تلویزیون فیلیپس

تاریخ انتشار:
1403/2/23 07:07:56

برند فیلیپس یکی از بهترین برندهای دنیا است که در تولید تلویزیون از فناوری‌های روز دنیا بهره برده است. برای خرید اقساطی تلویزیون فیلیپس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تلویزیون فیلیپس


خرید قسطی تلویزیون فیلیپس

فیلیپس یک برند هلندی است که در صنعت لوازم برقی فعالیت می‌کند. این شرکت محصولاتی مانند لوازم صوتی و تصویری نیز دارد. این شرکت در سال 1925 میلادی متولد شد و همگام با توسعه تکنولوژی پیشرفت کرد. 

با بیشتر از دو دهه است که با رقبای ژاپنی و کره‌ای خود به رقابت پرداخته است. تلویزیون‌های فیلیپس در کشورهایی مثل چین و لهستان مونتاژ می‌شوند.

آن‌ها کیفیت ساخت بالا دارند و نسبت به رقبای خود قیمت‌های متعادل‌تری نیز دارند. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون فیلیپس وسیله‌ای مقرون به صرفه خریداری نمایید.

نمایشگرهایشان مجهز به فناوری IPS است و کنتراست ضعیفی نسبت به رقبای خود دارند. این تلویزیون‌ها دارای سیستم عامل متن باز اندروید می‌باشند. 

سرعت رابط کاربری نیز در آن کمی پایین است و سبب می‌شود تا تلویزیون هنگ نماید! قابلیت خرید اقساطی تلویزیون فیلیپس در قسطی کلاب فراهم شده است.

سری Amblight

فیلیپس در سال 2019 در ارائه تصویر و صدا در محصولات خود پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نموده است. یکی از این پیشرفت‌ها مربوط به تکنولوژی امبلایت است. این سری دارای فناوری جدیدی است که توانایی تغییر رنگ را در لامپ‌های تلویزیون فراهم می‌آورد.

این لامپ‌ها در قاب پشتی تلویزیون جای دارند و نوری متناسب دارند که رنگ‌های صفحه نمایش را به تصویر می‌کشند. اضافه بر زیبایی فوق‌العاده احساس تصویری بزرگتر را به کاربر می‌دهند و سبب می‌شوند تا لذت مشاهده او چندین برابر شود. 

پیشرفت دیگری كه در سال 2019 به وجود آورد، مربوط به پشتیبانی از انواع فرمت HDR است. سیستم صوتی تلویزیون‌های فیلیپس نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است و از دالبی اتموس به طور کامل پشتیبانی می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون فیلیپس لحظات شادی را در کنار خانواده داشته باشید.

در محصولات جدید فیلیپس نویزها به صورت محسوسی کم می‌شوند. روشنایی بیش‌تر از 1000 نیت است. کنتراست محصول نیز بسیار بالا است. تراشه فیلیپس، بسیار قدرتمندتر شده است و از ویژگی‌هایی مثل دستیار صوتی هوشمند گوگل و الكسای آمازون پشتیبانی می‌کند.

بیشتر تلویزیون‌های فیلیپس از تکنولوژی LED استفاده می‌کنند، گرچه بعضی از این تلویزیون‌ها مجهز به OLED هستند. این تلویزیون‌ها از تکنولوژی‌های بی‌نظیری مثل دالبی ویژن پشتیبانی می‌کنند. 

در ادامه سعی داریم تا یكی از پرفروش‌ترین مدل‌های تلویزیون فیلیپس را بررسی نماییم. با خرید اقساطی تلویزیون فیلیپس لذت هایی مثل دور هم فیلم دیدن را تجربه کنید!

تلویزیون فیلیپس مدل pft5063

این تلویزیون دارای کیفیت Full HD است و سایزش 40 اینچ است. این سایز برای سالن‌های متوسط مناسب است. تکنولوژی به کار رفته در صفحه نمایش آن از نوع LED است و صفحه آن نیز به حالت تخت است. و رزولوشن تصویر 1080*1920 پیکسل می‌باشد. 

توان خروجی اسپیکر در آن 12 ولت است. این تلویزیون دارای درگاه‌های ارتباطی USB و HDMI است. ریموت دارد. نسبت تصویر به به صفحه نمایش در آن 16 به 9 است. دارای گیرنده دیجیتال و رابط کامپوننت است، ولی فاقد بلوتوث و اتصال وای فای است. سه بعدی نیز نمی‌باشد.

قابلیت اتصال به دیوار دارد. تیونر آن از نوع DVB-T2 است. وزنی در حدود 5.6 کیلوگرم دارد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون فیلیپس یک محصول مناسب به خانه خویش بیاورید.

خرید اقساطی تلویزیون فیلیپس

در صورت تمایل به خرید تلویزیون فیلیپس می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی یا اقساطی آن بهره‌مند شوید. می‌توانید این محصول را به صورت نقدی خریداری نمایید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی، باید از سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت، اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما، خرید نقدی و یا اقساطی تلویزیون فیلیپس از قسطی كلاب است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود، اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 50 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 50 اینچ
یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ایرانی متعلق به برند ایکس ویژن است. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 50 اینچ به بخش تلویزیون در...

لوازم خانگی دلونگی قسطی

لوازم خانگی دلونگی قسطی
همانطور که می دانیم لوازم خانگی ضروری ترین وسایل یک خانه را تشکیل می دهند. ابزاری که انجام کارهای مختلف در خانه را برای ...