خرید اقساطی پلی استیشن5 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 05:54:50

برترین کنسول بازی دنیا ساخته برند سونی می‌باشد. برای خرید اقساطی پلی استیشن5 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی پلی استیشن5 با چک


پلی استیشن 5

متاسفانه به دلیل گرانقیمت بودن کنسول نسل نهمی سونی؛ بسیاری از گیمرها نمی‌توانند این کنسول را خریداری کنند. اما نگران نباشید؛ چرا که امروزه شرایط خرید قسطی پلی استیشن5 مهیا شده است و همه دوستداران بازی‌های دیجیتال می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. 

همانطور که می‌دانید؛ شرکت سونی این کنسول ماورائی و قدرتمند را در سال 2019 معرفی کرد و سرانجام آن را در سال 2020 به بازار جهانی عرضه کرد. طراحی متفاوت و زیبا، سخت افزار قدرتمند و کارآمد، دسته‌های پیشرفته از جمله دلایلی بود که بسیاری از گیمرها را به سمت این کنسول، جذب کرد. تا انتها همراه ما باشید تا با این کنسول بیشتر آشنا شویم.

طراحی این کنسول بازی سرگرمی

این کنسول بازی سرگرمی از یک طراحی بسیار زیبا و متفاوت بهره می‌برد. پنل سفید رنگ کنسول، قلب تپنده دستگاه (که درون محفظه مشکی رنگ قرار گرفته) را احاطه کرده است. پنل سفید رنگ کنسول نسبتا بزرگ است و باعث شده تا ابعاد پلی استیشن 5 به 260×104×390 میلی متر برسد. 

همچنین پلی استیشن 5 درایو دارای 4.5 کیلوگرم وزن است که جابجایی آن را تا حدودی سخت می‌کند. برای خرید اقساطی پلی استیشن5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اگر بخواهیم درباره محل قرارگیری درگاه USB، پورت HDMI این کنسول بازی سرگرمی بحث کنیم؛ باید بگوییم که در جلوی دستگاه، شاهد درگاه USB Type A و USB Type C و درایو نوری هستیم. در پشت دستگاه نیز شاهد دو عدد USB Type A، یک عدد پورت شبکه، یک عدد درگاه HDMI و محل اتصال کابل برق هستیم.

سخت افزار و نرم افزار قدرتمند و به روز

این کنسول بازی سرگرمی نه تنها از یک طراحی بسیار زیبا بهره می‌برد؛ بلکه سخت افزار و نرم افزار قدرتمندی را درون خود جای داده است. پردازنده 8 هسته‌ای این کنسول از نوع Zen 2 می‌باشد. همچنین، پردازنده گرافیکی این کنسول نیز بسیار قدرتمند و پیشرفته است. این پردازنده از معماری RDNA 2 استفاده می‌کند و می‌تواند در مدت یک ثانیه، 10.28 ترافلاپس اطلاعات و داده را پردازش کند. از طرف دیگر؛ رم این کنسول 16 گیگابایت از نوع GDDR6 می‌باشد.

حافظه ذخیره سازی این دستگاه یک ترابایت است؛ اما توجه داشته باشید که تنها 825 گیگابایت آن در اختیار شما است. همچنین نوع حافظه داخلی پلی استیشن 5 از نوع حالت جامد (SSD) است و می‌تواند در کسری از ثانیه، اطلاعات را بازیابی کند. برای خرید اقساطی پلی استیشن5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دسته‌های دوال سنس این کنسول بازی سرگرمی چگونه‌اند؟

این کنسول بازی سرگرمی دارای دسته‌های بسیار پیشرفته و به روزی می‌باشد. این دسته‌ها بسیار خوب و زیبا طراحی شده‌اند؛ همچنین اصول ارگونومی نیز در ساخت آن به خوبی رعایت شده است. دسته‌ها علاوه بر طراحی زیبا دارای فناوری‌های پیشرفته‌ای نیز می‌باشند. "هپتیک فیدبک" و "تریگرهای تطبیق پذیر" از جمله مهمترین فناوری‌هایی هستند که شرکت سونی در این دسته از آنها استفاده کرده است. دسته‌های دوال سنس از هر نظر، باکیفیت و مطلوب هستند.

درون جعبه این کنسول چه اقلام و وسایلی وجود دارند؟

درون بسته بندی این کنسول بازی سرگرمی یک دسته دوال سنس، کابل HDMI، کابل برق و یک عدد اِستَند وجود دارد. منظور از استند، پایه‌ای است که می‌توان دستگاه را بر روی آن قرار داد. قرار دادن دستگاه بر روی پایه باعث می‌شود تا احتمال افتادن و آسیب دیدن دستگاه کاهش یابد. همچنین درون جعبه کنسول دفترچه راهنما وجود دارد تا برخی از اطلاعات مفید به شما انتقال داده شود. برای خرید اقساطی پلی استیشن5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نحوه خرید قسطی پلی استیشن5

برای خرید قسطی پلی استیشن5 کافی است وارد سایت "قسطی کلاب" شوید. این سایت در زمینه فروش قسطی کنسول بازی (و دیگر اجناس) فعالیت دارد و شرایط خرید اقساطی انواع کالا و لوازم دیجیتال را برای شما عزیزان تدارک دیده است.

اما توجه داشته باشید که باید ابتدا در سایت قسطی کلاب برای خود حساب کاربری ایجاد کنید و مراحل اعتبار سنجی را پشت سر بگذارید. بعد از طی شدن این مراحل، وارد فروشگاه اینترنتی شوید و کالاهای مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. قبل از موعد پرداخت نیز برای شما پیامکی ارسال میشود که حاوی لینک پرداخت است  به راحتی می‌توانید اقساط خود را به این روش پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی پی اس فور

فروش قسطی پی اس فور
کمپانی سونی با ارائه بهترین کنسول‌های بازی همیشه در صدر قرار دارد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی پی اس فور به بخش بازی سرگرمی در ...

قیمت کنسول بازی

قیمت کنسول بازی
بدون تردید، در حال حاضر کنسول های بازی از جمله ابزارهای مهم سرگرمی و تفریح جوانان و نوجوانان به شمار می روند. بر همین اساس، قیمت کنسول بازی...