فروش اقساطی ایکس باکس سری x

تاریخ انتشار:
1403/2/26 20:00:29

ایکس باکس جز پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی جهان است که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری x به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی ایکس باکس سری x


بررسی Xbox Series X

در نگاه اول به کنسول نسل نهمی مایکروسافت یا یک دستگاه مکعب مستطیلی مشکی‌رنگ روبه‌رو خواهید شد که علاوه بر ظاهر ساده و جذابی که دارد با سخت‌افزار بسیار قدرتمند پا به عرصه رقابت با پلی‌استیشن 5 شرکت سونی گذاشته است و می‌خواهد قدرت فوق‌العاده بالای خودش را به رخ رقیب سنتی‌اش بکشاند.

این نکته را هم اضافه کنیم که پلی‌استیشن 5 هم کنسول بسیار قدرتمندی است و انتخاب بین این دو دستگاه همیشه سخت بوده و با سلیقه کاربران هم رابطه مستقیم دارد. برای خرید قسطی ایکس باکس سری x می‌توانید به صفحه محصول در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

انتخاب بین طراحی ایکس باکس و پلی‌استیشن کاملاً سلیقه‌ای است. ایکس باکس سری ایکس را می‌توان به‌صورت عمودی و افقی استفاده کرده ولی مایکروسافت در اکثر تصاویر و تبلیغ‌ها این کنسول را به‌صورت عمودی قرار داده است.

ایکس باکس سری ایکس در کل از سه درگاه USB 3.1، یک درگاه HDMI، درگاه اترنت و یک درگاه برای استفاده از حافظه‌های جانبی استفاده می‌کند. همچنین در پشت دستگاه درگاه پاور وجود دارد و در جلوی کنسول کلید خاص X، کلید Eject برای خارج کردن دیسک، محل قرارگیری دیسک و یک درگاه USB 3.1 وجود دارد. با خرید اقساطی ایکس باکس سری x انبوهی از امکانات را تجربه خواهید کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

کنترلر ایکس باکس سری ایکس پیشرفت چشمگیری نداشته است ولی در طرف مقابل سونی برای پلی‌استیشن 5 یک کنترل جدید با طراحی چشم‌نواز و امکانات جالب معرفی کرد. عملکرد کلی دسته کنسول بهبودیافته ولی شاید این بهبودها به‌اندازه زیادی نبوده و این نکته را نباید فراموش کنیم که کنترلر ایکس باکس هم در نوع خودش طرفداران بسیاری دارد.

خرید قسطی ایکس باکس سری x شما را به دنیای بازی‌های 4K می‌برد و می‌تواند از بازی‌های 8K هم پشتیبانی کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که استودیوهای بازی‌سازی چه بازی‌هایی را برای کنسول‌های نسل نهمی آماده کرده‌اند تا تجربه بهترین کیفیت ممکن را داشته باشید. رابط کاربری و محیط نرم‌افزاری این کنسول بهبود داشته ولی در این مورد به‌پای محیط رابط کاربری پلی‌استیشن 5 نخواهد رسید.

قدرت سخت‌افزاری کنسول بسیار بالا است و می‌تواند محتوای 4K را با نرخ 120 فریم بر ثانیه اجرا کند و استاندارد 8K HDR هم به‌طور حتم ویژگی بسیار جذابی به شمار می‌رود. پردازنده ایکس باکس سری ایکس از هشت هسته Zen 2 بهره می‌برد که فرکانسی معادل 3.8 گیگاهرتز دارند. پردازنده گرافیکی RDNA 2 با حداکثر توان پردازشی 12 ترافلاپس قدرت بالای این کنسول را تضمین می‌کند. با خرید اقساطی ایکس باکس سری x یک غول پردازشی برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌های موجود بازار در اختیار خواهید داشت.

بررسی عملکردهای ایکس باکس سری x

ایکس باکس سری ایکس از 16 گیگابایت حافظه GDDR6 استفاده می‌کند. این کنسول از یک SSD سریع بهره می‌برد که عملکردی سریع و روان را برای شما به ارمغان می‌آورد. عملکرد فن‌های ایکس باکس در این نسل بسیار خوب است و گرما به‌صورت متعادلی در فضای کنسول پخش می‌شود همچنین این کنسول سروصدای زیادی ندارد و بسیار کم‌صدا است. پس با خرید قسطی ایکس باکس سری x صاحب یک کنسول قدرتمند و درعین‌حال کم‌صدا خواهید شد.

حالا باید دید که مایکروسافت چه برنامه‌ای برای تولید بازی‌های اختصاصی دارد؛ بازی‌هایی که بتوانند از قدرت بالای ایکس باکس سری ایکس استفاده کنند و بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهند. این نکته را هم اضافه می‌کنیم که برای تجربه بهتر باید از نمایشگرهای باکیفیتی استفاده کنید تا تجربه عالی شما از کار کردن با این کنسول دوچندان شود.

خرید اقساطی ایکس باکس سری x شما را یک‌قدم به تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی کردن نزدیک می‌کند. در چند سال آینده باید برای یک نبرد تمام‌عیار بین دو کمپانی سونی و مایکروسافت آماده‌باشیم زیرا هر دو کنسول پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس فوق‌العاده هستند و قدرت بالایی دارند و هرکدام از آن‌ها طرفداران سرسخت خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطیps5

خرید اقساطیps5
اگر شما هم جز علاقه مندان به بازی‌های دیجیتالی هستید، همین الان به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی بروید و خرید اقساطی ps5 را...

خرید قسطی ایکس باکس وان

خرید قسطی ایکس باکس وان
وجود یک کنسول بازی در روزهای گرم و آفتابی تابستانی بدون مسافرت و قرنطینه‌ای بسیار لارم و ضروری است. برای خرید اقساطی ایکس باکس وان...