خرید اقساطی ظرف شویی پاک شوما

تاریخ انتشار:
1403/2/28 06:28:10

برند پاکشوما برندی عالی و موفق در ایران است که محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید اقساطی ظرف شویی پاک شوما به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید اقساطی ظرف شویی پاک شوما


بررسی ظرف شویی پاکشوما

شستن ظروف همواره یکی از خسته کننده ترین کارها به حساب می‌آید. به خصوص در زمان مهمانی که تعداد ظروف کثیف بیشتر است، شستن آن‌ها کار دشوار و طاقت فرسایی می‌باشد. چنانچه تمایل به خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما می‌توانید از طریق سایت، مدل‌های مختلفی از این برند را مشاهده کنید.

پاکشوما یکی از برندهای محبوب و معتبر ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت جدی دارد. ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند و از لحاظ عملکرد و کارایی تا حد زیادی مشابه یکدیگر هستند. عمده تفاوت بین مدل‌های مختلف، در برنامه شستشوی ظروف و همچنین میزان ظرفیت و گنجایش آن‌ها می‌باشد. برای خرید قسطی ظرف شویی پاک شوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی‌های برند پاکشوما

اکثر مدل‌های ماشین ظرفشویی پاکشوما دارای برنامه‌های شستشوی ذکر شده در زیر هستند. هر برنامه جهت شستن ظروف با میزان کثیفی متفاوتی است. اطلاع داشتن از کارایی برنامه‌های شستشو قطعا می‌تواند در استفاده بهینه از دستگاه کمک کننده باشد.

برنامه شستشوی شدید 

این برنامه جهت شستن ظروف بسیار کثیف و چرک مناسب است. با استفاده از این برنامه شستشو می‌توانید سرسخت‌ترین لکه‌ها را از بین ببرید.

برنامه شستشوی میوه و سبزیجات 

این برنامه همان طور که از نام آن مشخص است برای شستشوی میوه و سبزیجات کاربرد خوبی دارد.

شستشوی سریع 

با استفاده از این برنامه می‌توانید ظروفی که لکه و کثیفی کمی دارند را به خوبی در کمترین زمان شستشو دهید.

شستشوی ظروف حساس و خاص 

این برنامه جهت شستن ظرف‌های خاص و حساس بسیار مناسب است. برای خرید اقساطی ظرف شویی پاک شوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شستشوی اقتصادی

در برنامه به گونه‌ای طراحی شده تا با کمترین میزان مصرف آب و انرژی، ظرف‌های کثیف شسته شوند. 

امکانات و قابلیت‌های ماشین ظرفشویی پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما دارای قابلیت‌های مناسب و خوبی جهت راحتی کاربر می‌باشد. در تمامی مدل‌های ماشین ظرفشویی پاکشوما یک پنل کاربری ساده تعبیه شده تا کاربر بتواند به راحتی برنامه شستشو را انتخاب کند. نمایشگر و پنل کاربری ظرفشویی می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل و خطا مانند اتمام مایع یا نمک شستشو، به کاربر اطلاع دهد.  

در داخل محفظه شستشو، 3 بازوی آبپاش جهت شستن هر بهتر ظروف تعبیه شده‌اند که آب را با قدرت و فشار بالایی در داخل محفظه پخش می‌کنند. فضای داخلی محفظه شستشو دارای طبقات و جایگاه‌های مختلفی جهت قرار دادن انواع ظروف می‌باشد. برای خرید قسطی ظرف شویی پاک شوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

برنامه‌های شستشوی متنوعی برای انواع ظروف با درجه کثیفی متعدد در سیستم ماشین ظرف شویی پاکشوما تعبیه شده است. لازم به ذکر است که ماشین ظرفشویی‌های پاکشوما دارای سیستم قفل کودک و همچنین تاخیر زمانی شستشو هستند. با استفاده از این سیستم می‌توانید ساعت شروع به کار دستگاه را تنظیم کنید تا در ساعت مشخصی شروع به شستن کند.

کیفیت و کارایی ماشین ظرفشویی‌های ساخت پاکشوما بسیار مطلوب است. درجه مصرف انرژی این دستگاه‌ها عموما بر روی گرید A++ قرار دارد و از این نظر بسیار بهینه ساخته شده‌اند. برای خرید اقساطی ظرف شویی پاک شوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

به طور میانگین میزان مصرف آب برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی‌های پاکشوما حدود 9 لیتر به ازای هر بار شستشو است. پرفروش‌ترین مدل‌های برند پاکشوما در حال حاضر مدل‌های MDF-14302 و MDF-15305 می‌باشند. این مدل‌ها به ترتیب دارای ظرفیت‌های 14 و 15 نفره هستند. اگر خانواده پرجمعیتی دارید، خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما برای شما مناسب است.

خرید قسطی ظرف شویی پاک شوما از قسطی کلاب

سایت فروشگاهی قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی ظرفشویی فعالیت جدی و متمرکزی دارد. چنانچه تمایل به خرید اقساطی ظرف شویی پاک شوما دارید، می‌توانید از سایت قسطی کلاب اقدام نمایید. قسطی کلاب در زمینه فروش لوازم‌های خانگی، لوازم‌های اداری، موبایل، کامپیوتر فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد. این سایت جهت فروش اقساطی و نقدی طرح‌های متنوعی دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو با چک

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو با چک دارید به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی یخچال فریزر سام

خرید قسطی یخچال فریزر سام
یکی از برندهای جدید ایرانی که رقیب برند جی پلاس نیز می‌باشد سام نام دارد. برای خرید قسطی یخچال فریزر سام به بخش یخچال فریزر در دسته...