خرید اقساطی غذاساز

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:19:05

جهت مشاهده خرید اقساطی غذاساز به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.

خرید اقساطی غذاساز

اطلاعاتی درباره خرید اقساطی غذاساز

امروزه از وسایل پر مصرف مورد استفاده در کلیه آشپزخانه ها می توان از انواع غذاساز ها نام برد . معمولا غذاسازهای مورد استفاده ، چندکاره می باشند که میتوانند تقریبا تمام انواع مواد غذایی را به سرعت  و آسانی خرد ، حلقه، رنده، آسیاب و پوره کنند. بعضی از آنها مورد مصرفی به مانند گرفتن آب لیمو ، تهیه خمیر نان بصورت ورز داده و همچنین  چرخ گوشت و سبزیجات را نیز بر عهده دارند.

این وسیله پر مصرف اولین بار در کشور آمریکا ساخته و روانه بازار گشت .در تولید آنها سه سایزدر نظر گرفته شده  که عبارتند از : بزرگ ، کوچک و متوسط

قطعات بکار برده در آن شامل :

● قطعات اصلی

انواع غذا ساز ها با هر سایزی دارای یک سری قطعات می باشد که تقریبا بین همه آنها مشترک می باشد. که عبارتند از موتور ، کاسه ، پارچ و یک درب و مابقی لوازم جانبی .

موتور از اجزای اصلی یک غذا ساز می باشد که  محل قرارگیری آن در پایه دستگاه است و سنگین ترین بخش یک غذا به حساب می آید. پایه سنگین بکار رفته در غذا ساز باعث  چرخش سریع پره های دستگاه هنگام کار می شود، از جای خود حرکت نکند.

رنگ ظاهر غذا ساز ها

غذاسازهای قدیمی تر  اختصاصا  به رنگ سفید و از جنس پلاستیک محکم ساخته میشوند و اما امروزه به دلیل تنوع  در انواع رنگها و با بدنه های از جنس های فلزی و پلاستیکی تولید می گردند.

کاسه و پارچ روی میله ای که بالای موتورسوار است قرار گرفته است .جنس در نظر گرفته معمولا از پلاستیک می باشد گاهی اوقات از شیشه شفاف هم استفاده می شود.

در دستگاههای جدید دکمه های کاربردی خاموش و روشن دستگاه نیز تعبیه دیده شده است. که در غذاساز های قدیمی با عمل پیچاندن و یا سفت نمودن درب کاسه موتور شروع به کار می نمود.

این وسیله دارای محفظه قرارگیری مواد غذایی می باشد که اندازه دهانه آنها بسته به نوع و مدل دستگاهها متفاوت خواهد بود . بزرگترین نوع آن دارای گنجایش 13 پیمانه مواد خوراکی می باشد و کوچکترین آنها حدودا 2 پیمانه می باشد این در حالی است که تعدادی از مدلهای غذاساز از دو ظرف کوچک و بزرگ برخوردار می باشند که روی یک پایه کار می کنند.

● قطعات جانبی

معمولا قطعات جانبی بکار رفته در یک غذا ساز معمولی،شامل تیغه و تعدادی صفحه مخصوص رنده کردن مواد یا خرد نمودن آنها می باشد.

جنس تیغه و رنده ها معمولا فلزی و به شکل اس می باشد .که طول عمر بیشتر نیز دارا می باشند. محل قرار گیری صفحات رویدرب ظرف غذاساز می باشد و مواد از این دهانه وارد و توسط تیغه خرد شده  درون ظرف می ریزد.

در صورت نیاز به قطعات جانبی جدید به راحتی می توانید آنها از بازار بصورت جداگانه خریداری نمایید. و و از دستگاه خود برای سایر مصارف مورد نیاز استفاده نمایید.

نحوه نگهداری قطعات 

در حفظ و نگهداری قطعات علی الخصوص تیغه های آن باید دقت فراوان نمود و در صورت کند شدن تیغه ها نباید با هر وسیله ای آنها را تیز نمود بهتر است به نمایندگی فروش قطعات در نزدیکترین محل مراجعه نمایید.

سایر موارد مصارف دستگاه

با اضافه نمودن تعدادی قطعه جانبی دیگر از جمله تیغه خمیر نان و تخم مرغ زن می توانید در تهیه خمیر پیتزا و تهیه مایه کیک در خانه بصورت مستقل عمل نمایید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

از دیگر قطعات پر مصرف که معمولا در خانه های امروزی کاربرد فراوانی نیز به همراه دارد صفحه زمینی خرد کن می باشد که سیب زمینی را در اندازه متفاوت به صورت ورقه  در می آورد.

برای بهره مندی از تمامی موارد ذکر شده نیاز خرید یک غذاساز مناسب  به همراه قیمت مناسب بسیار جذاب می باشد که البته بایستی هنگام خرید ، مواردی  از جمله اندازه ، گنجایش ، قدرت دستگاه و ... در نظر گرفت.

چنانچه شما خرید یکی از این غذاساز ها را در ذهن خود دارید ولی با افزایش قیمتها امکان خرید آن برایتان کمی دشوار گشته جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود زیرا می توانید بصورت خرید اقساطی غذا ساز از بسیاری از سایتهای معتبر اقدام نمایید.

به عنوان مثال شما می توانید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نموده  و با مشاهده انواع غذا ساز و قیمتهای آنها اقدام به خرید اقساطی غذاساز مورد نظر خود نمایید .

لذا برای راحتی خرید خود می توانید به صورت اینترنتی بدون صرف هیچ وقت و هزینه اضافه ای با مراجعه به سایت قسطی کلاب از  خدمات ویژه آن بهره مند گردید. 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا چکی

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا چکی
اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا با شرایطی عالی دارید به بخش ماشین ظرفشویی اسنوا در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...

خرید قسطی جاروبرقی آب و خاک آریته

خرید قسطی جاروبرقی آب و خاک آریته
برند آریته انواع گوناگونی از جاروبرقی را طراحی و تولید کرده است و یکی از بهترین آن‌ها جاروبرقی آب و خاک می‌‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی ...