خرید ساندبار سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/31 05:57:05

ساندبار جز یکی از هیجان انگیز ترین وسایل خانه محسوب می‌شود که انرژی فوق‌العاده‌ای به خانه شما وارد می‌کند. برای خرید اقساطی ساندبار سامسونگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید ساندبار سامسونگ

شرکت سامسونگ 

شرکت سامسونگ یک شرکت گستره و عظیم چند ملیتی است که در ایالت سئول که در کشور کره‌ جنوبی می‌باشد، واقع شده است. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت محصولات الکترونیکی چون سامسونگ سی‌اند‌تی، سامسونگ، سامسونگ فایر، صنایع الکترونیک سامسونگ، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ لایف و دیگر محصولاتی از این قبیل اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی ساندبار سامسونگ مطلع گردید. 

تاسیس شرکت سامسونگ 

شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ به خواسته لی بیونگ چول احداث گشت. این شرکت موفق کره‌ای در ابتدا به صادرات مواد غذایی به کشور چین پرداخت. از جمله صادرات کمپانی سامسونگ به کشور چین می‌توان به ماهی و آرد خشک اشاره کرد.

در ادامه این فعالیت‌ها بود که این کشور وارد حوزه کسب و کارهایی دیگر چون بیمه عمر و تولید منسوجات شد. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی ساندبار سامسونگ مطلع گردید. 

محصولات شرکت سامسونگ 

در سال ۱۹۶۹ میلادی، شرکت سامسونگ نخستین زیر شاخه خود را با عنوان الکترونیکس احداث کرد. وظیفه اصلی این شرکت ساخت تلویزیون بود که در نهایت این شرکت نخستین تلویزیون سیاه و سفید خود را یک سال بعد وارد بازار جهانی کرد. 

در همین سال‌ها بود که این شرکت باز هم فعالیت‌های خود را گسترش داده و وارد صنعت پتروشیمی گردید. در ادامه همین فعالیت‌ها بود که این شرکت نخستین یخچال، فریزر، مایکروویو و ماشین ظرفشویی خود را ساخت و روانه بازار کرد. همزمان با شروع دهه ۱۹۸۰ میلادی بود.

این شرکت وارد حوزه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی شد و توانست اولین دوربین فیلمبرداری، ضبط صوت، تلویزیون‌های رنگی و کامپیوترهای شخصی را ساخت و روانه بازار کرد. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی ساندبار سامسونگ با ما همراه باشید. 

ساندبار سامسونگ 

از جدیدترین ساندبارهای سامسونگ می‌توان به مدل HW-K590 اشاره کرد. این ساندبار با انرژی ۳۲۰ وات دارای مشخصات زیر است. این دستگاه خروجی HDMI دارد. از جمله فرمت‌های صوتی آن می‌توان به MP3 ،WMA ،AAC ،FLAC ،WAV و OGG اشاره کرد.

همچنین این دستگاه دارای خروجی صدای اپتیکال است و بلوتوث دارد. این دستگاه حاوی ورودی AUX می‌باشد. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی ساندبار سامسونگ با ما همراه باشید. 

خرید اقساطی ساندبار سامسونگ 

ساندبار سامسونگ قیمت بالایی ندارد ولی شاید ترجیح بدهید که به جای پرداخت یکجا و نقدی این محصول، از شیوه خرید اقساطی سود ببرید. در شیوه خرید اقساطی شما می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و از طریق این سامانه اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود تا سقف ۳۰ میلیون تومان از محصولات این سایت را خریداری نمایید. 

خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب 

شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی ساندبار سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام در این سایت با انتخاب یکی از دو روش خرید اقساطی از بای چک یا خرید اقساطی از لیزینگ، فرآیند خرید خود را تکمیل کنید.

سایت قسطی کلاب یک سایت اینترنتی در زمینه فروش محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی است که توانسته با قرار دادن شرایط فروش به صورت نقدی و همینطور اقساطی، نیاز بسیاری از مردم جامعه ایران را برطرف کند. 

در این شرایط اقساطی، تمامی مردم ایران با هر سطح از درآمدی که در آن قرار دارند، قادر خواهند بود به راحتی از تمام محصولات این سایت را خریداری کنید.

شما می‌توانید به راحتی و در منزل خود تمامی محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده و درب خانه تحویل بگیرید. قسطی کلاب با قرار دادن این شرایط خرید توانسته نظر بسیاری از مردم را به سمت خود جلب کند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش تلویزیون مارشال قسطی

فروش تلویزیون مارشال قسطی
چند دهه قبل تعداد افرادی که دارای تلویزیون شخصی در منزل خود بودند، بسیار اندک بود. تلویزیون های قدیمی با صفحه نمایش هایی که فقط....

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی الجی

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی الجی
ماشین ظرفشویی برند ال جی یکی از با کیفیت‌ترین محصولات کمپانی ال جی است که از فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی ماشین ...