خرید قسطی آیفون 12 مینی

تاریخ انتشار:
1403/2/4 20:46:24

کمپانی اپل با ارائه آیفون 12 در انواع مختلف بار دیگر توجه دنیا را به خود معطوف کرده است. با خرید اقساطی آیفون 12 مینی با تخفیفی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی آیفون 12 مینی


آیفون 12 مینی

شرکت اپل امسال در سیزدهم اکتبر به معرفی محصولات پرچم‌دار خود پرداخت. آيفون 12 مينی در رنگ‌های زیبای سفید، مشکی، قرمز، آبی و سبز تولید شده است.

این اسمارت فون ابعادی برابر با 131.5 در 64.2 در 7.4 ميلی متر مکعب دارد و وزن آن در حدود 135 گرم می‌باشد. قسمت جلوی آن از شیشه محافظ گوریلاگلس تشکیل شده و همچنین قسمت پشتی نيز شیشه‌ای است و فریمی آلومینیومی دارد.

این اسمارت فون، یک گوشی تک سیم کارته می‌باشد و از سیستم عامل iOS 14 استفاده می‌کند. این گوشی به عنوان ارزان‌ترین اسمارت‌فون ارائه شده توسط کمپانی اپل ملقب شده است. ناگفته نماند که شرایط خرید اقساطی آیفون 12 مینی در قسطی کلاب فراهم شده است.

خصوصيات صفحه نمايش

آیفون 12 مینی دارای یک نمایشگر خاص 5.4 اينچی است که از فناوری سوپر رتینا XDR OLED استفاده می‌کند. رزولوشن این نمایشگر  برابر با 1080 در 2340 پیکسل است.

بر روی این نمایشگر، یک لایه محافظ ضد خش از نوع الفوبيک قرار گرفته است که به کاهش بازتاب نور کمک می‌کند. همچنین از باقی ماندن لکه‌های دست و دیگر چیزها جلوگیری می‌کند. با خرید قسطی آیفون 12 مینی به راحتی بازی کنید، فیلم ببینید و لذت ببرید!

مشخصات سخت افزاری

این دستگاه از یک تراشه 5 نانومتری ساخته شده است که از نوع اپل بیونیک A14 می‌باشد. این پردازنده شش هسته‌ای به خوبی عمل می‌کند و پردازنده گرافیکی نیز یک پردازنده چهار هسته‌ای ساخت شرکت اپل می‌باشد.

بیشتر گوشی‌های برند اپل فاقد درگاهی مختص به حافظه جانبی می‌باشند. حافظه داخلی آن در سه نسخه متفاوت 64 گیگابایت، 128 گیگابایت و 265 گیگابایت ساخته شده است. 

نوع حافظه این گوشی استثنایی NVMe است. متاسفانه این دستگاه، فاقد جک 3.5 میلی متری صدا می‌باشد. با خرید قسطی آیفون 12 مینی سرعت، دقت و کارایی بالا را تجربه نمایید!

ویژگی دوربین‌ها

این گوشی هوشمند، دارای یک دوربین دوگانه می‌باشد که از دو لنز 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است.‌ همچنین، دوربین سلفی نیز یک دوربین 12 مگاپیکسلی می‌باشد. 

دوربین اصلی یک لنز گسترده 26 میلی متری که قابلیت فوکوس خودکار و همچنین قابلیت تشخیص فاز دارد و دارای یک لرزشگیر اپتیکالی تصویری است.

در کنار آن از یک لنز 12 میلی متری اولترا واید با پوشش 120 درجه‌ای برخورداریم. دوربین سلفی یک لنز 23 میلی متری واید است. با خرید آیفون 12 مینی هنرمندانه عکس بگیرید و فیلم برداری کنید.

باتری فوق‌العاده

این دستگاه، یک باتری غیر قابل تعویض، از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2227 میلی‌آمپر ساعت دارد و با یک شارژر سریع 18 واتی به سرعت شارژ می‌شود. 

در صورتی که از MagSafe استفاده نمایید، می‌توانید آن را با 15 وات شارژ کنید. قابلیت شارژ سریع بی‌سیم به صورت 7.5 وات نیز، از طریق Qi میسر می‌باشد. با خرید اقساطی آیفون 12 مینی هیچ‌گاه دشارژ نخواهید بود!

اتصالات، ارتباطات و امکانات

این دستگاه به صورت بی‌سیم متصل می‌شود. به علاوه، قابلیت اتصال وای فای با استاندارد 802.11 ،دوبانده و هات اسپات را دارا می‌باشد. همچنین، قابلیت اتصال به بلوتوث دارد. از دیگر امکانات آن داشتن قابلیت‌های GPS و NFC است. 

درگاه ارتباطی آن نیز از نوع USB 2.0 و لایتنینگ می‌باشد. این دستگاه دارای سنسورهای فشارسنج، شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ مجاورتی و تشخیص صورت می‌باشد. متاسفانه اپل به خاطر رعایت قوانین بهداشتی، امسال شارژر و هدفون را از جعبه ارائه محصولات خود حذف کرده است!

خرید قسطی آیفون 12 مینی

در صورتیکه مایل به خرید این اسمارتفون جمع و جور و مدرن هستید، می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و در این فروشگاه اینترنتی از تسهیلات اعتبار اقساطی در نظر گرفته شده استفاده فرمایید.

به این ترتیب شما می‌توانید به یکی از چهار روش موجود در این فروشگاه وام بگیرید و طی سه الی پنج روز بعد، کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی آیفون 12 مینی از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل پوکو x3

خرید قسطی موبایل پوکو x3
برند شیائومی دارای بهترین محصولات دیجیتالی است که تنوع بالایی برای محصولات خود در نظر گرفته است. برای خرید قسطی موبایل پوکو x3 به...

خرید قسطی هدفون

خرید قسطی هدفون
هدفون وسیله‌ای است که در هر مکان و زمانی مورد استفاده تمامی افراد قرار می‌گیرد و یک حاشیه امن برای کاربران خود ایجاد می‌کند. برای خرید ...