خرید قسطی محصولات اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/28 15:48:31

محصولات اسنوا با تنوعی استثنایی و کیفیتی بی‌نظیر مشتریان بسیاری دارد. اگر شما قصد خرید اقساطی محصولات اسنوا را دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی محصولات اسنوا


فقط یه ایرونی می‎‌دونه یه ایرونی چی می‌خواد!

تبلیغات برند اسنوا در این روزها بسیار در تلویزیون و بیلبردهای سطح شهر دیده می‌شود و این برند روز به روز در حال آپدیت محصولات خود می‌باشد. به تازگی به سبد محصولاتی برند اسنوا، ماشین ظرفشویی نیز اضافه شده و سبد محصولاتی آن را تکمیل کرده است. 

برند اسنوا محصولات خانگی بسیار زیبا و با کیفیتی دارد، به گونه‌ای که حتی به کشورهای خاورمیانه نیز صادر می‌شود. کارخانه اسنوا در شهر اصفهان قرار دارد و مساحتی حدود 90000 متر مربع را دارا می‌باشد.

همچنین دارای 716 شعبه در سرتاسر ایران است و 5000 پرسنل دارد. برند اسنوا از سال 84 شروع به فعالیت کرده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی محصولات و ویژگی‌های آن‌ها بپردازیم. اگر قصد خرید اقساطی محصولات اسنوا را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی محصولات برند اسنوا

برند اسنوا دارای محصولات متنوع و کاملی می‌باشد و کارخانه آن دارای مجهزترین دستگاه‌های تولید و رنگسازی است. کیفیت رنگ در محصولات برند اسنوا بسیار بسیار بالا می‌باشد و حتی شما می‌توانید رنگ دلخواه خود را برای محصولاتی که قصد خرید آن را دارید، سفارش دهید. محصولات برند اسنوا شامل موارد زیر می‌باشد:

_ تلویزیون

_ یخچال فریزر

_ جاروبرقی

_ ماشین لباسشویی

_ ماشین ظرفشویی

_ اجاق گاز

همان طور که مشاهده کردید، شما می‌توانید برای خرید جهیزیه به راحتی برند اسنوا را انتخاب کنید و یک ست کامل و زیبا از محصولات خانگی را داشته باشید. برای خرید قسطی محصولات اسنوا با قیمتی بی‌نظیر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی ماشین ظرفشویی اسنوا

همان طور که اطلاع دارید ماشین ظرفشویی یکی از محصولات جدید برند اسنوا می‌باشد که سر و صدای بسیاری کرده‌اند و برند اسنوا را تبدیل به کامل‌ترین برند ایرانی کرده است. ماشین ظرفشویی اسنوا در چندین مدل متنوع طراحی و تولید شده است و رنگبندی کاملی دارد. برای خرید اقساطی محصولات اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ماشین ظرفشویی اسنوا یکی از کم مصرف‌ترین محصولات اسنوا است و آب و برق را به میزان بسیار کمی مصرف می‌کند. ماشین ظرفشویی اسنوا دارای 3 سبد استیل ضد زنگ می‌باشد که یکی از آن‌ها مخصوص قاشق و چنگال است و دوتای دیگر قابلیت تغییر ارتفاع دارد و به راحتی قابلمه و ظروف بزرگ در آن جای می‌گیرد. 

از دیگر ویژگی‌های ماشین ظرفشویی اسنوا می‌توان به شستشوی قدرتمند اشاره کرد که برای ظروف بسیار چرب و کثیف در نظر گرفته شده است. این برنامه با دو برابر کردن فشار آب گرم و پرتاب موارد شونده با شدت بالا به ظروف سبب پاکیزگی آن‌ها خواهد شد و مانند شستشوی دستی عمل می‌کند. برای خرید قسطی محصولات اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

بررسی اجاق گاز اسنوا

اجاق گاز یکی از بهترین محصولات اسنوا می‌باشد که دارای طرح‌های متنوعی است. اجاق گاز اسنوا به گونه‌ای طراحی شده است که سطحی بسیار با کیفیت دارد و تنها با یک دستمال مرطوب و بدون مواد شونده بسیار پاک و تمیز خواهد شد.

ناگفته نماند که شعله زماندار در اجاق گاز اسنوا به گونه‌ای طراحی شده است که در زمان دلخواه شما خاموش می‌شود و نیازی نیست شما تمام وقت خود را پای اجاق گاز صرف کنید. با خرید اقساطی محصولات اسنوا از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

قسطی کلاب و فروش محصولات اسنوا به صورت اقساط!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و به روزترین وبسایت‌های موجود در کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تمامی محصولات و کالاهای روز دنیا را به فروش‌ می‌رساند. شرایط خرید از قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی می‌باشد. 

برای خرید اقساطی شما ابتدا باید از لیزینگ‌های معتبر در قسطی کلاب اعتبار خرید دریافت کنید و سپس به خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب بپردازید. برای خرید قسطی محصولات اسنوا با تخفیفی بی‌نظیر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر TCL

خرید اقساطی یخچال فریزر TCL
هدف از نگارش این مقاله بررسی موضوع خرید اقساطی یخچال فریزر TCL می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش لوازم خانگی وبسایت قسطی کلاب ...

خرید قسطی تلویزیون هوشمند Tcl

خرید قسطی تلویزیون هوشمند Tcl
برند تی سی ال یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون در دنیا است. اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون هوشمند Tcl دارید به بخش تلویزیون...