خرید اقساطی هدفون هایلو

تاریخ انتشار:
1403/2/21 05:17:02

یکی از هدفون‌های بی سیم معروف در ایران از برند هایلو است. برای خرید اقساطی هدفون هایلو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی هدفون هایلو


هدفون هایلو

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید در محیط‌های شلوغ به گوش دادن موسیقی و یا مکالمه کردن بپردازید؛ اما به برخی دلایل نتوانسته اید این کار را انجام دهید. هدفون‌های بی‌سیم از جمله وسایلی هستند که در این شرایط می‌توانند به کمک شما بیایند. شما با خرید قسطی هدفون هایلو از سایت قسطی کلاب، می‌توانید در محیط‌های شلوغ، بدون آنکه مزاحم دیگران شوید؛ به مکالمه کردن و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود بپردازید. در ادامه هدفون هایلو مدل T15 را به دقت بررسی می‌کنیم تا شما در هنگام خرید این کالای دیجیتال سردرگم نشوید.

بررسی هدفون هایلو مدل T15

هدفون‌های هایلو به تازگی وارد بازار ایران شده‌اند و به دلیل کیفیت خوبی که دارند؛ طرفداران بسیاری را جذب خود کرده‌اند. این هدفون‌ها از طراحی خوب و کیفیت صدایی مطلوبی بهره می‌برند. همین امر باعث می‌شود تا هدفون‌های هایلو در حین ورزش کردن نیز کاربرد داشته باشند. اما توجه داشته باشید که این کالای دیجیتال تنها یک هدفون نیست؛ بلکه کیس همراه این هدفون به عنوان یک پاوربانک نیز کاربرد دارد.

برای مثال اگر باتری گوشی (و یا هر وسیله ی دیجیتال دیگر) شما تمام شود و به برق دسترسی نداشته باشید؛ می‌توانید به راحتی گوشی خود را با کیس هدفون هایلو شارژ کنید. برای خرید اقساطی هدفون هایلو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از دو هدفون وایرلس تشکیل شده است که درون یک کیس قرار گرفته شده‌اند. روکش بدنه مشکی مات است و ظاهر بسیار زیبایی به مجموعه بخشیده است. ارگونومیک بودن هدفون‌ها نیز از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد این محصول بشمار می‌رود. ارگونومیک بودن هدفون‌ها باعث می‌شود تا در استفاده‌های طولانی مدت، گوش شما اذیت نشود و بتوانید ساعت‌ها از این هدفون استفاده کنید.

وزن این کالای دیجیتال 37 گرم (هر هدفون) است. در واقع سبک بودن این محصول، یکی دیگر از علت‌های پرطرفدار شدن این کالا محسوب می‌شود. این هدفون به گونه‌ای طراحی شده است که به خوبی در گوش شما قرار می‌گیرند. این امر سبب می‌شود تا احتمال بیرون افتادن هدفون‌ها، طی انجام فعالیت‌های ورزشی شدید نیز بسیار کم باشد. با خرید قسطی هدفون هایلو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

نسخه بلوتوث این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از نسخه 5.0 بلوتوث بهره می‌برد. هدفون‌های قدیمی که از نسخه‌های پایین تر بلوتوث بهره می‌بردند؛ همواره مشکلات متعددی داشتند و نمی‌توانستند کیفیت صدا را در حد عالی حفظ کنند (به گوش شما منتقل کنند). اما این هدفون با بهره مندی از نسخه 5.0 بلوتوث، می‌تواند صدا‌ها را با حساسیت بسیار بالاتری به گوش شما برساند. از طرف دیگر به روز بودن نسخه بلوتوث این هدفون باعث می‌شود تا سرعت انتقال داده‌ها افزایش یابد و اتصال بین دستگاه و هدفون به خوبی انجام شود.

این کالای دیجیتال کیفیت صدایی خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد؟

معماری این کالای دیجیتال بسیار مطلوب و باکیفیت است و شما می‌توانید صداها را با بهترین وضوح و کیفیت بشنوید. همچنین بیس و تفکیک صدایی این هدفون بسیار خوب است و نه تنها در استفاده‌های روزمره می‌تواند شما را راضی نگه دارد بلکه برای استفاده‌های ورزشی نیز می‌تواند بسیار مطلوب باشد. اگر شما هم می‌خواهید این هدفون باکیفیت را داشته باشید؛ می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و به خرید اقساطی هدفون هایلو بپردازید. 

نحوه خرید قسطی هدفون هایلو از سایت قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی هدفون بی‌سیم فعالیت دارد. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی هدفون هایلو را دارید؛ همین الان وارد سایت قسطی کلاب شوید و خرید اقساطی خود را انجام دهید. اما قبل از این کار باید برای خود حساب کاربری تشکیل دهید و مراحل اداری را با موفقیت پشت سر بگذارید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرومکس

خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرومکس
لوکس‌ترین گوشی موجود در سال 2022 بی شک آیفون 13 پرومکس است. برای خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته...

فروش قسطی اسپیکر

فروش قسطی اسپیکر
اهل موزیک و موسیقی هستید، دوستانتان چطور، وقتی دور هم جمع می شوید دوست دارید به موزیک گوش دهید، با فروش قسطی ...