خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/29 13:37:54

شرکت اپل شرکتی استثنایی و منحصر به فرد می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرومکس

موبایل آیفون 13 پرومکس

خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرومکس یکی از بهترین خبرهایی است که طرفداران اپل می‌توانند بشنوند. این گوشی از طراحی منحصر بفرد و زیبایی بهره می‌برد. توجه داشته باشید که مرغوبیت و جذابیت این گوشی، تنها به بخش طراحی ختم نمی‌شود؛ بلکه سخت افزار، دوربین، صفحه نمایش و... این گوشی نیز بسیار مطلوب و کارآمد هستند. بنابراین اگر می‌خواهید همه‌ی این ویژگی ها را درون یک گجت هوشمند تجربه کنید؛ کافی است به خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرومکس اقدام کنید.

طراحی منحصر بفرد این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال 240 گرم وزن دارد. توجه داشته باشید که این گوشی نسبتا سنگین است و کارکردن با آن کمی دشوار و سخت است. همچنین این گوشی دارای ابعاد 160.8×78.1×7.7 میلی‌متری است. 3 ماژول دوربین درون یک قاب مربعی شکل در پشت گوشی قرار گرفته‌اند. لنزها نسبت به بدنه برجسته و برآمده هستند. این موضوع سبب می‌شود تا لنزها آسیب پذیرتر شوند. اما نگران نباشید؛ شما با خرید یک گارد و محافظ مناسب، می‌توانید احتمال آسیب دیدن ماژول‌های دوربین را به حداقل برسانید. 

طراحی شگفت انگیز و بی بدیل گوشی آیفون 13 پرومکس

صفحه‌نمایش 6.7 اینچی این کالای دیجیتال از نوع Super Retina XDR OLED است. رزولوشن نمایشگر هم 2778×1284 پیکسل است و عملکرد خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همین ویژگی‌ها سبب می‌شوند تا ویدیو ها و تصویر ها با بهترین کیفیت به نمایش دربیایند. همچنین حداکثر نرخ روشنایی نمایشگر 1200 نیت می‌باشد. شما با این نرخ روشنایی میتوانید در محیط‌های باز نیز به راحتی با گوشی خود کار کنید. برای خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

آیا سخت‌افزار و نرم‌افزار این کالای دیجیتال مناسب و قدرتمند است؟

سیستم‌عامل این گوشی ios 15 است و جدیدترین سیستم عامل اپل محسوب می‌شود. تراشه 6 هسته ای این گوشی از نوع Apple A15 Bionic است که بسیار قدرتمند می‌باشد. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز 5 هسته‌ای است و از نوع Apple GPU می‌باشد. این پردازنده می‌تواند با سرعت بالا داده‌های گرافیکی را پردازش کند.

رم این کالای دیجیتال دارای 6 گیگابایت ظرفیت می باشد. حافظه داخلی این گوشی نیز به 4 مدل متنوع تقسیم می‌شوند که عبارتند از: 128، 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت. این تنوع، باعث میشود تا شما متناسب با نیاز خود، بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید.

دوربین شگفت انگیز آیفون 13 پرومکس

هر سه لنز دوربین این کالای دیجیتال 12 مگاپیکسل کیفیت دارند. دوربین سلفی هم مانند دوربین‌های اصلی 12 مگاپیکسل کیفیت دارد و می‌تواند عکس‌های خوبی را ثبت کند. همچنین قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار خوبی نیز به دوربین این گوشی اضافه شده‌اند که این کالای دیجیتال را نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار، متمایز می‌کنند.

دوربین سلفی و دوربین اصلی هر دو قادر هستند تا تصاویر را با کیفیت 4K و فریم ریت 60 ضبط کنند (کیفیت فیلمبرداری گوشی). آیا این کالای دیجیتال در برابر آب (گرد و خاک) مقاوم است؟ بله؛ این کالای دیجیتال دارای گواهی IP68 می‌باشد و می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 آب بماند. همچنین می‌تواند در برابر نفوذ گرد و خاک از خود مقاومت نشان دهد.

باتری کم ظرفیت اما قدرتمند!

این گوشی از یک باتری 4352 میلی آمپری بهره می‌برد. شاید در نگاه اول این میزان ظرفیت، کم و ناکارآمد بنظر برسد؛ اما اینگونه نیست. با وجود این باتری شما می‌توانید 24 ساعت کامل با گوشی کار کنید و به شارژر نیازی پیدا نکنید. تنها با چند کلیک ساده، اقدام به خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرومکس کنید! 

نحوه خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرومکس 

برای خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرومکس (و خرید اقساطی هر کالای دیگر) کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید (قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی گوشی فعالیت دارد) و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از ایجاد حساب کاربری، باید مراحل اعتبار‌سنجی را سپری کنید. بعد از سپری کردن مراحل اعتبارسنجی، شما می‌توانید کالاهای مورد نظرتان را انتخاب کنید و آنها به صورت قسطی تهیه کنید. چند روز (معمولا 3 روز) قبل از موعد پرداخت قسط، برای شما پیامکی ارسال می‌شود. با چند کلیک ساده، اقساط خود را اینترنتی پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی موبایل هوآوی

فروش اقساطی موبایل هوآوی
یکی از وسایل پر کاربرد امروزی گوشی های موبایل می باشند، گویا به زندگی انسان ها قفل زده شده و...

خرید نقدی گوشی a33 سامسونگ

خرید نقدی گوشی a33 سامسونگ
شما می‌توانید برای خرید نقدی گوشی a33 سامسونگ با شرایطی عالی به موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...