خرید قسطی ساید اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:27:45

برند اسنوا یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که در سال‌های اخیر صادرات خود را به کشورهای خاورمیانه شروع کرده است.برای خرید قسطی ساید اسنوا به بخش لوازم خانگی مراجعه کنید.


خرید قسطی ساید اسنوا


ساید اسنوا دور این دور

امکان دسترسی سریع به مواد غذایی، یکی از قابلیت‌هایی است که در طراحی یخچال از اهمیت فراوانی برخوردار است. گاهی لازم می‌شود تا برای برداشتن یک ظرف، ظروف و خوراکی‌های جلوی آن را جابجا کنید.

اهمیت کار وقتی بیشتر می‌شود که برای دستیابی به مواد غذایی عجله دارید. به علاوه چیدمان نامرتب به دلیل نداشتن فضایی مناسب سبب می‌شود تا کارها در زمان بیشتری انجام شود. با قابلیت خرید قسطی ساید اسنوا از تولیدات باکیفیت داخل حمایت کنید!

بنابراین داشتن یک یخچال منظم ایجاب می‌کند تا آن یخچال از طراحی مناسبی نیز برخوردار باشد. اسنوا در محصول جدید دور این دور خود تمامی تلاشش را کرده است تا این ویژگی را برای کاربران خود فراهم سازد.

در این یخچال تمامی مواد غذایی شما به خوبی جا می‌شوند، زیرا طراحی مهم‌ترین مسئله بوده است که مهندسان اسنوا بر روی آن تمرکز کرده‌اند. با ما همراه باشید تا به معرفی این محصول بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی ساید اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

تفکیک پذیری فضا و صرفه جویی در انرژی

در این یخچال فضا به قسمت‌های داخلی و خارجی، مخفظه خانگی، آشپزخانه و کودک تقسیم شده تا دسترسی شما را آسان‌تر کند. در اصطلاح به این ویژگی easy to access گفته می‌شود که پیام تبلیغاتی به زبان انگلیسی است که در محصولات صادراتی اسنوا موجود می‌باشد.

درب سوم مخصوص به گالری است و کمک می‌کند بدون این که مجبور باشید، درب یخچال را باز کنید، به ماده غذایی مورد نظر برسید. بیشتر از مواد غذایی پرکاربردتر در این قسمت استفاده می‌شود تا نیازی نباشد زیاد درب یخچال را باز کنیم تا سرما به بیرون منتقل شود.

درب دوم یخچال به دلیلی سبکی و ظرافت به آسانی باز و بسته می‌شود و این به مصرف بهینه انرژی کمک شایانی می‌کند. یک قابلیت ویژه ضد سرما یا Metal cooling در گالری وجود دارد تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری کند.

یک سد سرمایی ویژه وجود دارد تا از بیرون رفت هوای سرد جلوگیری کند و انرژی کم‌تر هدر رود. علاوه بر این، درب یخچال دارای سنسورهای هوشمندی است که به حفظ سرما کمک می‌کند. با قابلیت خرید قسطی ساید اسنوا در مصرف بهینه انرژی صرفه‌جویی کنید!

گردش یکنواخت هوا و حفظ سرما

برقراری سیستم هوشمند سرمایش یا Smart cooling کمک می‌کند تا مواد داخلی یخچال ماندگاری بالاتری داشته باشند. فناوری کاری کرده‌ است تا بتوانید از طریق چند سنسور جریان هوایی یکنواخت برقرار سازید تا تمامی مواد غذایی شما شرایط دمایی مطلوبی داشته باشند.

به علاوه سیستم گردش هوای چندگانه یا Multiple air flow system کمک می‌کند تا از هوایی سرد برخوردار باشید و از غذاهایی سالم‌تر و ماندگارتر استفاده کنید. با قابلیت خرید اقساطی ساید اسنوا ماندگاری بیشتر می‌شود!

وجود هوای مطبوع

بوگیرهای موجود در این دستگاه، بوی بد غذاها را از بین می‌برند، ولی در عین حال، مزه غذاها به قوت خودش، خوشمزه باقی می‌ماند. این بوگیر دارای فیلترینگ سه گانه یا Triple Filtering است تا هر چیزی را بهتر کند!

محفظه مخصوص نگهداری گوشت و مواد پروتئینی

آیا برای شما هم پیش آمده است که پس از خرید گوشت از قصابی، خستگی مانع شود تا آن را بسته بندی و فریز کنید؟ اسنوا برای این موارد نیز چاره‌ای اندیشیده است!

محفظه مخصوص گوشت کمک می‌کند تا مواد غذایی فاسد شدنی، بدون هیچ نگرانی در این محفظه قرار گیرند، زیرا در این قسمت، دما بر روی چهار درجه سانتی‌گراد ثابت است و گوشت‌ شما خوش رنگ و سالم می‌ماند!

آبسردکن، سیستم تهویه، یخ‌ساز اتوماتیک و برخورداری از یک ضمانت نامه دو ساله از جمله موارد دیگری است که شما را نسبت به خرید این محصول، علاقه‌مند می‌سازد.

شرایط جذاب خرید قسطی ساید اسنوا

پس اگر دوست دارید یک محصول فوق‌العاده و ساخت ایران خریداری نمایید، به شما توصیه می‌کنیم زودتر نسبت به ثبت سفارش آن اقدام فرمایید. ناگفته نماند که سایت قسطی کلاب شرایط فروش اقساطی استثنایی دارد، همچنین علاوه بر لوازم خانگی، شرایط خرید گوشی قسطی بدون چک و با چک را مهیا کرده است.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب می‌توانید از لیزینگ‌های معتبر در سایت درخواست اعتبار کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ساید اسنوا از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدي تلویزیون تی سی ال

خرید نقدي تلویزیون تی سی ال
برند تی سی ال یکی از بهترین تلویزیون‌های دنیا را طراحی و تولید می‌کند و در حرفه خود بسیار عالی عمل کرده است. شما می‌توانید به بخش لوازم ...

فروش قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8

فروش قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8
برند ایکس ویژن دارای محصولات متنوع و کاربردی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 به بخش تلویزیون در