ماشین لباسشویی gplus

تاریخ انتشار:
1403/2/14 16:38:36

یکی از ملزومات هر آشپزخانه مدرن و زیبا، ماشین لباسشویی است که باید در انتخاب آن دقت ویژه‌ای داشته باشید. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی gplus به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


 ماشین لباسشویی gplus


نگین جی پلاس 

ماشین لباسشویی جی پلاس، ساخته  شرکت گلدیران، یک برند نوظهور در لوازم خانگی است. هر چند مدت زیادی از ورود این برند ماشین لباسشویی به بازار نمی‌گذرد، ولی آمار بالای خرید ماشین لباسشویی جی پلاس، نشان می‌دهد که این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و در این مدت جایگاه خود را در بازار لوازم خانگی یافته است. 

در سایت قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی gplus، در مدل‌های مختلف و با وزن‌های متفاوت صورت می‌گیرد. مدل ماشین لباسشویی جی پلاس را با توجه به تعداد اعضای خانواده و میزان استفاده آن انتخاب کنید. 

ماشین لباسشویی جی پلاس در وزن‌های 6 تا 9 کیلوگرمی در بازار موجود است. اگر خانواده شما کوچک است، خرید ماشین لباسشویی جی پلاس 6 یا 7 کیلوگرمی، به شما توصیه می‌شود و اگر خانواده بزرگی دارید، خرید ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی برای شما مناسب‌تر است. ماشین لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرم، متوسط است و می‌تواند برای هر دو خانواده مناسب باشد. 

خرید ماشین لباسشویی جی پلاس 

در سایت قسطی کلاب، خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس را به سادگی و با خیال راحت انجام دهید. شرایط خرید نقدی از سایت قسطی کلاب برای شما فراهم شده است، اما اگر خرید نقدی برای شما ممکن نیست، نگران نباشید.

قسطی کلاب علاوه بر خرید نقدی، خرید اقساطی نیز دارد، شما می‌توانید با توجه به شرایطی که در سایت در مورد لیزینگ و بای چک گفته شده است، نسبت به خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی gplus اقدام نمایید. 

انواع ماشین لباسشویی جی پلاس 

در قسطی کلاب، فروش ماشین لباسشویی جی پلاس در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی صورت می‌گیرد. با خرید ماشین لباسشویی جی پلاس، زیبایی و ظرافت را به آشپزخانه خود برده و از قدرتمند بودن دستگاه خریداری شده خود اطمینان داشته باشید، تمام ماشین‌های لباسشویی این برند، مصرف انرژی پایینی دارند و خریدشان به صرفه و اقتصادی است. 

در این بخش، به بررسی انواع مختلف ماشین لباسشویی جی پلاس می‌پردازیم تا راهنمای مناسبی برای خرید شما باشد. ماشین لباسشویی جی پلاس مدل J9470 با ظرفیت 9 کیلوگرم، در رنگ‌های سفید و نقره‌ای به بازار عرضه شده است، این مدل درب بزرگ تیره رنگی دارد که زیبایی ویژه‌ای به آن بخشیده است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی gplus تا انتهای این متن همراه ما باشید.

این ماشین لباسشویی دارای موتور اینورتر با مصرف انرژی A+++ و سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه است، مصرف انرژی پایینی دارد و اقتصادی است. همچنین این ماشین لباسشویی، اضافه کردن لباس در حین شستشو و انتخاب دمای مناسب را نیز دارد. 

این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه اصلی و 11 برنامه فرعی شستشو است. مدل J8470 با ظرفیت 8 کیلوگرمی تنها در ظرفیت و تعداد کمتر برنامه‌های شستشو با مدل J9470 تفاوت دارد، تعداد برنامه‌های این مدل، 15 برنامه اصلی و 7 برنامه فرعی است. 

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل J8250 

با ظرفیت 8 کیلوگرم و سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه، ویژگی‌های یکسانی با دو مدل قبلی دارد. این مدل 15 برنامه اصلی و 7 برنامه تکمیلی شستشو دارد. 

مدل 84B35

یک لباسشویی قدرتمند 8 کیلویی است با موتور هوشمند اینورتر با بازدهی عالی و بالاترین سطح عملکرد است. شما با خرید این مدل ماشین لباسشویی جی پلاس خیالتان از کیفیت موتور دستگاه راحت خواهد بود. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی gplus به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

موتور این ماشین لباسشویی قدرتمند، کم صدا و بدون لرزش است، با خرید این محصول، مصرف برق و انرژی بسیار کاهش خواهد یافت. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید شستشوی سریع در 14 دقیقه را خواهید داشت. از دیگر ویژگی‌های این مدل، قابلیت ضدعفونی، ضدآلرژی و ضدچروک کردن لباس‌ها و همچنین قابلیت افزودن لباس حین شستشو است. 

ماشین لباسشویی جی پلاس 8 کیلوگرمی 82B13

دارای موتوری با سرعت 1200 دور در دقیقه دارد، قابلیت شبیه‌سازی شستشو با دست برای لباس‌های پشمی را دارد. علاوه بر قابلیت افزودن لباس حین شستشو و کم بودن مصرف انرژی، قابلیت ضدعفونی و ضدآلرژی و شستشوی سریع از ویژگی‌های این مدل است.

 با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی gplus از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید. اگر به ظرفیت بالا نیازی ندارید، اما قدرت ماشین لباسشویی که قصد خریداری آن را دارید، برایتان مهم است، مدل 72B13 برای شما گزینه مناسبی است. 

ظرفیت این ماشین لباسشویی جی پلاس، 7 کیلوگرم است و سرعت چرخش موتوری برابر با 1200 دور در دقیقه دارد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به شبیه‌سازی شستن لباس‌های پشمی، شستن فوری لباس‌ها به همراه ضدعفونی کردن و از بین بردن آلرژی در لباس‌ها اشاره کرد. 

ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی gplus ازقسطی کلاب با شرایط استثنایی آغاز شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 50 اینچ

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 50 اینچ
برند جی پلاس بهترین محصولات خانگی ایرانی را دارد. برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 50 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا با چک

خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا با چک
هیمالیا برندی موفق بر قله زیبایی‌هاست! برای خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا با چک به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...