خرید گوشی شیائومی می نوت 10

تاریخ انتشار:
1403/2/27 12:00:59

انتخاب گوشی از برند شیائومی می‌تواند تصمیم بسیار صحیح و درستی باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی می نوت 10 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی شیائومی می نوت 10


بررسی شیائومی می نوت 10

این گوشی هوشمند در سال 2019 به بازار عرضه و در سه رنگ زیبای سفید، سیاه و سبز تولید شده است. دارای مشخصه‌هایی مثل برخورداری از یک رم مناسب، وجود یک باتری قدرتمند، دوربین‌های بی‌نظیر و یک صفحه نمایشگر مناسب است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی می نوت 10 در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

این گوشی دارای ابعادی برابر با 157.8 * 74.2 * 9.7 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 280 گرم است. جنس پنل جلو و پشت از نوع شیشه و جنس فریم نیز از آلومینیوم است و یک لایه محافظ گوریلا گلس 5 هم بر روی نمایشگر آن قرار گرفته است. همچنین، قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌ کارت را نیز دارد. از سیستم عامل اندروید نسخه پای و رابط کاربری MIUI 11 استفاده می‌کند.

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش این دستگاه از نوع لمسی خازنی می‌باشد که از فناوری امولد استفاده می‌کند. همچنین، قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. این صفحه 6.47 اینچی دارای رزولوشنی برابر 1080 * 2340 پیکسل است. 

نسبت نمایشگر به بدنه چیزی در حدود 87.8 درصد است و تراکم پیکسلی نیز در حدود 398 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی می نوت 10 فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید!

مشخصات سخت افزاری

این اسمارتفون از یک تراشه قدرتمند کوالکوم از نوع اسنپدراگون 730G برخوردار می‌باشد که یک پردازنده هشت هسته‌ای است و در محدوده فرکانسی 1.8 تا 2.2 گیگاهرتز عمل می‌کند. 

پردازنده گرافیکی آدرنو 618 نیز قادر است تا به خوبی پردازش‌های گرافیکی را انجام دهد. این دستگاه دارای دو نسخه مختلف رم و حافظه با ظرفیت‌های 6 و 8 گیگابایت و حافظه 128 و 256 گیگابایت می‌باشد.

دوربین‌های چهارگانه

در این دستگاه از یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی که دارای قابلیت فوکوس لیزری است برخورداریم. در کنار آن یک لنز تله فوتو با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر و فوکوس لیزری قرار دارد.

همچنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی وجود دارد که از بزرگنمایی دوبرابری اپتیکال برخوردار است. علاوه بر تمام اینها یک دوربین 2 مگاپیکسلی قرار دارد که مخصوص عکاسی ماکرو می‌باشد. این دوربین‌ها دارای قابلیت HDR10 می‌باشد.

همچنین قادر هستید با نرخ سرعت 960 فریم بر ثانیه و کیفیت 720 پیکسل و یا نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 2160 پیکسل به فیلم‌برداری بپردازید. 

دوربین سلفی هم یک لنز 32 مگاپیکسلی می‌باشد که به صورت مناسبی عمل می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی می نوت 10 هنرمندانه فیلم بگیرید و عکاسی کنید.

مشخصات صوتی

در این گوشی از یک جک 3.5 میلی‌متری صدا برخوردارید که 24 بیتی است و سرعت آن سال 194 کیلو هرتز می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی می نوت 10 کیفیت صدای واقعی را احساس کنید.

باتری فوق‌العاده

باتری این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری است که ظرفیت 5262 میلی آمپر ساعتی دارد و با یک شارژر سریع 30 واتی به سرعت شارژ می‌شود. همچنین دارای خاصیت USB Power Delivery می‌باشد.

حسگرهای متنوع

در این گجت هوشمند با حسگرهایی مثل اثر انگشت، مجاورتی، قطب نما، شتاب سنج و ژیروسکوپ سر و کار دارید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی می نوت 10 از امکاناتی بی‌نظیر و فوق‌العاده بهره‌مند شوید.

قابلیت‌های ارتباطی و اتصالی

با وجود این گوشی هوشمند می‌توانید به صورت مستقیم و یا هات اسپات به وای فای اتصال پیدا کنید. از بلوتوث، GPS، NFC، رادیوی اف ام و USB کانکتور ریورسیبل Type-C بهره‌مند شوید.

خرید شیائومی می نوت 10

برای تهیه این محصول بی‌نظیر می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات برجسته این فروشگاه اینترنتی در زمینه خرید اقساطی کالا بهره‌مند شوید. پیشنهاد ما به شما، خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی می نوت 10 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی a32

فروش اقساطی گوشی a32
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش سامسونگ در سال 2021 مدل گلکسی A32 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a32 به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس
یکی از جدیدترین محصولات کمپانی اپل با نام آیفون 13 پرومکس در سال 2020 روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس به...