل نقلیه شخصی را با بهترین شرایط به فروش می‌رساند و سابقه درخشان این مجموعه در ارائه محصولات با کیفیت و مطمئن به مشتریان یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت قسطی کلاب در نظر گرفته می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی دنا

خرید قسطی دنا
یکی از بهترین و جذاب‌ترین محصولات کمپانی ایران خودرو بی شک خودرو دنا می‌باشد که بسیار زیبا طراحی شده است. برای خرید قسطی دنا به...

خرید قسطی خودرو ولستر

خرید قسطی خودرو ولستر
یکی از جذاب‌ترین خودروهای کمپانی هیوندا بی‌شک مدل ولستر است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی خودرو ولستر می‌باشید به بخش وسایل نقلیه در...