ماشین لباسشویی پاکشوما اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/19 12:13:18

برند پاکشوما با پیشرفتی شگفت انگیز بر سر زبان‌های مردم افتاده است و به دلیل استفاده ار فناوری روز فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ماشین لباسشویی پاکشوما اقساطی


ماشین لباسشویی پاکشوما

آیا برای شما نیز پیش آمده است تا در سمینار مهمی همیشه شرکت کنید و در آن سخنرانی کنید. در این شرایط بر تن کردن یک لباس تمیز و مرتب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

زیرا یک پوشش آراسته و تمیز نشانگر شخصیت سخنران است. به همین دلیل داشتن یک ماشین لباسشویی ایده آل و مناسب، یکی از مهمترین ضروریات زندگی امروزی است. قابلیت خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-74401

این ماشین لباسشویی، یکی از بهترین تولیدات داخلی کشور است که برای یک خانواده متوسط مناسب است. از جمله امتیازات این دستگاه، بهره‌مندی از درجه مصرف انرژی A+++ می‌باشد. 

فن‌آوری‌های متنوع در تولید این محصول، سبب شده است تا رتبه انرژی بالایی داشته باشد و در مصرف انرژی صرفه جویی کند. به علاوه داشتن یک موتور فوق‌العاده که با سرعت 1400 دور در دقیقه عمل می‌کند از دیگر ویژگی‌های استثنایی این محصول است. 

در این دستگاه می‌توانید از 16 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی بهره‌مند شوید. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما کیفیت را تجربه کنید.

درب ماشین به سمت چپ و با زویه 180 درجه باز می‌شود. TFU-74401 دارای ابعادی برابر با 500x600x850 میلی‌متر مکعب است. در این دستگاه ورودی آب سرد و گرم مجزایی وجود دارد. این مدل، دارای یک صفحه نمایش رنگی است.

مقدار صدای تولید شده توسط این ماشین لباسشویی، تنها در حدود 59 دسیبل است. در زمان آبکشی نیز 78 دسیبل می‌باشد که حاکی از میزان سر و صدای کم است. 

از دیگر امکانات ماشین، داشتن بخارشو، قابلیت اضافه شدن البسه در حین کار کردن ماشین و مجهز بودن به قفل کودک است. با خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت نمایید.

حالت بخارشو کمک می‌کند تا علاوه بر یک شستشوی فوق‌العاده، از میکروب و باکتری نیز خبری نباشد و لباس‌ها به طور کامل، ضدعفونی شوند. 

قابلیت اضافه کردن لباس کمک می‌کند تا اگر در ابتدای کار فراموش کرده باشید، برخی از لباس‌های خود را داخل ماشین بیندازید، به راحتی آن را در حین کار افزود. 

قفل کودک، جهت ایمنی بخشیدن طراحی شده است و از خطرات احتمالی ورود کودکان کنجکاو و خیلی کوچک به داخل ماشین جلوگیری به عمل می‌آورد. همچنین مانع می‌شود کودکان بزرگتر، تنظیمات ماشین را تغییر دهند. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما مطمئن شستشو کنید!

برنامه‌های شستشو

از جمله برنامه‌های اصلی این ماشین، برنامه شستشوی اقتصادی، برنامه مخصوص لباس‌های نخی و کتان، برنامه شستشوی لباس‌های ضخیم و حجم‌دار، برنامه شستشوی البسه رنگی، داشتن برنامه مخصوص شستشوی لباس‌های حساس و کودک، برنامه شستشوی لباس‌های ورزشی، برنامه شستشوی اتوماتیک دستگاه و دیگ داخل ماشین، برنامه شستشوی سریع که در حدود 15 دقیقه است و برنامه شستشوی روتختی و ملحفه می‌باشد.

علاوه بر این، ماشین دارای قابلیت آبکشی اضافه‌تر، قابلیت تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت در زمانی که منزل نیستید، قابلیت تنظیم دمای آب و قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن می‌باشد. 

میزان تنظیم دمای آب در این ماشین بین 20 تا 90 درجه سانتی‌گراد است و میزان دور خشک کن نیز بین 600 تا 2400 قابل تنظیم می‌باشد. با خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما از حالت‌های شستشوی متعدد بهره‌مند شوید.

این محصول دارای طلق محافظی بر روی درب است که به جهت جلوگیری از اتلاف انرژی به کار گرفته می‌شود. نمایشگر موجود در این ماشین از نوع LED است.

خرید ماشین لباسشویی پاکشوما

اگر مایلید تا این مدل ماشین لباسشویی را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامین کننده لوازم خانگی مورد نیاز ایرانیان بهره مند شوید. در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید.

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما از قسطی‌کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ساندبار سامسونگ

خرید ساندبار سامسونگ
ساندبار جز یکی از هیجان انگیزترین وسایل خانه محسوب می‌شود که انرژی فوق‌العاده‌ای به خانه شما وارد می‌کند. برای خرید اقساطی ساندبار ...

خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت

خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت
برند ایرانی دیپوینت بهترین تکنولوژی را در ساخت یخچال فریزرها به کار برده است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی...