خرید قسطی پنکه پارس خزر

تاریخ انتشار:
1403/2/30 20:46:22

پنکه یکی از بهترین وسایل سرمایشی در فصل تابستان است. شما می‌توانید برای خرید قسطی پنکه پارس خزر به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی پنکه پارس خزر


پنکه چیست؟

پنکه وسیله‌ای دارای یک پروانه که به موتوری متصل است. این موتور به صورت تک فاز و از سیم پیچ کمک می‌گیرد و با چرخش سریع خود باعث جابجایی هوا و ایجاد باد در محیط می‌شود. برای خرید قسطی پنکه پارس خزر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

انواع پنکه پارس خزر

1. پنکه رومیزی

2. پنکه پایه بلند (ایستاده)

3. پنکه دیواری

4. پنکه سقفی

5. پنکه رطوبت

6. پنکه بی پره

شرکت پارس خزر

شرکت پارس خزر با همکاری شرکت توشیبای ژاپن کارخانه پارس توشیبا را در سال 1347 راه‌اندازی کردند که بعد از انقلاب نامش به پارس خزر عوض شد. شرکت پارس خزر در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید کننده انواع لوازم خانگی در ایران است که سهم بزرگی در تولید داخلی و صادرات در عرصه بین المللی دارد. تولیدات این شرکت عبارت‌اند از جاروبرقی، لباسشویی، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، بخارشو، پنکه می‌باشد.

پنکه پارس خزر

در عصر جدید وسایل جدیدی برای خنک سازی منازل و محیط کار جایگزین وسایل قدیمی شده است. اما انواع پنکه از قدیم استفاده می‌شدند و اکنون ارزان‌ترین خنک‌کننده‌ها همین پنکه‌های زمینی و دیواری هستند. که در دسترس عموم قرار گرفته است. پنکه‌های پارس خزر با کیفیت بالا و طراحی مشتری پسند، ارائه می‌شوند. شما می‌توانید با خرید اقساطی پنکه پارس خزر از هوای خنک و مطبوع لذت ببرید. 

نکاتی ضروری هنگام خرید پنکه 

اندازه پنکه

• کوچک بودن اندازه پنکه باعث می‌شود انرژی برق کمتری مصرف شود (به طور میانگین 55 وات هستند) برای بالا بردن کارایی پنکه بهتر است هنگام شب و یا نزدیک‌های صبح آن را نزدیک پنجره قرار دهید تا هوا را به جریان بیندازد و هوای خنک بیرون را به داخل بکشاند.

حمل و نقل

• یکی دیگر از مزیت‌های پنکه قابلیت حمل و نقل آسان است. شما به‌ راحتی می‌توانید آن را جا به جا کنید. همچنین در هنگام خرید پنکه به دستگیره آن که برای جابجا کردن آن تعبیه شده دقت کنید.

تنوع پنکه‌ها

• مدل‌های بسیار متنوع پنکه با رنگ‌بندی‌های بسیار زیاد برای مصرف کننده وجود دارد. همچنین شما می‌توانید بدون محدودیت مدلی را انتخاب کنید که با دیزاین منزلتان هماهنگ باشد. پس با خرید قسطی پنکه پارس خزر این زیبایی را به خانه‌های خود هدیه دهید.

چند نمونه از مدل‌های پنکه پارس خزر

• پنکه پایه بلند پارس خزر مدل شیبا

• پنکه رومیزی پارس خزر مدل 2040

• پنکه دیواری پارس خزر مدل ESY020WKA

• پنکه پایه بلند پارس خزر مدل آدو

• پنکه پارس خزر مدل 4030

• پنکه رومیزی بدون پره پارس خزر PX-BF-003

• پنکه دیواری رطوبت ساز پارس خزر 18WL

جدیدترین پنکه مه پاش یا رطوبت ساز پارس خزر

یکی از جدیدترین خنک کننده، پنکه مه پاش یا رطوبت ساز است که در فضای باز و نیمه باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنکه‌های مه پاش برای رستوران‌ها، مساجد، کافی‌شاپ‌ها بسیار مناسب است. با این پنکه خنکی همراه با رطوبت را روی پوست خود احساس می‌کنید. برای خرید اقساطی پنکه پارس خزر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی پنکه پارس خزر از شرکت قسطی کلاب

امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلفی دنبال خرید اقساطی لوازم خانگی خود هستند و خرید نقدی برایشان سخت شده است. برای این منظور سایت‌های آنلاین  معتبر بسیاری شرایط ویژه‌ای را طراحی کرده و در دسترس عموم قرار داده‌اند که یکی از این سایت‌ها، سایت قسطی کلاب است. 

این سایت شرایط ویژه‌ای را برای فروش قسطی پنکه پارس خزر و بسیاری از کالاها در نظر گرفته است. فقط کافی است برای خرید اقساطی پنکه پارس خزر به این سایت مراجعه فرمایید تا خنکی و هوای مطبوع را در فصل گرما به خانه خود هدیه دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

یخچال فریزر جی پلاس

یخچال فریزر جی پلاس
یخچال فریزرها یکی از مهم ترین کالاهای اساسی منزل محسوب می‌شوند و کارایی فراوانی در خانه دارند. یکی از بهترین یخچال فریزرها متعلق به برند جی پلاس...

فروش قسطی ماشین ظرفشویی

فروش قسطی ماشین ظرفشویی
با پیشرفت تکنولوژی وسایل جدیدی ساخته شده اند که هر یک به شکلی راحتی را برای انسان به ارمغان آورده اند و توانسته اند بسیاری از احتیاجات انسان...