خرید اقساطی ایفون 11 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:42:33

کمپانی اپل یکی از پرفروش‌ترین محصولات خود را در سال 2020 روانه بازار کرد که آیفون 11 نام داشت. برای خرید اقساطی ایفون 11 پرو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ایفون 11 پرو


معرفی آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو یکی از تلفن‌های هوشمند طراحی شده توسط شرکت اپل بوده که این تلفن همراه در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارد. امروزه بسیاری از افراد خرید اقساطی ایفون 11 پرو را برای تهیه این تلفن هوشمند انتخاب می‌کنند. 

در وضعیت کنونی صنعت تلفن‌های همراه هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است؛ به گونه‌ای که امروزه شاهد عرضه انواع مختلفی از تلفن‌های همراه به بازارهای جهانی هستیم. در حال حاضر بسیاری از افراد برخی از امور روزانه خود را به وسیله تلفن‌های همراه انجام می‌دهند. این موضوع سبب شده تا استفاده از تلفن‌های همراه با استقبال خوبی روبرو شود.

آیفون 11 پرو یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند موجود در بازار بوده که شمار زیادی از افراد این تلفن را جهت استفاده، خریداری می‌کنند. بهتر است بدانید کمپانی اپل یک برند معتبر و معروف در سطح جهان می‌باشد؛ این کمپانی تلفن‌های هوشمند خود را تحت عنوان آیفون به بازار عرضه می‌نماید. کیفیت و کارایی بالا از جمله ویژگی‌های محصولات اپل است. 

به همین علت کسانی که به دنبال کیفیت و کارایی بالا هستند، به طور معمول محصولات اپل را خریداری می‌کنند. بنابراین می‌توان با خرید قسطی ایفون 11 پرو این تلفن فوق‌العاده را تهیه نمود. زیرا خرید اقساطی ایفون 11 پرو گزینه ایده آل برای تمامی اقشار جامعه است. 

ویژگی‌های گوشی آیفون 11 پرو 

شرکت اپل برای طراحی آیفون 11 پرو از ویژگی‌های سخت افزاری منحصر به فردی استفاده کرده است. وجود این ویژگی‌ها موجب شده تا شمار زیادی از افراد این تلفن را جهت استفاده، انتخاب نمایند. آیفون 11 پرو برای اولین بار در سال 2019 به بازارهای جهانی عرضه گردید. این تلفن هوشمند از یک نمایشگر سوپر Retina XDR OLED با ابعاد 5.8 اینچ بهره می‌برد، همچنین صفحه نمایش این گوشی دارای یک محافظ ضد خش می‌باشد.

سیستم عاملی که شرکت آیفون برای این محصول خود در نظر گرفته، ios 13 بوده که پس از خرید می‌توان آن را ارتقا داد، همچنین تراشه استفاده شده در گوشی آیفون 11 پرو از نوع اپل A13 Bionic بوده که قدرت قابل توجهی را به این تلفن هوشمند بخشیده است. علاوه بر آن وجود سه دوربین 12 مگاپیکسلی با لنزهای متفاوت از جمله ویژگی‌های دیگر این تلفن هوشمند است. 

همچنین دوربین سلفی آیفون 11 پرو از نوع 12 مگاپیکسلی بود که کیفیت قابل توجهی را در هنگام عکس برداری ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که باتری این گوشی از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3190 میلی آمپر ساعت است.

 بهتر است بدانید آیفون 11 پرو از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برد که می‌توان آن را در سریع ترین زمان ممکن شارژ نمود، همچنین شرکت اپل این گوشی هوشمند خود را در چهار رنگ نقره‌ای، خاکستری، طلایی و سبز به بازارهای جهانی عرضه کرده است. 

شرایط خرید اقساطی ایفون 11 پرو 

با توضیحات ارائه شده اگر شما مجذوب این گوشی قدرتمند شده‌اید، بهتر است از خرید قسطی ایفون 11 پرو برای تهیه این گوشی استفاده نمایید؛ علت آن هم این است که با خرید قسطی ایفون 11 پرو هزینه خرید آن در چندین قسط پرداخت خواهد شد.

بنابراین با خرید اقساطی آیفون امکان تهیه این گوشی هوشمند برای هرکس فراهم خواهد بود، همچنین اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر جهت خرید اقساطی هستید ما قسطی کلاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. 

قسطی کلاب یک فروشگاه فعال در زمینه عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی آیفون 11 است. این فروشگاه با سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع کالا‌های دیجیتال توانسته رضایت شمار زیادی از مخاطبان خود را بدست آورد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با ارز دیجیتال

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با ارز دیجیتال
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با ارز دیجیتال دارید قسطی کلاب برای شما پیشنهادهایی استثنایی دارد. برای خرید...