خرید اقساطی خودرو دنا پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 22:12:33

محصولات ایران خودرو در سراسر ایران طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی خودرو دنا پلاس به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی خودرو دنا پلاس


بررسی خودرو دنا پلاس

اگر می‌خواهید خرید قسطی خودرو دنا پلاس را انجام دهید، باید بدانید این خودرو، یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت ایران خودرو می‌باشد. خودروی دنا پلاس بعد از دنای معمولی وارد بازار شد. دنا برای اولین بار در سال 92 به فروش رسید. این خودرو تولید شده بود تا جایگزین سمند شود، اما تبدیل به یکی از خودرو های مستقل و پر فروش شرکت ایران خودرو شد.

دنا پلاس با مدل معمولی این خودرو تفاوت‌هایی دارد. البته این تفاوت‌ها، بیشتر مربوط به طراحی و ظاهر ماشین می‌باشند و تفاوت‌های فنی این دو خودرو نسبت به یکدیگر کم‌تر می‌باشد، البته دنا پلاس تنها مدلی نیست که بعد دنای معمولی توسط ایران خودرو تولید شده است.

بلکه باید گفت بعد از دنا پلاس، مدل‌های دیگری با نام‌های دنا پلاس توربو و دنا پلاس هیبریدی تولید شدند. از جمله مهم‌ترین تفاوت‌هایی که دنا پلاس با دنای معمولی دارد؛ داشتن سقف باز شو داخل سقف می‌باشد. درحالی که دنای معمولی فاقد سانروف می‌باشد. یکی دیگر از تفاوت‌های فنی و مهمی که بین این دو خودرو وجود دارد؛ اضافه شدن ایربگ‌های جانبی به دنا پلاس است. خرید اقساطی خودرو دنا پلاس در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد.

دنا پلاس اولین خودروی ایرانی  است که دارای چهار عدد ایر بگ می‌باشد، اما علاوه بر موارد گفته شده تغییراتی در طراحی چراغ‌ها و صندوق عقب نیز به وجود آمده است. دنا پلاس با توجه به امکانات و قیمتی که دارد می‌تواند گزینه مناسب برای خرید نقدی با قیمت مناسب باشد. 

مشخصات و ویژگی‌های خودروی دنا پلاس

اگر قصد خرید قسطی خودرو دنا پلاس را دارید؛ باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این خودرو آشنا شوید. این خودرو دارای موتور 4 سیلندر از نوع ef7 می‌باشد. حجم موتور آن 1650 سی سی بوده و دارای 16 سوپاپ است.

این خودرو دارای ترمز جلوی دیسکی تهویه شونده و ترمز عقب دیسکی با سامانه ضد قفل ABS می باشد. حداکثر گشتاور خودرو 157 نیوتن متر  در دور 4500  و حداکثر قدرت آن نیز حدود 115 اسب بخار در دور 6000 می‌باشد. استاندارد آلایندگی خودرو نیز یورو 4 می‌باشد. این خودرو استانداردهای ایمنی تصادف از جلو و همچنین پهلو را دارد. نوع بدنه آن سدان می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو دنا پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ستون فرمان در هنگام تصادف برای کاهش خسارت‌های جانی، جمع می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که دنا پلاس دارد؛ داشتن سیستم تهویه خودکار می‌باشد. شیشه‌های آن ضد اشعه UV خورشید می‌باشند. این ویژگی برای افرادی که زیاد رانندگی می کنند و در معرض نور آفتاب هستند بسیار مهم می‌باشد. صندلی‌های جلو، برقی می‌باشند. می‌توان از داخل اتاق دنا پلاس به صندوق عقب آن دسترسی داشت. 

این خودرو مجهز به کروز کنترل بوده و از سامانه الکترونیکی مالتی پلکس نیز برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی‌های دنا پلاس داشتن سامانه ضد سرقت و قابلیت تنظیم زاویه نور چراغ‌ها می‌باشد. 

چگونگی خرید قسطی خودرو دنا پلاس

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی خودرو دنا پلاس را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید؛ برای خرید اقساطی خودرو دنا پلاس از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کرده و این خودرو را خریداری کنید. این سایت، کار فروش اقساطی خودروهای دیگر و همچنین سایر وسایل نقلیه را انجام می‌دهد. 

شما می‌توانید از بین گزینه‌های موجود میزان اعتباری که دریافت می‌کنید، مدت زمان بازپرداخت و مقدار اقساط ماهانه را انتخاب کنید، البته باید توجه داشته باشید خرید نقدی خودروی دنا پلاس پروسه کوتاه تری نسبت به خرید اقساطی دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپیکر خودرو

خرید قسطی اسپیکر خودرو
در تجربه یک رانندگی لذت بخش، گوش دادن به موزیک هایی با کیفیت بالا و رسا می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. برای خرید اقساطی انواع اسپیکر از بخش...

خرید اقساطی خودرو پژو پارس LX

خرید اقساطی خودرو پژو پارس LX
پژو پارس یا همان خودرو پرشیا جز پرطرفدارترین خودروها در ایران است. برای خرید اقساطی خودرو پژو پارس LX به بخش خودرو در دسته بندی...