خرید قسطی گوشی M12 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 04:03:01

یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه برند سامسونگ بی شک مدل m12 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی M12 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی M12 سامسونگ


گوشی M12 سامسونگ

خرید قسطی گوشی M12 سامسونگ در کنار خرید نقدی آن از سایت قسطی کلاب میسر می‌باشد. گوشی M12 یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های میان رده سامسونگ است. دلیل این محبوبیت امکانات و ویژگی‌های مناسب و همچنین قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی این گوشی می‌باشد. 

آشنایی با گوشی موبایل M12 سامسونگ

گوشی M12 سامسونگ یکی از گلکسی‌های میان رده این شرکت کره‌ای محسوب می‌شود. روی قاب پشتی این گوشی که از جنس پلاستیک ساخته شده است خطوطی موازی و عمودی دیده می‌شود. بدنه M12 اثر انگشت را جذب نمی‌کند که برای بسیاری از کاربران یک مزیت به حساب می‌آید. 

این گوشی در چند مدل عرضه می‌شود که تفاوت آن‌ها میزان حافظه داخلی و حافظه RAM آن‌ها است. گوشی موبایل M12 با حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی و حافظه RAM 3، 4 و 6 گیگابایتی عرضه شده است. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سبز در بازار موجود می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی M12 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی فنی گوشی M12 سامسونگ

قبل از هر چیز باید به این نکته توجه کرد که گوشی M12 سامسونگ یک گوشی میان رده است. بنابراین در این گوشی قرار نیست با امکانات خارق‌العاده و ویژگی‌های شگفت انگیز مواجه شویم. M12 از نظر نرم افزاری یک گوشی به روز محسوب می‌شود. 

با وجود سیستم عامل اندروید 11 در کنار رابط کاربری One UI 3.1 تجربه کاربری خوبی در انتظار خریداران این گوشی است. علاوه بر این سامسونگ همیشه پشتیبانی نرم افزاری خوبی برای گوشی‌های خود ارائه می‌دهد. و خریداران می‌توانند از آپدیت‌های نرم افزاری اندروید و رابط کاربری One UI بهره‌مند شوند. برای خرید قسطی گوشی M12 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

صفحه نمایش گوشی M12 سامسونگ در اندازه 6.5 اینچی از نوع IPS ساخته شده که تراکم پیکسلی برابر با 270 پیکسل بر اینچ ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش کیفیت فوق‌العاده‌ای ندارد، اما برای گوشی موبایلی در این بازه قیمتی مناسب است. یکی از ویژگی‌های مثبت این نمایشگر اجرای روان و سریع انیمیشن‌های مختلف است.

در بخش سخت افزاری سامسونگ از تراشه اگزینوس 850 در این گوشی استفاده کرده است. پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G52 این تراشه را همراهی می‌کنند. با این مشخصات علاوه بر تمامی کارهای روزمره مانند وبگردی و تماشای فیلم، می‌توانید بازی‌های متوسط و برخی بازی‌های سنگین را هم اجرا کنید. برای خرید اقساطی گوشی M12 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گوشی M12 چهار دوربین در عقب و یک دوربین سلفی در قسمت جلویی خود دارد. دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی عقبی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی رضایت بسیاری از کاربران را فراهم می‌کند. در کنار این موارد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در گوشی M12 قرار داده شده که قابلیت شارژ سریع را هم دارا می‌باشد. البته باید اشاره کرد که وزن این گوشی 212 گرم است که برای گوشی‌ای با باتری 5000 میلی آمپری وزن نسبتا زیادی است. 

نقاط ضعف و قوت گوشی M12

با توجه به مواردی که عنوان شد می‌توان گفت مهم‌ترین نقاط ضعف گوشی M12 سامسونگ وزن زیاد آن و جنس پلاستیکی بدنه گوشی است. این در حالی است که مزایای زیادی از جمله باتری با کیفیت، شارژ سریع، حسگر اثر انگشت در لبه کناری دارد. در مجموع باید گفت این گوشی با توجه به قیمت اقتصادی آن، ارزش خرید بالایی دارد.

نقاط قوت

•عمر بالای باتری
•دوربین 48 مگاپیکسلی
•پردازنده قدرتمند
•حسگر اثر انگشت
•شارژ سریع

نقاط ضعف

•بدنه پلاستیکی
•وزن نسبتا زیاد 

خرید قسطی گوشی M12 سامسونگ از فروشگاه قسطی کلاب

برای خرید اقساطی گوشی M12 سامسونگ کافی است به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. شما با ثبت نام در سایت و سپس طی کردن فرایند خرید قسطی به آسانی می‌توانید این مدل از گوشی سامسونگ را به صورت اقساطی خریداری نمایید. وب سایت قسطی کلاب با فراهم نمودن بستری برای فروش قسطی انواع کالای دیجیتال، پاسخگوی نیاز آن دسته از خریدارانی است که به دنبال خرید اقساطی می‌باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی گوشی جی پلاس

فروش نقدی گوشی جی پلاس
شما پس از تهیه این موبایل و در صورت بروز مشکل و نیاز به فراهم آوردن قطعات جدید با مشکل روبه رو نمی‌شوید. همانطور که می‌دانید برای تهیه بعضی...

فروش قسطی آیفون se2

فروش قسطی آیفون se2
اپل یک شرکت تولید کننده کالای دیجیتال است که طرفداران زیادی نیز دارد این برند روی موبایل های خود اسم آيفون را گذاشته است. حدود 13 سال از ارائه ...