خرید اقساطی یخچال و فریزر ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/28 15:51:13

برند ایکس ویژن یکی از برترین برندهای ایرانی است که محصولات متنوع و کاملی دارد. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر ایکس ویژن به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال و فریزر ایکس ویژن


معرفی انواع یخچال و فریزر ایکس ویژن 

یخچال و فریزر جزو کالاهای اساسی برای زندگی امروزی است. به همین دلیل انتخاب یک محصول مناسب و بادوام جزو اصلی‌ترین شروط برای تهیه یخچال و فریزر است. ایکس ویژن به عنوان یک برند نام آشنای ایرانی توانسته در مدت کوتاه جای خود را در میان مصرف کنندگان باز کند. در این مطلب ضمن معرفی این برند یخچال و فریزر، به نحوه خرید قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن می‌پردازیم.  

معرفی

در سال 1385 شرکت مادیران که سال‌ها تجربه در زمینه IT و ماشین‌های اداری داشت اقدام به راه اندازی برند ایکس ویژن نمود. تا در حوزه لوازم خانگی نیز با توجه به نیازهای خانواده ایرانی اقدام نماید. یخچال و فریزر به عنوان یک محصول مورد نیاز برای هر خانه در زمره محصولات تولیدی این برند قرار دارد.

یخچال و فریزر ایکس ویژن به عنوان یک دستیار تمام عیار و حرفه‌ای در مدل‌های ساید بای ساید، چهار درب، فریزر بالا و دوقلو تولید شده است. این محصول با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و با توجه به نیازهای آشپزخانه ایرانی تهیه شده است. یخچال و فریزر ایکس ویژن با طراحی مدرن، امکانات جذاب به صورت زیبا و ظریف و در رنگ‌های متفاوت تولید شده است و توانسته در بازار رقابت با برندهای مختلف خارجی و ایرانی جایگاه خوبی را بدست آورد. همچنین امکان خرید اقساطی یخچال و فریزر ایکس ویژن برای همه افراد فراهم است.

فناوری AAT

با استفاده از سنگ معدنی تورمالین و بدون مصرف برق با گردش مستمر یون‌های منفی امکان تکثیر باکتری‌ها را از بین می‌برد و باعث تازه ماندن مواد غذایی می‌شود.

گردش هوای چندگانه ( Multi Airflow )

این فناوری به یخچال و فریزر ایکس ویژن امکان می‌دهد با استفاده از سنسورهای اندازه گیری دما، دائما دمای طبقات مختلف را اندازه گیری نماید و با گردش مداوم هوای سرد و ثابت نگه داشتن درجه دمایی آن تا 20 درصد بهره وری یخچال را افزایش دهد. برای خرید قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دریچه گردش هوای هوشمند ( Swing Flow )

برای تازگی بیشتر مواد غذایی پره‌های متحرک این دریچه هوشمند با گردش هوای سرد در فضای یخچال، سرمایش یکنواخت و مداوم را فراهم می‌کنند.

فیلتر ضد باکتری ( Anti Bacteria System )

به منظور افزایش طول عمر مواد غذایی، یخچال و فریزر ایکس ویژن از فیلتر دائمی و بدون نیاز به تعویض ضد باکتریایی بهره می‌برد و مانع از ایجاد بوی نامطبوع در یخچال می‌گردد. شما می‌توانید با خرید اقساطی یخچال و فریزر ایکس ویژن از ویژگی‌های ممتاز این برند بهرمند شوید.

سرمایش سریع/انجماد سریع ( Super Cooling / Super Freezing)

معمولا هنگام خرید محصولات تازه و قرار دادن آن در یخچال و فریزر با این مشکل مواجه می‌شویم که دمای مواد داخل یخچال به طور یکسانی توزیع نمی‌شود. فناوری سرمایش سریع ایکس ویژن به شما امکان می‌دهد تا دمای داخلی یخچال را ظرف مدت کوتاهی به 2 درجه سانتی گراد برسانید و دمای مواد تازه را به سرعت به سایر مواد موجود درون یخچال برسانید. همچنین ویژگی انجماد سریع این محصول در کمتر از 2 ساعت دمای فریزر را به منفی 24 درجه می‌رساند و به فریز شدن سریع خوراکی‌های فاسد شدنی کمک می‌کند.

عملکرد تعطیلات ( Holiday Function )

این ویژگی به شما امکان می‌دهد که با فعال کردن آن در صورت عدم حضور طولانی مدت در منزل میزان مصرف انرژی توسط یخچال را تا حد زیادی کاهش دهید و در عین حال مواد داخلی یخچال را به خوبی حفظ کنید. 

راهنمای خرید قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن از قسطی کلاب

شما می توانید در صورت خرید نقدی از قسطی کلاب این کالا را ظرف مدت 5 روز دریافت کنید. همچنین می‌توانید با بهره مندی از شرایط خرید اقساطی یخچال و فریزر ایکس ویژن این کالا را دریافت نمایید. 

شما می‌توانید با خرید از قسطی کلاب با شرایط عالی و به صورت اینترنتی به صورت جداگانه و یا همزمان از شرکت‌های بای چک، پارسیان، پویا و چابک اعتبار دریافت کنید و به خرید محصولات مختلف بپردازید و اقساط آن را تحت شرایط انتخابی و ظرف مدت 24 ماه پرداخت کنید. برای آشنایی با شرایط فروش قسطی یخچال فریزر و سایر لوازم خانگی مورد نیازتان، می‌توانید به راهنمای خرید اقساطی و استفاده از اعتبار شرکت‌ها در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سونی 65 اینچ

خرید قسطی تلویزیون سونی 65 اینچ
برند سونی یکی از بهترین برندهای دنیا در زمینه تولید تلویزیون است. برای خرید قسطی تلویزیون سونی 65 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی...

خرید قسطی کولرگازی پاکشوما از قسطی کلاب

خرید قسطی کولرگازی پاکشوما از قسطی کلاب
اگر تمایل به خرید قسطی کولرگازی پاکشوما با شرایطی عالی را دارید به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...