خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/25 10:28:54

برند فیلیپس را می‌توان یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در دنیا نامید. برای خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس با سفته الکترونیکی یا چک به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس با سفته

مقدمه

محصولات شرکت فیلیپس از معدود تولیداتی هستند که از گذشته تا به امروز توانسته‌اند کیفیت خود را حفظ نمایند. خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس و سایر محصولات این برند می‌تواند در این وضعیت اقتصادی خانواده‌ها بسیار مغتنم باشد. در ادامه به بررسی این محصول مهم از لوازم خانگی اشاره خواهیم کرد. 

بررسی جاروبرقی فیلیپس

خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس به دلایل زیر به نفع خریدار خواهد بود:

1.ابعاد این جاروبرقی در مدل‌های مختلف برابر 420x366x325 سانتی‌متر می‌باشد. همچنین وزن این محصول برابر 2.3 کیلوگرم است.
2.طراحی این محصولات به‌صورت کلاسیک می‌باشد. یعنی دارای یک عدد سیم جمع کن و یک عدد دسته پارویی خواهد بود.
3.طول سیم این مدل از جارو‌برقی فیلیپس در مدل‌های مختلف معمولا بین 5 تا 10 متر است. این متراژ برای استفاده اماکن مسکونی معمولا مناسب می‌باشد.
4.موتور این دستگاه توان مصرفی برابر 2000 تا 2500 وات را دارد. این موتور صدایی کمتر از 65 دسی‌بل ایجاد می‌کند. این صدای ایجاد شده به نظر مناسب و معقول می‌باشد.
5.این محصول از نوع جاروبرقی کیسه‌دار می باشد و از فیلتر خروجی از نوع HEPA 13 بهره می‌برد.
6.با خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس در مدل‌های جدید می‌توانید از نشانگر پر شدن کیسه هم بهره‌مند شوید. این نشانگر برای افزایش طول عمر دستگاه و فشار کمتر به موتور جاروبرقی بسیار کاربردی و مفید است.
7.فیلتر مورد استفاده در این لوازم خانگی از نوع بهداشتی بوده و تا حدی از ورود گرد و خاک و عوامل بیماری‌زا ممانعت به عمل می‌آورد.
8.با استفاده از این دستگاه شما خواهید توانست تا در شعاع 120 متری اطراف دستگاه مانور دهید.
9.این محصول شرکت فیلیپس از پاکت جاروبرقی یک بار مصرف استفاده می‌کند. گنجایش این پاکت‌ها برابر 3.5 کیلو می‌باشد.
10.قدرت موتور این دستگاه برابر 2200 است.
11.در جعبه‌گشایی این محصول علاوه بر دسته پارویی دو عدد سری مخصوص تمیز‌کاری برای نقاط مختلف وجود دارد.
12.درجه مصرف انرژی این محصول A+ می‌باشد. این مورد به خصوص در حال حاضر با این گرانی و کمبود برق بسیار حائز اهمیت است.
13.این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت فیلیپس می‌باشند.
14.استفاده از متریال با کیفیت در ساخت بدنه دستگاه: این وسیله با برخورد و ضربه به راحتی آسیب ندیده و طول عمر بسیار زیادی دارد.
15.موتور این دستگاه مانند تمامی محصولات فیلیپس با کیفیت و دارای استهلاک پایین بوده و طول عمر آن زیاد می‌باشد. 

بهترین مرکز برای  خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس  به صورت قسطی کجا است؟

برای  خرید قسطی جاروبرقی فیلیپس و تمامی محصولات مشابه به صورت اینترنتی باید بسیار محتاط عمل نمایید. انتخاب محل خرید به اندازه انتخاب محصول اهمیت دارد. در حال حاضر به‌دلیل استقبال مردم از خرید اقساطی سایت‌های فیک و کلاهبرداران هم در این زمینه فعالیت می‌کنند. پیشنهاد ما به شما در زمینه خرید اینترنتی لوازم خانگی و بسیاری از محصولات دیگر فروشگاه قسطی کلاب می‌باشد. در خرید از این مجموعه اطمینان کامل داشته باشید. 

چرا باید قسطی کلاب را برای خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس انتخاب نماییم؟

خرید قسطی جارو برقی فیلیپس و فروش قسطی تمامی محصولات دیگر با برند‌های مطرح در این سایت امکان پذیر است. مدیریت این مجموعه در اولین سال کاهش قدرت خرید نقدی مردم اقدام به ارائه این خدمت برای مشتریان خود کرده است.

در این فروشگاه آنلاین علاوه بر لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، لوازم بهداشتی و حتی خودرو را می‌توانید به صورت اقساطی خرید کنید. شرایط فروش اقساطی در این مجموعه بسیار شفاف  و آسان بوده و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. تمامی محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند همگی اصل و اورجینال بوده و دارای گارانتی مجاز همان شرکت می‌باشند. بعد از خرید از این فروشگاه آنلاین مشتریان از خدماتی مانند تضمین سلامت، تحویل سریع و پرداخت اقتصادی بهر‌ه‌مند خواهند شد.

در زمینه خرید اینترنتی یکی از مهمترین مسائل پرداخت آنلاین است. با خرید از مراکز نامعتبر ممکن است علاوه بر‌اینکه مبلغی را از دست می‌دهید اطلاعات کارت بانکی شما هم به سرقت رفته و تمام حساب شما خالی شود. در این مجموعه تمامی نماد‌های مورد نیاز برای اطمینان مشتری و سامانه پرداخت آنلاین وجود دارد. خرید قسطی جارو برقی فیلیپس و سایر محصولات را از تمام نقاط ایران از این سایت به راحتی و با اطمینان خاطر انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی کولرگازی اسنوا

فروش قسطی کولرگازی اسنوا
برند اسنوا برندی مطمئن و موفق در ایران می‌باشد. برای خرید قسطی کولرگازی اسنوا به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...

خرید یخچال فریزر ال جی قسطی

خرید یخچال فریزر ال جی قسطی
خرید یخچال فریزر ال جی قسطی از مراکز متعددی امکان پذیر خواهد بود چرا که یخچال های ال جی از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و از این رو بسیاری تمایل....