خرید قسطی ساید ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 13:23:05

کمپانی ال جی در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی همیشه پیشرو و پرچمدار بوده و بهترین سایدهای دنیا را ساخته است. برای خرید قسطی ساید ال جی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ساید ال جی


کمپانی LG

در سال 1958 میلادی، کمپانی گلد استار تاسیس شد و یک سال بعد اولین رادیو کره‌ای تولید گشت. در سال 1962 بود که تلفن کره‌ای اختراع شد و پس از آن یخچال کره‌ای، تلویزیون سیاه سفید و تهویه هوای مطبوع ساخته شد. پس از رسیدن به این موفقیت‌ها این کمپانی در سال 1968 با داشتن شعبه‌ای در آمریکا فعالیت نمود.

در سال 1991 گلداستار، اولین برند در جهان بود که بیشترین صادرات لوازم خانگی را داشت. در 1995 نیز شرکت گلداستار و گلدات ارتباطات با هم یکپارچه شدند و اسم شرکت به ال جی تغییر یافت. در سال 2013 تلویزیون این کمپانی پیشرفت چشم گیری داشت. در ادامه قصد داریم تا به معرفی مدل ال جی اینستا ویو بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی ساید ال جی در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال ال جی اینستا ویو

یخچال‌های اینستا ویو مدرن‌ترین یخچال‌های ارائه شده در جهان هستند که یک پنل شیشه‌ای دارند. اگر دوبار بر روی این پنل فشار دهید، به راحتی می‌توانید محتویات داخل یخچال را ببینید بدون اینکه نیازی به باز کردن یخچال و هدر رفتن انرژی باشد. از طرفی طراحی مدرن و شیک آن، جلوه زیبایی به آشپزخانه شما خواهد بخشید.

از دیگر امکانات موجود در این یخچال، داشتن فیلتر هوای پنج مرحله می‌باشد، بنابراین میزان رطوبت در داخل یخچال به خوبی تنظیم می‌شود و مواد غذایی، ماندگاری بالایی خواهند داشت. فناوری هوشمند تین کیو نیز کمک می‌کند تا اخطارها و ایرادهای سیستم به تلفن هوشمند شما ارسال گردد. با خرید قسطی ساید ال جی سرد و گوارا بنوشید!

وجود محفظه مخصوص مرغ و ماهی درون یخچال کمک می‌کند تا بدون نگهداری این مواد در فریزر، بتوانید حفاظت بیشتری را انجام دهید. مصرف انرژی در این یخچال‌ها برابر با A++ می‌باشد.

تعداد درب در این یخچال‌ها نیز پنج عدد است و رنگ دودی زیبایی ضد زنگ زیبایی دارد که حالتی نقره‌ای به آن می‌بخشد. وجود محفظه‌ها، کشوها و قفسه‌های جدید به خصوص در قسمت‌ فضای اضافه، به شما این امکان را می‌دهد تا مواد غذایی بیشتری و با نگه داری بهتری داشته باشید و از یخچال، کاراتر استفاده کنید. با خرید اقساطی ساید ال جی در مصرف انرژی صرفه‌جویی نمایید.

فیلتر بهداشتی هوای تازه نیز کمک می‌کند تا مواد غذایی از کپک زدن، خشک شدن و در معرض قرار گرفتن انواع باکتری و میکروب مصون بمانند. این فیلتر قابلیت این را دارد تا نزدیک به صد درصد از باکتری‌های موجود در یخچال را از بین ببرد. 

یخساز باریک و پیشرفته در این یخچال، فضایی مناسب را برای شما به ارمغان می‌آورد، علاوه بر این که یخچال قابلیت اتصال به آب شهری را دارد و همواره شما را از یک لیوان آب گوارا برخوردار می‌سازد. با خرید قسطی ساید ال جی غذاهایی سالم و بهداشتی نوش جان کنید!

دو عدد جاساز مخفی در این یخچال برای قرار دادن اقلامی مانند تخم مرغ در نظر گرفته شده است. کمپرسور اینورتر خطی در این یخچال مصرف کمی دارد و یک حرکت خطی رفت و برگشتی ایجاد می‌کند که نتیجه آن صدا و لرزش کم به همراه دوام بیشتر است. 

برای این موتور ده سال گارانتی در نظر گرفته شده است، همچنین فناوری موجود در این یخچال امکان گردش هوای چندگانه را فراهم می‌سازد، بدون این که هیچ نگرانی راجع به خشک شدن و یخ زدن مواد غذایی داشته باشید. با خرید قسطی ساید ال جی مواد غذایی ماندگارتر خواهد بود!

پیشنهاد خرید ساید اینستا ویو ال جی

برای تهیه این یخچال فوق‌العاده و پیشرفته می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات اقساطی فروش لوازم خانگی در این فروشگاه اینترنتی، بهره‌مند شوید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ساید ال جی از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباسشویی بست

خرید اقساطی لباسشویی بست
برند بست یکی از معروف‌ترین لوازم خانگی در ایران است. برای خرید اقساطی لباسشویی بست به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید قسطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن

خرید قسطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن
برند ایکس ویژن یکی از جدیدترین برندهای ایرانی است که در بین مردم شناخته شده است و شما به آسانی می‌توانید تمامی محصولات این برند را ...