خرید قسطی تلویزیون سامسونگ با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/13 02:07:24

تلویزیون‌های سامسونگ شهرت ویژه‌ای در دنیا دارند و از طراحی بی‌نظیری برخوردار می‌باشند. برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ با حکمت کارت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تلویزیون سامسونگ با حکمت کارت

تلویزیون سامسونگ مدل 55MU8995

این تلویزیون جذاب خمیده و هوشمند است. همین دو ویژگی، خودش سرآمد بسیاری از ویژگی‌ها می‌باشد. این مدل از جمله تلویزیون‌های سری هشت سامسونگ است که از ویژگی‌های بی‌نظیری در کیفیت تصویر، صدا و امکانات فوق‌العاده برخوردار می‌باشد.

علاوه بر این ویژگی‌ها نسبت به تلویزیون‌های رقیب موجود در بازار قیمتی مناسب دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با با خصوصیات این تلویزیون، بیشتر آشنا شوید. قابلیت خرید قسطی تلویزیون سامسونگ با حکمت کارت در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

طراحی خمیده الهام ‌بخش حالتی مدرن است که دکوراسیون منزل شما را بیش از پیش زیبا می‌سازد. قابلیت 360 درجه‌ای در طراحی سبب می‌شود که حتی نماهای مختلف را نیز، نمایان سازد. حتی زمانی که تلویزیون را خاموش نگه می‌دارید جلوه‌ای ویژه به منزل شما خواهد بخشید. 

بدنه باریک که در زمان اتصال به دیوار شکوه خاصی دارد و همچنین قرار دادن بر روی پایه بر روی یک پایه عریض نمایشی استثنایی به منزل شما می‌دهد. با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ با حکمت کارت منزل خود را باشکوه سازید!

مشخصات نمایشگر

صفحه نمایش این تلویزیون، یک صفحه 55 اینچی است، بنابراین برای یک سالن بزرگ خانگی نیز مناسب می‌باشد. رزولوشن تصویر در این تلویزیون 2160 در 3840 پیکسل است و کیفیت 4K را به نمایش می‌گذارد. خمیدگی موجود در طراحی آن نیز سبب می‌شود تا مناظر واقعی‌تر و عمیق‌تر دیده شوند، علاوه بر این از قابلیت HDR نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.

این تلویزیون قابلیت ارتقای کیفیت تصویر دارد و رنگ کریستالی شفاف در این تلویزیون به شما کمک می‌کند تا تصاویری شارپ و عمیق ببینید، همچنین طیف رنگی گسترده‌ای با کنتراست و دقت بالا رنگ‌ برای شما فراهم می‌سازد. 

رنگ مشکی در این تلویزیون به صورت عمیق دیده شده و به صورت غنی پدیدار می‌شود تا تصاویر واضح و دقیق به عرصه ظهور درآیند. حتی می‌توانید تجربه دیدی وسیع در نور کم و یا پر نور را داشته باشید. با خرید قسطی تلویزیون سامسونگ با حکمت کارت هر چیزی زنده‌تر و واقعی‌تر دیده می‌شود!

در این تلویزیون به واسطه تکنولوژی مدرن می‌توانید از بیشترین میزان روشنایی برخوردار شوید. نرخ حرکت تصاویر در این دستگاه معادل 240 می‌باشد. این شاخص کمک می‌کند تا سوژه‌ها در حالی که با سرعت بالا در حرکت هستند، بدون تاری دیده شوند. این حالت به خصوص در زمان دیدن مسابقات ورزشی مثل اتومبیل رانی به چشم می‌آید.

مشخصات سیستم صوتی

در این تلویزیون از دو بلندگو با قدرت 20 وات برخوردارید. توان کلی صدا در این دستگاه تلویزیونی به 40 وات می‌رسد. علاوه بر این یک ساب‌ووفر نیز در تلویزیون جاسازی شده است. 

با وجود این مشخصات، کیفیت صوتی خارق‌العاده به نظر می‌رسد. خروجی صدای اپتیکال به صورتی منحصر به فرد در این تلویزیون وجود دارد، همچنین سیستم صوتی 2.1 کاناله است. توان ساب ووفر 20 وات می‌باشد و بلندگوهای تلویزیون در قسمت بالایی قاب قرار دارند.

گذرگاه‌های متنوع

این دستگاه تلویزیونی دارای سه عدد درگاه USB2.0 می‌باشد. به علاوه از چهار پورت HDMI نیز برخوردارید و می‌توانید این پورت‌ها را به راحتی به انواع دستگاه‌های پخش صوتی، هارد اكسترنال، لپ‌تاپ و موارد دیگر متصل نمایید. با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ با حکمت کارت همیشه و به همه چیز متصل باشید!

هوشمند بودن

مهم‌ترین ویژگی این تلویزیون، هوشمند بودن آن است. سیستم عامل موجود در این دستگاه از نوع اسمارت هاب می‌باشد. این سیستم عامل تجربه یک وب کاوی فوق‌العاده را در اینترنت فراهم می‌سازد. شما می‌توانید انواع اپلیکیشن‌ها را نصب و گیم‌های مختلف را بازی کنید. 

رابط کاربری اسمارت هاب جذاب و آسان است، همچنین می‌توانید گوشی هوشمند خود را نیز به تلویزیون متصل نمایید. با خرید قسطی تلویزیون سامسونگ با حکمت کارت یک تلویزیون باهوش داشته باشید!

پیشنهاد ویژه خرید تلویزیون سامسونگ

می‌توانید برای برخورداری از یک تلویزیون فوق‌العاده و مدرن که قیمتی مقرون به صرفه دارد، این مدل را خریداری نمایید. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید و از خدمات فروش اقساطی تلویزیون در این فروشگاه استفاده نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ با حکمت کارت از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطي تلویزیون ایکس ویژن

فروش قسطي تلویزیون ایکس ویژن
برند ایکس ویژن جدیدترین تلویزیون‌های خود را روانه بازار کرده است. اگر شما تمایل به خرید قسطي تلویزیون ایکس ویژن دارید به بخش لوازم...

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با چک

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با چک
برند ایرانی اسنوا جز بهترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با چک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی...