خرید اقساطی یخچال اسنوا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:44:58

برند اسنوا بهترین لوازم خانگی ایرانی را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی یخچال اسنوا با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال اسنوا با چک


یخچال فریزر اسنوا

امروزه به دلیل تحریم‌ها و مدیریت‌های اشتباه و همچنین پایین آمدن ارزش پول، لوازم خانگی گران شده است. به همین دلیل نو کردن وسیله‌های خانه و تهیه جهیزیه بسیار سخت و غیرممکن شده است. به همین جهت مدیران بازرگانی شرکت اسنوا برای خرید قسطی یخچال اسنوا با چک، فروش اقساطی این محصولات را آغاز کرده‌اند که اگر شما از برند اسنوا که یک برند داخلی است حمایت کنید، از یک شرکت خوب و مطمئن خرید کرده‌اید. 

یخچال فریزر اسنوا و مزایای آن

یخچال‌های اسنوا دارای امکاناتی هستند که در زیر برخی از آنها را معرفی می‌کنیم:

-دسترسی به فضای دلخواه برای جایگذاری انواع مواد غذایی با هر ارتفاع طبقات قابل تنظیم
-امکان عدم یخ زدن میوه و سبزیجات در یخچال
-یخچال اسنوا و سامانه سرمایش الکترونیکی باعث تازه ماندن مواد غذایی و سالم ماندن آنها
-دارای قفل کودک
-دارای اخطار برای باز ماندن درب یخچال
-دارای یخساز اتوماتیک
-فیلتر تصفیه آب را داراست
-با استفاده از سامانه ریلی کشورها دسترسی به مواد غذایی آسان تر
-دارای سیستم بدون برفک
-دارای چیلر که محفظه مخصوص برای قابلیت تنظیم دما به صورت هوشمند 

یخچال فریزر اسنوا و انواع آن 

یخچال فریزرهای اسنوا با مدل‌های مختلف و ظرفیت گنجایش‌های متفاوت این امکان را فراهم کرده که هر کس با هر سلیقه‌ای که دارد بتواند از این محصولات استفاده کند. تولیدات یخچال فریزر اسنوا شامل یخچال یا فریزر تک درب، یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو یا یخچال فریزر‌های بالا و فریزر پایین می‌شود.

فریزر بالا

این مدل یخچال رایج‌ترین مدل یخچال می‌باشد و به دلیل قیمت ارزانی که دارد، بسیاری از سلیقه‌ها را شامل می‌شود. مدل‌های فریزر بالا معمولا نسبت به سایر یخچال‌ها از ویژگی کمتری برخوردار هستند و همچنین از نظر ظاهری خیلی جذاب نیستند. مهمترین ویژگی این یخچال این است که نسبت به سایر یخچال‌ها انرژی کمتری استفاده می‌کند که حدود 10 تا 15 درصد از یخچال‌های دیگر کارآمدتر می‌باشد.

فریزر پایین

این نوع یخچال فریزر پایین درست مثل یخچال فریزر بالاست. با این تفاوت که محفظه فریزر آن در پایین قرار گرفته است. در کل این مدل‌ها به دلیل این که دامنه تنوع کمتری دارند کمتر رایج هستند.

ساید بای ساید

در این نوع از یخچال‌ها یک سمت یخچال است و طرف دیگر فریزر قرار دارد. یخچال ساید بای ساید برای افرادی که باقی مانده غذا را در حجم زیاد یا کم در یخچال نگهداری می‌کنند می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

در این نوع از یخچال‌ها درب‌ها از سمت مرکز به بیرون باز می‌شوند و همچنین کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند. برای ساخت بدنه یخچال فریزر ساید بای ساید معمولا از استیل ضد زنگ استفاده می‌شود و بدنه آن هم دارای یک روکش چرمی می‌باشد. یکی از مشکلاتی که در این یخچال‌ها وجود دارد، این است که لکه‌ها و اثر انگشت روی بدنه یخچال باقی می‌ماند که تولیدکنندگان امروزه با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، این مشکل را برطرف کردند و همچنین بدنه آن را ضد خش کرده‌اند.

درب فرانسوی

یخچال فریزرهای درب فرانسوی به طور معمول حجم ذخیره سازی بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند و یکی از مزایای مهم این یخچال‌ها داشتن قفسه‌های بزرگ و همچنین طراحی زیبا و دسترسی راحت به مواد غذایی می‌باشد. از مزایای دیگر این یخچال‌ها بالا بودن قسمت یخچال و پایین بودن قسمت فریزر است که به طور معمول چون کاربرد یخچال بیشتر از فریزر می‌باشد، استفاده از این یخچال‌ها راحت تر است.

همچنین یخچال‌های درب فرانسوی در مقایسه با سایدبای‌ساید دارای بهره وری انرژی بالاتر و بهتری می‌باشند که پایین قرار گرفتن فریزر باعث شده که 30 درصد انرژی کمتر مصرف شود. از معایب این مدل قیمت بالای آن است که باعث می‌شود تهیه این یخچال برای همه افراد سخت باشد.

خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا

شما می¬توانید با خرید نقدی که از متعارف ترین نوع بازپرداخت برای خرید است، لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید، ولی با توجه به اینکه شاید همه افراد توانایی خرید نقدی را نداشته باشند، شرکت اسنوا برای فروش کالاهای خود اقدام به فروش قسطی یخچال فریزر نموده است. 

خرید اقساطی یخچال بدون پیش پرداخت است و شما می‌توانید با خرید از قسطی کلاب که طرح فروش اقساطی برای خرید انواع لوازم خانگی را برای هم میهنان عزیز فراهم کرده است، ثبت سفارش خود را انجام دهید و پس از تایید اعتبار سنجی و پرداخت مبلغ اولیه به صورت پیش پرداخت خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي لباس شویی اسنوا

خرید قسطي لباس شویی اسنوا
برند اسنوا یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایران است. برای خرید قسطي لباس شویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در دسته...

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا چکی

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا چکی
خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا این امکان را فراهم می کند که بدون نیاز به پیش پرداخت و در اقساط بلند مدت کالاهای مورد نیاز خود را تهیه نمایید...