خرید قسطی ماشین لباسشویي جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/20 07:37:17

جی پلاس برندی استثنایی و عالی در زمینه محصولات خانگی است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویي جی پلاس به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین لباسشویي جی پلاس


بررسی اختصاصی ماشین لباسشویی جی پلاس

با خرید قسطی ماشین لباسشویي جی پلاس می‌توان از یکی از برترین لوازم خانگی برند جی پلاس که با استفاده از فن آوری روز ساخته شده است، استفاده کرد.

ماشین‌های لباسشویی از لوازم خانگی گرانقیمت هستند به همین دلیل باید به خرید یک ماشین لباسشویی با یک برند با کیفیت پرداخت. ماشین‌های لباسشویی جی پلاس دارای مدل‌های مختلفی هستند و به همین دلیل خریداران زیادی دارند. خرید نقدی این نوع از لوازم خانگی برای تمامی افراد امکان پذیر نمی‌باشد. به همین دلیل خیلی از سایت‌های اینترنتی و همچنین فروشگاه‌ها در سراسر کشور با شرایط مناسب اقدام به فروش قسطی این کالا کرده‌اند. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویي جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تمامی لوازم خانگی جی پلاس با استفاده از قطعات با کیفیت ساخته می‌شوند و به پشتوانه همین موضوع دارای خدمات پس از فروش مناسبی می‌باشند. افراد با استفاده از خدمات پس از فروش طولانی مدت برند جی پلاس می‌توانند نسبت به تعمیر و تعویض قطعات خراب لوازم خانگی خود بپردازند. ماشین‌های لباسشویی جی پلاس دارای ظرفیت‌ها و طراحی‌های متفاوتی می‌باشند. مدل‌های مختلف این نوع از لوازم خانگی دارای تنظیمات و تعداد برنامه‌های مختلفی هستند. 

ماشین لباسشویی جی پلاس و مشخصات آن

ماشین‌های لباسشویی جی پلاس با رنگ‌های سفید و نقره‌ای و یا ترکیبی از آنها در بازار موجود هستند. ظرفیت مخزن مدل‌های مختلف این نوع از لوازم خانگی از 6 تا 10 کیلوگرم می‌باشد. رده انرژی اکثر مدل‌های این نوع از لوازم خانگی مثبت A می‌باشد به همین دلیل میزان مصرف برق آنها بسیار کم می‌باشد. موتور این ماشین‌های لباسشویی اینورتر می‌باشد و از قدرت بالایی برخوردار هستند. برای خرید قسطی ماشین لباسشویي جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این نوع از لوازم خانگی در حین شستن و آبکشی لباس‌ها صدای بسیار کمی تولید می‌کنند و لرزش کمی دارند. دور موتور مدل‌های مختلف این نوع از لوازم خانگی از 800 تا 1400 دور در دقیقه می‌باشد. برخی از مدل‌های این نوع از لوازم خانگی دارای 16 عدد برنامه شستشوی معمولی همراه با چندین آپشن برای تکمیل کردن شستشوی البسه می‌باشد. پهنا و ارتفاع این نوع از لوازم خانگی طبق استاندارد جهانی می‌باشد و افراد در هنگام استفاده دچار مشکل نمی‌شوند.

برخی از مدل‌های مختلف این نوع از لوازم خانگی قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار را نیز دارند. درب این نوع از لوازم خانگی از سمت جلو  و به طرف چپ باز می‌شود. این نوع از لوازم خانگی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی می‌باشند که ضمن افزایش زیبایی آنها، قابلیت تغییر تنظیمات را نیز ایجاد می‌کند. این ماشین‌های لباسشویی مجهز به سیستم قفل هوشمند و همچنین قفل کودک می‌باشند. با خرید اقساطی ماشین لباسشویي جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

این نوع از لوازم خانگی قابلیت تنظیم شستشوی البسه با آب سرد و گرم، تغییر دادن دمای آب و تعداد دور موتور را دارد. خدمات پس از فروش مدل‌های مختلف این لوازم خانگی 5 سال می‌باشد. همچنین جنس درب انواع مدل‌های این نوع از لوازم خانگی از استیل و استیل کروم با شیشه‌های الماسه می‌باشد.

خرید قسطی ماشین لباسشویي جی پلاس از سایت قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین سایت‌های اینترنتی در زمینه فروش قسطی لوازم خانگی می‌باشد. این سایت با عقد قراردادهای مناسب به فروش بهترین لوازم خانگی مانند ماشین‌های لباسشویی جی پلاس می‌پردازد. به همین دلیل افراد می‌توانند با مراجعه به این سایت ابتدا کالای مورد نظر خود را انتخاب و ویژگی‌های آن را مطالعه کنند و سپس به خرید اقساطی آن بپردازند. افراد می‌توانند لوازم خانگی خریداری شده از این سایت را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویي جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطي تلویزیون ایکس ویژن

فروش اقساطي تلویزیون ایکس ویژن
برند ایکس ویژن محصولات متنوع و کاملی دارد. تلویزیون‌های ایکس ویژن با بهترین فناوری روز دنیا ساخته شده‌اند و بسیار پرفروش می‌باشند. برای ...

خرید اقساطی سایدبای‌ساید جی پلاس

خرید اقساطی سایدبای‌ساید جی پلاس
یکی از طرح های جدید و مقرون به صرفه خرید لوازم خانگی در مجموعه قسطی کلاب، به طرح خرید اقساطی سایدبای‌ساید جی پلاس اختصاص پیدا می کند. ممکن است....