خرید قسطی ساندویچ ساز ویداس

تاریخ انتشار:
1403/2/20 06:33:01

دستگاه ساندویچ ساز یکی از مهم‌ترین وسیله‌های موجود در آشپزخانه است که برای زوج‌های شاغل به شدت توصیه می‌شود. برای خرید اقساطی ساندویچ ساز ویداس با قیمتی عالی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی ساندویچ ساز ویداس

تاریخچه ساندویچ در ایران

جالب است بدانید که اولین ساندویچ در ایران بعد از جنگ جهانی دوم در خیابان‌ استانبول تهران به فروش می‌رسید و مردم از خوردن این غذای بامزه و جدید احساس خوشحالی عجیبی داشتند. 

ناگفته نماند که در سال‌های ابتدایی که ساندویچ به ایران آمده بود، افراد مرفه و متشخص از رفتن به ساندویچ فروشی‌ها امتناع می‌کردند و این موضوع را دور از شان اجتماعی خود می‌دیدند.

اما به مرور زمان این عادات بی‌مورد ترک شد و خوردن ساندویچ و فست فودها به یک وعده غذایی لذتبخش تبدیل شد. برای خرید اقساطی ساندویچ ساز ویداس می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

برند ویداس

برند ویداس یکی از برندهای موفق ایرانی است که با ارائه سبد محصولاتی کاملی پا به عرصه تولید گذاشته است و تاکنون موفق به فروش بالایی از محصولات خود بوده است. 

یکی از محصولات جالب و پرفروش برند ویداس، ساندویچ ساز می‌باشد که با استقبال بالایی رو به شده است. در این مقاله قصد داریم نحوه کارکرد و مشخصات ساندویچ ساز ویداس را برای شما توضیح دهیم. با خرید قسطی ساندویچ ساز ویداس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

معرفی ساندویچ ساز ویداس

ساندویچ ساز ویداس در سه رنگ متنوع مشکی، سفید و نقره‌ای طراحی و تولید شده است. این ساندویچ ساز جدید دارای 2 کیلوگرم وزن می‌باشد و به آسانی جابه‌جا می‌شود، همچنین دارای دستگیره عایق حرارت و سیستم قطع کن خودکار می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این ساندویچ ساز می‌توان به توان 1300 واتی اشاره کرد. ساندویچ ساز ویداس هیچ نکته منفی ندارد و تنها ویژگی نامناسب آن کوتاه بودن سیم دستگاه می‌باشد. با خرید قسطی ساندویچ ساز ویداس از قسطی کلاب یک خرید با کیفیت را تجربه کنید.

ویژگی‌های مثبت ساندویچ ساز ویداس

از ویژگی‌های مثبت این ساندویچ ساز می‌توان به وجود دو صفحه جداگانه برای ساندویچ و گریل کردن اشاره کرد. همچنین توانایی پختن 4 تا ساندویچ با مدل‌های گوناگون به تعداد 8 تیکه و صفحات قابل شستشو از ویژگی‌های برتر این ساندویچ ساز نسبت به مدل‌های دیگر است. 

ناگفته نماند که تمامی صفحات این ساندویچ ساز دارای روکش تفلون نچسب می‌باشد. با خرید اقساطی ساندویچ ساز ویداس از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

آیا خرید ساندویچ ساز ضروری است؟

نیاز به داشتن هر وسیله‌ای بستگی به سبک زندگی و نوع خواسته شما دارد. بسیاری از افراد هیچ علاقه‌ای به خوردن فست فود و ساندویچ‌ها ندارند و اگر مدت زمان طولانی مصرف نکنند، هیچ کمبودی را حس نمی‌کنند.

اما عده‌ای دیگر نیز وجود دارند که به شدت علاقه‌مند به خوردن ساندویچ و فست فودها هستند و ترجیح می‌دهند هفته‌ای چند بار جز وعده‌های غذایی خود فست فود داشته باشند. 

حال اگر شما جز همین دسته هستید، بهتر است سریع به خرید قسطی ساندویچ ساز ویداس اقدام کنید و از داشتن یک ساندویچ ساز حرفه‌ای نهایت لذت را ببرید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب و پیشنهادات جذاب!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های معروف ایرانی است که به فروش نقدی و اقساطی کالا می‌پردازد.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با ارائه بهترین خدمات توانسته است تاکنون فروش بالایی را تجربه کند و به مشتریان خود این امکان را می‌دهد که با دریافت اعتبار خرید اقساطی تا سقف 150 میلیون تومان خرید دلچسبی را تجربه کنند. 

با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب یکی از لیزینگ‌های معتبر داخل سایت، شما می‌توانید خرید اقساطی خود را تکمیل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یا در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید اقساطی ساندویچ ساز ویداس از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباس شویي دوو

خرید اقساطی ماشین لباس شویي دوو
برند دوو یکی از بهترین برندهای کره‌ای است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویي دوو به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید اقساطی یخچال پاکشوما

خرید اقساطی یخچال پاکشوما
برند پاکشوما یکی از بهترین کمپانی‌های ایرانی است که به تازگی دست به طراحی و تولید یخچال فریزر زده است. برای خرید اقساطی یخچال پاکشوما...