خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:26:43

ماشین لباسشویی سامسونگ در مدل‌های متنوع به بازار عرضه شده است و کیفیت باورنکردنی دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ با حکمت کارت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ با حکمت کارت


ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 ظرفیت 7 کیلوگرم

سامسونگ روز به روز با به کارگیری فناوری‌های جدید دنیا در صنعت تولید قدمی رو به جلو می‌گذارد. برای مثال به کار بردن موتورهای جدید دیجیتال اینورتر در تولید ماشین‌های لباسشویی، سرعت و طول عمر وسیله را افزایش داده و سبب کاهش لرزش، صدا و مصرف انرژی می‌شود.

در ادامه این بلاگ قصد داریم تا یکی از مدل‌های پرفروش لباسشویی سامسونگ را معرفی نماییم. قابلیت خرید قسطی ماشین لباسشویی سامسونگ با حکمت کارت در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477

در طراحی این ماشین هفت کیلویی، رنگی تیره و مات به کار رفته است که جذابیت آن را دو برابر می‌سازد. صفحه نمایش بزرگی دارد که برای کنترل تنظیمات از فناوری LED استفاده می‌کند.

بدون شک، این دستگاه به دکوراسیون منزل شما، زیبایی، شیک بودن و استایلی ویژه را هدیه می‌دهد. درب شیشه‌ای کریستالی این ماشین، منحصر به فرد و زیبا می‌باشد. سام سرویس برای این محصول یک گارانتی ویژه دو ساله ارائه می‌دهد.

ابعاد این دستگاه برابر با 600x456x850 میلی‌متر مکعب است. جهت باز شدن درب به سمت چپ می‌باشد و این ماشین از نوع درب از جلو است، همچنین دارای ورودی مستقل برای آب سرد و گرم می‌باشد.

موتور قدرتمند این دستگاه با سرعت 1400 دور دقیقه در دقیقه می‌چرخد. مصرف انرژی در این ماشین دارای رتبه انرژی A+++ می‌باشد و میزان مصرف برق در این ماشین 140 کیلو وات ساعت است، همچنین میزان مصرف آب هم برابر 7400 لیتر می‌باشد. 

این ماشین دارای صدایی برابر 56 دسیبل است و میزان صدا در زمان آبکشی هم معادل 75 دسیبل می‌باشد. با خرید قسطی ماشین لباسشویی سامسونگ با حکمت کارت منزل خود را زینت بخشید!

با فناوری اکو بابل همه لباس‌ها به خوبی شسته می‌شوند!

در تولید این ماشین از فناوری جدیدی به نام اکو بابل یا حباب‌ساز استفاده شده است. این تکنولوژی در دمای پایین آب، مواد شوینده را به حباب تبدیل می‌سازد تا به راحتی در الیاف پارچه نفوذ کنند و کثیفی‌ها را نابود سازند. به این ترتیب، هم از الیاف لباس‌ها محافظت می‌شود و هم در مصرف انرژی بهینه عمل می‎‌شود.

هوشمند سازی با هدف صرفه‌جویی در وقت و هزینه

قابلیت ایزی ترابل شوتینگ در این محصول جدید به شما امکان می‌دهد تا به اسمارتفون خود متصل شوید و اگر مشکلی برای دستگاه شما پیش بیاید، بدون نیاز به حضور فیزیکی هیچ تکنسینی، سیستم عیب یاب مشکل را شناسایی می‌کند تا در هزینه و زمان شما صرفه جویی شود. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ با حکمت کارت در مصرف انرژی صرفه‌جویی نمایید!

دیگر نگران شستشوی درام دستگاه نباشید!

وجود یک قابلیت ویژه برای شستشوی خودکار درام به ماشین شما طول عمر بیشتری می‌دهد. علاوه بر این قابلیت اد واش در ماشین کمک می‌کند تا اگر فراموش کردید برخی از لباس‌های خود را قبل از شستشو به داخل ماشین بیافزایید، با استفاده از قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار ماشین مشکلی پیش نیاید. با شستشوی سریع راه حلی برای شستن لباس‌های خود خواهید داشت. 

شستشوی 15 دقیقه‌ای کمک می‌کند تا در زمان شستشو در وقت خود صرفه‌جویی کنید. این درحالی است که کیفیت شستشو نیز کم نمی‌شود. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ با حکمت کارت عملکرد را مقایسه نمایید!

برجستگی‌های مهندسی شده درام، طراحی منحصر به فرد و نرمی دارند. این اشکال الماسی با داشتن سوراخ‌های خیلی ریز، آب شستشو را از ماشین خارج می‌سازند و در عین حال به الیاف پارچه‌ها نیز آسیبی وارد نمی‌آورند. داشتن قفل کودک در این ماشین، هرگونه ریسک را که ممکن است گریبانگیر طفل شما شود، به شدت کاهش می‌دهد.

به جز این قابلیت‌ها و ویژگی‌ها در این ماشین، برنامه‌های بی‌نظیر دیگری نیز وجود دارد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ با حکمت کارت لطافت و پاکیزگی را با هم تجربه کنید!

پیشنهاد خرید قسطی ماشین لباسشویی سامسونگ

برای خریدن این مدل از ماشین لباسشویی سامسونگ به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از امکانات بی‌نظیر این فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی بهره‌مند شوید. از طریق یکی از روش‌های کسب اعتبار اقساطی در سایت اقدام فرمایید و این ماشین لباسشویی بی‌نظیر را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ماشین لباسشویی سامسونگ با حکمت کارت از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون مارشال اقساطی

 تلویزیون مارشال اقساطی
یکی از مؤلفه های بسیار مهم و حائز اهمیت در خرید تلویزیون، بدون شک کیفیت و وضوح تصویر آن می باشد. تلویزیون های تولیدی شرکت مارشال، از کیفیت تصویر ...

قیمت لوازم برقی پاناسونیک

قیمت لوازم برقی پاناسونیک
شرکت پاناسونیک یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم برقی در جهان است که اعتبار و آوازه زیادی دارد. این شرکت ژاپنی در سال 1918 توسط کونوسوکه ...