خرید قسطی گوشی آیفون 14 سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/28 09:56:56

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گوشی آیفون 14 سفته ای


گوشی آیفون 14

گوشی آیفون 14 به عنوان یک کالای دیجیتال و بهترین گوشی آیفون، شناخته شده می‌باشد. امروزه اغلب مردم با توجه به قیمت آیفون 14، برای تهیه و خرید این گوشی توانایی خرید نقدی ندارند. به همین منظور بسیاری از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین معتبر با فروش قسطی این محصول، نیاز مشتریان محترم را برآورده کرده‌اند. به طور کلی برای خرید قسطی گوشی آیفون 14، باید در ابتدا به بررسی و ارزیابی مشخصات فنی آن بپردازیم. سپس، 4 قابلیت و ویژگی‌ منحصر به فرد آن را بیان خواهیم کرد. در انتها نیز، به معرفی یک فروشگاه معتبر جهت خرید اقساطی این گوشی می‌پردازیم. لطفا تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.  

بررسی و شناخت مشخصات کلی آیفون 14

جهت خرید اقساطی گوشی آیفون 14 باید در ابتدا با مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا شویم. یکی از این نوع مشخصات، مدل طراحی آن است. این نوع گوشی ابعادی به اندازه 146.7 در 71.5 در 7.8 میلی‌متر دارد. در این گوشی از متریال‌های متفاوتی نیز استفاده شده است. این متریال‌ها شامل شیشه، سرامیک، فریم آلومینیومی و فلزی می‌باشد. وزن گوشی آیفون 14 به صورت دقیق، 172 گرم است. از نظر رنگ بندی، این گوشی در رنگ‌های متنوع مشکی، آبی، قرمز، طلایی و ارغوانی موجود می‌باشد. پردازنده و نوع تراشه، از مشخصات دیگر آیفون 14 می‌باشد. در واقع مدل تراشه در این آیفون، Apple A15 Bionic است که دارای یک سی پی یو 6 هسته‌ای و یک جی پی یو 5 هسته‌ای می‌باشد. صفحه نمایشگر، از دیگر ویژگی‌های مهم این نوع گوشی است.

به طور کلی در خرید قسطی گوشی آیفون 14، به مشخصات صفحه نمایشگر آن توجه بسیار زیادی می‌شود. ابعاد این صفحه 6.1 اینچ می‌باشد. شرکت اپل برای این مدل گوشی از نمایشگر Super Retina XDR OLED استفاده کرده است. در این گوشی آیفون، رزولوشن برابر با 1170 در 2532 پیکسل می‌باشد. در واقع با توجه به این نمایشگر، حداقل روشنایی برای این مدل آیفون 800 نیت و حداکثر آن 1200 نیت است. 

مشخصه‌ی دیگر گوشی آیفون 14، رم و حافظه آن است. این گوشی دارای یک رم 6 گیگ و حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت می‌باشد. دوربین از دیگر مشخصات آیفون 14 است. در این مدل گوشی، 3 دوربین 12 مگاپیکسلی واید و اولترا واید وجود دارد. باتری و شارژ این گوشی نیز از نوع لیتیوم یونی است و 3279 میلی آمپر ساعت ظرفیت آن می‌باشد. علاوه بر مشخصات بیان شده، گوشی آیفون 14 قابلیت‌های خاصی نیز دارد که در بخش بعدی با آ‌ن‌ها آشنا خواهیم شد. لطفا با ما همراه باشید. 

4 قابلیت و ویژگی منحصر به فرد گوشی آیفون 14

در بخش قبلی به طور کلی بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های گوشی آیفون 14 به عنوان بهترین گوشی آیفون را برای شما عزیزان بیان کردیم. در گوشی آیفون 14 در واقع قابلیت‌ها و ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که در این بخش به 4 مورد آن اشاره می‌کنیم. تماس اضطراری از طریق سرویس ماهواره‌ای، یک قابلیت مهم در این گوشی است که با استفاده از آن می‌توان در مکان‌های بدون اینترنت تماس اضطراری برقرار کرد. فیلمبرداری و عکاسی بسیار عالی و واضح در مکان‌هایی با نور کم، از دیگر قابلیت‌های آیفون 14 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مرجعه نمایید.

از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی، توانایی تشخیص تصادف از طریق یک سنسور جدید و تماس با خدمات اضطراری است. در نهایت قابلیت چهارم در این مدل آیفون، مصرف کمتر انرژی با توجه به نمایش تمام اعلان‌ها و روشن بودن صفحه نمایش گوشی می‌باشد. 

شرایط خرید قسطی گوشی آیفون 14 به عنوان بهترین گوشی آیفون در قسطی کلاب

آیفون 14، یکی از گوشی‌های بسیار هوشمند و با قیمت بسیار بالا در بازار می‌باشد. البته هنوز خبر جدیدی در مورد رجیستری آیفون 14 اعلام نشده است ولی با این وجود این مدل گوشی در بسیاری از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر به فروش می‌رسد. یکی از این فروشگاه‌های مطمئن و معتبر، قسطی کلاب است. خرید اقساطی گوشی آیفون 14 از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، به راحتی و به صورت آنلاین انجام می‌شود. در واقع خریدار و مشتری عزیز در ابتدا با مراجعه به سایت این فروشگاه و ثبت نام اولیه، برای خود یک پنل شخصی ایجاد می‌کند. پس از این مرحله از طریق این پنل می‌تواند تمام خریدهای قسطی خود را انجام دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مک بوک 2021 با چک

خرید قسطی مک بوک 2021 با چک
لپ‌تاپ‌های برند اپل با نام مک بوک به فروش می‌رسند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، برای خرید قسطی مک بوک 2021 با چک به بخش...

خرید اقساطی ساعت هوشمند

خرید اقساطی ساعت هوشمند
داشتن ساعت هوشمند زیبا می‌تواند علاوه بر زیبایی، پرستیژ خاصی به استایل شما ببخشد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند به بخش کالای...