خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 19:08:28

برند اسنوا با قدرت و تلاش بسیاری به ساخت لوازم خانگی می‌پردازد و تاکنون محصولات مدرن و باکیفیت را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ


بررسی تلویزیون اسنوا 55 اینچ

اسنوا برندی ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی به فعالیت می‌پردازد و در سال 1385 شمسی متولد شده است. این شرکت در تولیداتش از فناوری‌های نوین دنیا استفاده می‌کند و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارد. اسنوا برای تلویزیون‌های LED خود 10 سال خدمات پس از فروش و 24 ماه گارانتی را توسط انتخاب سرویس ارائه می‌دهد.

تلویزیون‌های جدید اسنوا، هوشمند هستند و دارای مرورگر وب و اتصال Wifi می‌باشند. در این نوشته قصد داریم تا به بررسی یکی از جدیدترین تولیدات این کارخانه بپردازیم. قابلیت خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA620U

این تلویزیون هوشمند 55 اینچی است و از تکنولوژی LED و IPS استفاده می‌کند، همچنین زاویه دید 178 درجه‌ای دارد. پس با وجود داشتن زاویه در مقابل تلویزیون به راحتی می‌توانید تصاویر را با وضوح و کیفیت بالا مشاهده نمایید. این تلویزیون استثنایی از نوع تلویزیون‌های هوشمند محسوب می‌شود و صفحه‌ای تخت دارد. به علاوه از قابلیت HDR پشتیبانی به عمل می‌آورد.

کیفیت تصویر در این تلویزیون به صورت 4K و اولترا HD می‌باشد، همچنین رزولوشن آن برابر با 2160 × 3840 پیکسل است. رنگ این تلویزیون مشکی می‌باشد و از نظر مصرف انرژی نیز، دارای برچسب انرژی A+ است.

زمان پاسخ‌دهی در این دستگاه برابر با پنج میلی ثانیه و مصرف برق عادی در این تلویزیون 120 وات می‌باشد، همچنین از طراحی بدون فریم یا بدون قاب برخوردار است. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ کیفیت بالای تصاویر را مشاهده کنید!

امکانات کلی

توان خروجی کلی صدا در این تلویزیون 30 وات است و از استانداردهای صوتی دالبی پشتیبانی می‌کند. دو بلندگوی 15 واتی این دستگاه در لبه پايينی قسمت پشتی كابين است. این تلویزیون هوشمند دارای تیونر DVB-T2 می‌باشد و به کمک این گیرنده دیجیتالی می‌توانید از تمامی شبکه‌های استانی برخوردار شوید، همچنین از شبکه‌های HD صدا و سیما پشتیبانی کامل می‌کند.

عمق داده در این دستگاه تلویزیونی 8 بیت است و دیکدر آنلاین HEVC دارد. از شبکه‌های تلویزیونی 4K پشتیبانی می‌کند و دارای نسخه 2.01 Hbbtv می‌باشد. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ از قابلیت‌ها و امکانات بی‌نظیری برخوردار شوید.

این تلویزیون یک پردازنده 4 هسته‌ای به همراه 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد. به علاوه از قابلیت اسکرین میرورینگ پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید به راحتی صفحه موبایل خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. 

سیستم عامل به کار گرفته شده در این دستگاه هوشمند اندروید 9 می‌باشد، پس به راحتی می‌توانید با این تلویزیون به جستجو در وب بپردازید، برنامه‌های محبوب خود را نصب کنید یا فیلم‌های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین ببینید. از دیگر امکانات موجود در این تلویزیون می‌توان به قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی، راهنمای الکترونیک برنامه‌ها، پشتیبانی از ماشین زمان و تلتکس اشاره کرد. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ یک محصول باکیفیت ایرانی داشته باشید.

گذرگاه‌های ارتباطی

این تلویزیون دارای سه عدد درگاه HDMI و دو عدد درگاه USB می‌باشد، همچنین دارای اتصال وای فای و بلوتوث است. از خروجی صدای دیجیتال کواکسیال پشتیبانی می‌کند، همچنین دارای خروجی هدفون است. به علاوه از خروجی صدای ARC پشتیبانی به عمل می‌آورد. این تلویزیون استثنایی یک ریموت کنترلی دارد. با خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ هر چیزی را می‌توانید به تلویزیون خود متصل کنید!

مشخصات فیزیکی

این دستگاه تلویزیونی را می‌توانید به صورت پایه رومیزی یا متصل به دیوار قرار دهید. ابعاد تلویزیون بدون احتساب پایه‌ها برابر با  123.4 × 71.3 × 7.3 سانتی‌متر مکعب و وزن آن معادل 12 کیلوگرم است. ابعاد تلویزیون با احتساب پایه‌ها برابر با 123.4 × 77.1 × 22.8 سانتی‌متر مکعب و وزن آن معادل  12.2 کیلوگرم می‌باشد. این تلویزیون دارای گارانتی دو ساله انتخاب سرویس است.

پیشنهاد استثنایی خرید اقساطی تلویزیون اسنوا

برای برخورداری از این تلویزیون فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی این فروشگاه اینترنتی برخوردار گردید. به راحتی از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و لوازم خانگی مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تلویزیون اسنوا 55 اینچ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ظرف شویی پاکشوما

فروش قسطی ظرف شویی پاکشوما
برند پاکشوما برندی استثنایی و تولید کننده لوازم خانگی در ایران می‌باشد. برای خرید قسطی ظرف شویی پاکشوما به بخش ماشین ظرفشویی در...

خرید قسطی لباس شویی امرسان

خرید قسطی لباس شویی امرسان
برند امرسان یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که دارای تنوع محصولاتی بالایی است. برای خرید قسطی لباس شویی امرسان به بخش ماشین...