مایکروویو دوو اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/24 22:41:01

جهت خرید اقساطی مایکروویو دوو اقساطی به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه کنید. 

 مایکروویو دوو اقساطی

خرید اینترنتی مایکروویو دوو 

مایکروویو دوو اقساطی، از جمله برندهای ایرانی و در عین حال باکیفیت و مناسب به شمار می رود. تولیدکنندگان مایکروویو دوو در نسل جدید این دستگاه قابلیت های منحصر به فردی را در نظر گرفته اند. یکی از امکانات قابل توجه در نظر گرفته شده برای این دستگاه، سخنگوی فارسی آن می باشد. بر این اساس، کلیه مراحل فرآیند پخت و پز غذا به زبان فارسی به مصرف کننده توضیح داده می شود. 

ظرفیت بالای محفظه داخلی دستگاه، قابلیت قرار دادن حجم بالای مواد غذایی را امکان پذیر می سازد. این مدل مایکروویو برای پخت و پز مواد غذایی از امواج استفاده می کند. به همین جهت، ضمن تولید حرارت زیاد، پخت غذا در زمان کمی صورت می گیرد. در مایکروویو دوو اقساطی و متناسب با سلیقه و ذائقه ایرانیان، برنامه های پخت گوناگونی در ساختار دستگاه تعبیه شده است.

به طور کلی، برند دوو به علت تولید محصولات خوش ساخت و باکیفیت، به تدریج جای خود را در بین مصرف کنندگان پیدا نموده است. طراحی ساده و در عین حال جذاب مایکروویو دوو سبب جلب سلیقه های متفاوت و گوناگون به سمت آن می شود. مضاف بر این، طراحی بدنه مایکروویو دوو اقساطی نیز از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. پنل تعبیه شده در قسمت راست دستگاه، سبب سهولت و راحتی کاربر در استفاده از آن می شود. 

مایکروویو دوو از سیستم تابش اشعه دوگانه برخوردار می باشد. بر این اساس، از درز پیدا کردن اشعه دستگاه به بیرون جلوگیری به عمل می آید. قدرت و توان مایکروویو دوو نیز بسیار بالا و مناسب می باشد.

مشخصات حائز اهمیت مایکروویو دوو اقساطی

برخورداری از سیستم کانوکشن، یکی از ویژگی های قابل توجه مایکروویو دوو اقساطی محسوب می شود. فن کانوکشن تعبیه شده در محفظه داخلی دستگاه، سبب یکسان سازی و چرخش هوای در قسمت های مختلف محفظه می گردد. به همین جهت، ضمن صرفه جویی مناسب در انرژی و زمان، طبخ مواد غذایی به صورت یکسان و یکنواخت انجام می پذیرد. برخورداری از قابلیت پخت نوری، از دیگر ویژگی های حائز اهمیت مایکروویو دوو به شمار می آید. 

در پرتو وجود این قابلیت، فرآیند پخت مواد غذایی با استفاده از لامپ هالوژن تعبیه شده در محفظه دستگاه صورت می گیرد. در نتیجه این امر علاوه بر برشته شدن غذا، از سوختن آن جلوگیری به عمل می آید. از دیگر قابلیت های متمایز مایکروویو دوو اقساطی، قابلیت پخت با بخار می باشد. 

با استفاده از این قابلیت تازگی مواد غذایی و ویتامین های موجود در آن به نحو مطلوب و شایسته حفظ می گردد. با بهره مندی از این قابلیت، مصرف کننده از یک غذای کم کالری، سرشار از مواد طبیعی و ویتامین و در عین حال مقوی لذت می برد. 

یکی دیگر از امکانات قابل توجه مایکروویو دوو اقساطی، قابلیت یخ زدایی دستگاه می باشد. ناگفته نماند که بوی بجای مانده از غذا در محفظه داخلی دستگاه به وسیله عملکرد بو زدایی آن به طور کامل از بین می رود. برای استفاده از این عملکرد، با فشردن دکمه تعبیه شده در ساختار دستگاه، عملیات بو زدایی در مدت زمانی در حدود پنج دقیقه صورت می گیرد. برخورداری از عملکرد پخت ترکیبی و مجهز به سیخ جوجه گردان، سایر قابلیت های مایکروویو دوو را تشکیل می دهد.

طرح فروش مایکروویو دوو اقساطی در قسطی کلاب

علاقمندان به برند دوو می توانند برای خرید مایکروویو دوو اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایند. همچنین در قسطی کلاب، فروش اقساطی لوازم خانگی و همینطور فروش اقساطی مایکروویو ارائه می گردد. فروش اقساطی لوازم خانگی، به ویژه در وضعیت اقتصادی حال حاضر، یک طرح کاربردی و راهگشا به شمار می آید. از آنجایی که قدرت نقدینگی و خرید مردم رو به کاهش است، راهکارهای فروش اقساطی می تواند 

بیش از پیش توجهات را به خود جلب سازد. فروش اقساطی مایکروویو نظیر فروش مایکروویو دوو اقساطی، بازپرداخت آن در اقساط سه الی دوازده ماهه صورت می گیرد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی یخچال و فریزر دیپوینت

فروش اقساطی یخچال و فریزر دیپوینت
برند دیپوینت به طراحی و تولید یخچال فریزرهای معتبری می‌پردازد. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر دیپوینت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب...

ماشین لباسشویی الجی قسطی

ماشین لباسشویی الجی قسطی
برند ال جی یکی از بهترین برندهای کره‌ای می‌باشد که هر ساله تنوع محصولاتی خود را افزایش داده و تکنولوژی فوق‌العاده‌ای در طراحی و تولید ...