خرید قسطی هندزفری هایلو

تاریخ انتشار:
1403/2/25 15:53:12

اگر به دنبال یک هندزفری جذاب و باکیفیت هستید، پیشنهاد ویژه‌ای برای شما دارید. شما می‌توانید برای خرید قسطی هندزفری هایلو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی هندزفری هایلو



شرایط ویژه خرید اقساطی هندزفری هایلو

خرید قسطی هندزفری هایلو که از زیر مجموعه‌های شیائومی است، توسط برخی سایت‌های فروش کالای دیجیتال امکان پذیر شد. خرید اقساطی هندزفری هایلو در بازار رواج یافته است. ما در اینجا چند نمونه از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های آن را به شما معرفی می‌کنیم. خرید هندزفری هایلو، دغدغه شما را برای دستیابی هرچه سریعتر به آن برطرف می‌کند. 

بهترین و پرفروش‌ترین هندزفری‌های مدل هایلو

هندزفری Haylou X

 بهترین هندزفری مدل هایلو Haylou X1 است. دارای کدک AAC می‌باشد که کیفیت پخش را بالا می‌برد. توانایی 20 ساعت پخش موسیقی در صورت روشن بودن anc و 30 ساعت پخش در صورت خاموش بودن anc را دارد. قابلیت شارژ کیس از طریق کابل تایپ سی و وایرلس را دارد.

از قابلیت حذف نویز فعال یا ANC پشتیبانی می‌کند. با این ویژگی تمامی صداهای اضافی محیط حذف می‌شوند. دارای 6 میکروفن است که به کمک چیپست داخلی در سه حالت ANC را ارائه می‌دهد. این سه حالت عبارتند از نویز کنسلینگ (برای محیط‌های شلوغ)، تقویت شده (دارای صداهای موسیقی و محیط)، استاندارد (برای محیط‌های آرام)، دارای نسخه بلوتوث 5.2 و مناسب برای بازی‌های گیم می‌باشد.

هندزفری Haylou T19

هندزفری t19 یکی دیگر از بهترین‌ها است. دارای طراحی ایرفون‌های ارگونومیک و استاندارد دارد. دارای نسخه بلوتوث 5.0 و چیپست کوالکام 3020. دارای کیس سبک و حلقه‌ای طلایی زیبا روی ایرفون‌ها است. دارای کدک صوتی aptx و aac دارای ویژگی تغییر پنل لمسی و افکت صدای هندزفری به کمک نرم افزار اختصاصی هایلو می‌باشد.

دارای انیمیشن روی صفحه نمایش که وضعیت شارژ گوشی، شارژ کیس و وضعیت اتصال ایرفون‌ها را نمایش می‌دهد. قرار گرفتن هندزفری در گوش را حسگر نور مادون قرمز نشان می‌دهد و با درآوردن ایرفون‌ها پخش موسیقی به وسیله تشخیص حسگر متوقف می‌شود. دارای قابلیت شارژ وایرلس است. قابلیت شارژ دهی تا 2 ساعت و با در نظر گرفتن باتری کیس تا 30 ساعت نیز افزایش پیدا می‌کند. قابلیت پخش کلیه فرکانس‌های بالا و پایین موسیقی می‌باشد. خرید قسطی هندزفری هایلو، لذت گوش دادن به موسیقی و کیفیت مکالمه را برای شما دو برابر می‌کند. 

هندزفری Haylou GT5

دارای طراحی استاندارد و کیس سبک، دارای یک پنل بر روی ایرفون برای کنترل موسیقی و مکالمه، دارای کیفیت پخش بالا و کاهش مصرف انرژی توسط قابلیت چیپست بلوتوث نسخه 5.0 دارای کدک aac برای پخش موسیقی، مناسب برای بازی‌های گیم. دارای سنسورهای مادون قرمز روی ایرفون‌ها برای پخش و قطع خودکار گوشی، دارای باتری 580 میلی آمپر در ساعت و توانایی 24 ساعت پخش موسیقی، توانایی پخش موسیقی بدون کیس تا 4 ساعت می‌باشد.

هندزفری Haylou W1

دارای استاندارد Ipx4 و مقاومت در برابر تعریق، دارای پتانسیل بالا در تفکیک صدا، دارای فناوری پیشرفته برای مکالمه باکیفیت و بدون نویز، دارای چیست کوالکام 3040 و بلوتوث نسخه 5.2. پشتیبانی چیست از کدک‌های SBC، AAC و aptX Adaptive درایوهای دیافراگم هندزفری دارای کامپوزیت فلزی هستند و صداها را به خوبی تفکیک می‌کنند.

کدک aptX Adaptive دارای سرعت انتقال بسیار خوبی برای داده‌های صوتی است. دارای 4 میکروفن تحت فناوری cVc 8.0 و ENC برای حذف نویزهای محیط. برخورداری از آرمیچرهای متعادل برای تولید بیس‌های با کیفیت، توانایی باتری داخل ایرفون‌ها برای شش ساعت پخش موسیقی، توانایی پخش بیست ساعته موسیقی با استفاده از کیس را دارد.

خرید اقساطی هندزفری هایلو از مراکز معتبر

خرید قسطی هندزفری هایلو برای کسانی است که توانایی خرید نقدی را ندارند. برای آگاهی از شرایط خرید اقساطی هندزفری به سایت‌های معتبر مراجعه کنید. خرید اقساطی هندزفری هایلو از طریق سایت معتبر قسطی کلاب فراهم است. سایت معتبر قسطی کلاب شرایط مناسبی برای فروش نقدی و قسطی این کالا ارائه می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی واچ 5 از قسطی کلاب

خرید قسطی گلکسی واچ 5 از قسطی کلاب
جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ با نام گلکسی واچ 5 روانه بازار شد. برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی ایفون 12

خرید قسطی گوشی ایفون 12
برند اپل یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شرکت‌های آمریکایی است که محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی گوشی ایفون 12 به بخش...