خرید قسطی گوشی A33 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:34:10

برند سامسونگ در سال 2022 از گوشی‌های میانرده بسیاری رونمایی کرده است. برای خرید قسطی گوشی A33 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی A33 سامسونگ



خرید قسطی گوشی A33 سامسونگ مناسب چه افرادی است؟

خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ مناسب افرادی است، که به دنبال یک گوشی قدرتمند و به روز از نظر سخت افزاری هستند. کمپانی کره‌ای (سامسونگ) گوشی A33 خود را مانند گوشی‌های جدید دیگر با ترکیب نرم افزاری 12 و رابط کاربری one ui 4.1 روانه بازار کرده است. این کمپانی اعلام کرده است که گوشی سامسونگ a33 خود تا چهار سال به روز رسانی سیستم عامل و تا پنج سال آپدیت امنیتی خواهد داشت. 

از جمله مشخصات قابل توجه دیگر می‌توان به اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از شبکه 5G، پورت USB و عدم وجود جک هدفون اشاره کرد. شرکت‌های مختلف ده ها مدل متفاوت را به بازار موبایل عرضه کرده‌اند و بازار موبایل‌های میانرده از همیشه پر رونق تر است.

اگر شما هم تصمیم به خرید یک گوشی قدرتمند و میانرده را دارید. ما به شما خرید نقدی یا خرید قسطی گوشی A33 سامسونگ را توصیه می‌کنیم. با ما همراه باشید تا با نقد و بررسی این گوشی ارزش خرید آن را بررسی کنیم.

مشخصات گوشی A33 سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ A33 از نظر ظاهری کاملا مشابه نسخه قبلی خود، ساخته شده است. همچنین این گوشی از نظر طراحی با گوشی نسل قبل خود تفاوت چندانی ندارد. گوشی گلکسی a33 ابعادی برابر با 8.1×74×159.7 میلی متر دارد و وزن آن حدود 186 گرم می‌باشد. گوشی سامسونگ a33 جز گوشی‌های خوش دست و سبک محسوب می‌شود. این گوشی با چهار رنگ سفید، مشکی، آبی، هلویی روانه بازار شده است. 

گوشی سامسونگ گلکسی a33 

اگر شما هم به دنبال یک موبایل قدرتمند از نظر باطری هستید و می‌خواهید در استفاده روزانه نیازی به شارژ مجدد نداشته باشید. خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ مناسب شما است. شما با خرید این گوشی صاحب یکی از دلنشین‌ترین موبایل‌های سامسونگ، با نمایشگرهای بسیار با کیفیت که در آن تعبیه شده است می‌شوید. گوشی گلکسی a33 با یک باتری لیتیوم-پلیمری که قابلیت فست شارژ 25 واتی دارد وارد بازار شده است.

دوربین اصلی این گوشی 4 گانه است که در یک معماری مستطیلی شکل کنار یک دیگر قرار گرفته‌اند و شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی واید، لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و عمق سنج 2 مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این مشخصات دوربین باعث می شود که با توجه به قیمت این گوشی خرید قسطی گوشی A33 منطقی به نظر برسد. 

آیا شما هم به دنبال خرید قسطی گوشی A33 سامسونگ هستید؟

اگر به قیمت گوشی سامسونگ a33 نگاه کنید متوجه می‌شوید که نسبت به رقبای خود قیمت بالاتری دارد. با توجه به سخت افزار بسیار عالی، نمایشگر با کیفیت، دوربین های فوق العاده و بسیاری از امکانات دیگر، این کالای دیجیتالی ارزش خرید دارد. شاید خیلی از افراد توانایی پرداخت کامل هزینه این گوشی را نداشته باشند، و تمایل به خرید قسطی گوشی A33 را دارند، اما نمی دانند چطور و چگونه این کار را انجام دهند.

نگران نباشید ما به شما سایت قسطی کلاب را معرفی می‌کنیم، که سال‌های زیادی در زمینه فروش قسطی کالاهای دیجیتال از جمله گوشی‌های هوشمند در حال فعالیت است. و شما بدون دغدغه و نگرانی می‌توانید کالایی مطمئن از نظر کیفیت و اصالت خریداری کنید.

شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و به صورت آنلاین با هر هزینه و در هر مکانی که باشید، می‌توانید شرایط خرید اقساطی را مطالعه کنید و خیلی سریع و راحت با پر کردن فرم درخواست خرید اقساطی کالا اقدام به خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ کنید، و صاحب یک گوشی هوشمند و پر قدرت شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی poco x3 pro

خرید اقساطی poco x3 pro
برند شیائومی محصولات متنوعی دارد که تلفن همراه جز برترین آن است. برای خرید اقساطی poco x3 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

فروش قسطی اپل واچ اولترا

فروش قسطی اپل واچ اولترا
یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی اپل مدل apple watch ultra می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ اولترا به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...