خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/17 02:54:00

گوشی‌های سری m سامسونگ دارای کیفیت و کارایی بسیار بالایی می‌باشند. برای خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ


خرید قسطی گوشی m31 سامسونگ به چه صورت است؟

چنانچه شما بزرگواران قصد خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ را دارید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید تا شما عزیزان را با این وسیله کاربردی و زیبا بیشتر آشنا نماییم.

گوشی m31 يكی از گوشي هايي ارزان قیمت با طراحی ساده و مينيمالی است. این گوشی بیشتر برای بازارهای آسیایی طراحی و ساخته شده است. همچنین مدل گوشی M با سری A در رقابت زیادی می‌باشد. بهتر است بدانید که موبایل M31 همان نسخه تکراری از گوشی m30s است، ولی با کارایی و بهبودی بیشتر در مقایسه با هم‌رده‌های خود است. 

مشخصات ظاهری گوشی m31 سامسونگ

موبایل سامسونگ M31 دارای یک صفحه نمایش سوپر آمولد 6.4 اینچی است که با Infinity-U طراحی شده است و می‌توان گفت با توجه به قیمتی که دارد، در این رنج شگفت انگیز است. این گوشی دارای رنگ‌های زنده و غنی زیادی است و همچنین زاویه ی دید نمایشگر آن بسیار عریض می‌باشد. عکس‌هایی که توسط دوربین گوشی M31 سامسونگ گرفته می‌شوند، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. 

جالب است بدانید که تنها گوشی که با قیمت مناسب  قادر به فیلمبرداری ویدیویی 4K است، گوشی M31 می‌باشد. اگر شما با گوشی زیاد عکاسی می‌کنید، می‌توانید با خرید قسطی گوشی M31 سامسونگ از پرداخت هزینه‌های اضافی برای خرید گوشی‌های دیگر جلوگیری نمایید.

معایب گوشی m31

نکته قابل توجهی که در رابطه با خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ بایستی بدانید، این مدل گوشی هوشمند از هم‌رده‌های خود سنگین‌تر است، ولی آنقدر سنگين نيست كه باعث خستگی دست کاربر شود.

احتمال دارد هزينه بالای ال سی دی m31 شما را شگفت زده كند و دلیل اين قيمت بالا سوپر آمولد بودن آن است. به اين علت كه نمايشگرهای آمولد به خاطر داشتن كيفيت بالا قيمت بيشتری نسبت به ساير نمايشگرها خواهند داشت.

شایان ذكر است بدانيد که این مدل گوشی هوشمند در اجرای بازی‌های سنگين با گرافیک بالا هنگ می‌کند و همچنين در برابر آب و گرد و غبار مقاوم نمی‌باشد.

مزایای گوشی m31 سامسونگ

گوشی گلكسی (m31) با وجود داشتن قابلیت‌های گوشی m30s از لحاظ کیفیت دوربین بهتر می‌باشد. از ویژگی‌های خوب و بارز این مدل می‌توان به زيبايی و خوش دستی بودن آن اشاره كرد. این گوشی هوشمند بی نظیر، دارای دو جايگاه است ( یک جایگاه برای سیم‌کارت و یک جايگاه دیگر برای کارت حافظه microsD است.

كيفيت ساخت گوشی سامسونگ m31  مناسب است و طول عمر باتری آن بسيار رضايت بخش است. يكی از نقطه قوت‌های موبایل m31 ظرفيت باتری آن است كه اگر شما در طول روز به طور مداوم از گوشی استفاده كنيد تا آخرشب هيچ نيازی به شارژ كردن آن پيدا نمی‌کنید. با خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

توجه داشته باشيد كه این کالای دیجیتال مجهز به آخرين نسخه از اندرويد می‌باشد و نيازی به آپديت و نصب كردن نسخه جديدی از آن نيست. عملكرد اين گوشی هوشمند با توجه به قيمت آن بسيار مناسب است و در كل می‌توان آن را گوشی بسیار خوبی برای كاربران در نظر گرفت. همه این ویژگی‌های در گوشی m31 سامسونگ موجب شده تا افراد فراوانی اقدام به خرید قسطی گوشی m31  سامسونگ کنند.

فروش قسطی گوشی سامسونگ

برای خرید قسطی گوشی m31 سامسونگ با بهترین قیمت‌ها بدون نیاز به ضامن، تنها با در دست داشتن یک دسته چک به راحتی می‌توانید گوشی مورد علاقه  خود را  انتخاب و خریداری کنید.

بهتر است بدانید از قیمت و خرید قسطی گوشی سامسونگ به عنوان پیش پرداخت باید 30 درصد آن را پرداخت کنید. همچنین باقیمانده مبلغ آن را توسط چک اقساط مابین 4 تا 14 قسط پرداخت کنید. برای خرید اقساطی گوشی موبایل و دریافت وام خرید اقساطی به نشانی www.ghesticlub.com مراجعه فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ

خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ با مدلی جذاب روانه بازار شد. برای خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...

فروش قسطی گوشی poco m3

فروش قسطی گوشی poco m3
برند شیائومی یکی از بهترین شرکت‌های چینی است که محصولاتی متنوع دارد. برای خرید قسطی گوشی poco m3 به بخش موبایل در دسته بندی...