خرید قسطی ماشین ظرفشویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/5 14:21:29

برند پاکشوما در سال‌های اخیر کالاهای زیادی را به سبد محصولاتی خود اضافه کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 


خرید قسطی ماشین ظرفشویی پاکشوما


شرکت پاکشوما 

شرکت پاکشوما، یک شرکت ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را با هدف ساخت نخستین ماشین لباسشویی شروع کرد و پس از آن فعالیت خود را گسترش داد و به ساخت ماشین لباسشویی اتوماتیک و همچنین سایر محصولاتی از این قبیل روی آورد.

این شرکت موفق ایرانی که دارای ۴۵ سال سابقه کار با کیفیت است، توانسته محصولاتی مطابق با نیاز مشتریان و همچنین همگام با سلایق آنان تولید کرده و روانه بازار کند. در ادامه برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما با ما همراه باشید. 

محصولات شرکت پاکشوما 

سبد محصولاتی پاکشوما شامل وسایلی مانند: یخچال ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جارو برقی، ماکروویو، کولر آبی و سایر محصولاتی از این قبیل می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما مطلع گردید. این شرکت دارای ۱۰۰ مدل لوازم خانگی مختلف و گوناگون می‌باشد. 

پیشرفت شرکت پاکشوما 

این شرکت موفق ایرانی که نخستین بار فعالیت خود را با ساخت اولین ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک رقم زده است، در طی زمان و همگام با تکنولوژی روز دنیا گام برداشت و توانست امروزه، تبدیل به یک کمپانی موفق شود که دارای سبد کالایی است که شامل محصولاتی چون ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال ساید بای ساید و دیگر محصولاتی از این قبیل می‌شود. 

همچنین این شرکت، امروزه در حدود ۱۰۰۰ نفر نیروی کار در کارخانه دارد، دارای ۴۰۰ مرکز فروش محصولات و همچنین دارای ۶۰۰ مرکز نمایندگی خدمات پس از فروش، در سراسر ایران می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما مطلع گردید. 

همکاری با دیگر شرکت‌های موفق 

برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما لازم است که بدانید که این شرکت ایرانی، در سال ۱۳۵۴ خورشیدی، تحت برند لیدی واش شروع به کار کرد و توانست نخستین ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک خود را بسازد.

در ادامه راه موفقیت این شرکت، پاکشوما نخستین همکاری خود را با شرکت فیلیپس آغاز کرد که این شرکت یک شرکت هلندی است و پاکشوما توانست طی همکاری با این شرکت‌های بزرگ و قدرتمند، ماشین لباسشویی همگام با تکنولوژی روز دنیا بسازد و به عنوان برندی برتر به بازار ایران عرضه کند.

این شرکت هم اکنون دارای ۲۰۰ هزار متر مربع کارخانه صنعتی بوده و دارای خطوط تولید متعدد به منظور ساخت ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و نیز کولر آبی می‌باشد. 

ماشین ظرفشویی پاکشوما 

اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ای مدرن و شیک داشته ‌باشید و همینطور تمامی ظروف‌تان به تمییزی برق بزند، پیشنهاد ما به شما، خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما است. از جدیدترین ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌توان به ماشین ظرفشویی ۱۵ نفره MDF15301 اشاره کرد. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

این ماشین ظرفشویی دارای صفحه نمایشگر بوده ومیزان مصرف انرژی آن A++ است. سه سبد شستشو در قفسه‌های بالای خود دارد، دارای ۹ برنامه شستشو می‌باشد و صدای آن 44 db است. دکمه لمسی دارد و متوسط مصرف آب در حدود ۱۰ لیتر می باشد و در ابعاد 85*60*60 طراحی شده‌ است. 

بدنه آن استیل ضد زنگ با کیفیت درجه یک می باشد. دارای برنامه خیساندن ظروف بوده و سنسور اتوماتیک تشخیص نشتی آب دارد. دارای سیستم شستشوی دو بعدی می‌باشد و از جمله دیگر امکانات آن، استفاده از نصف ظروف برای شستشو است. 

دارای قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات بوده و شستشوی سریع دارد. همچنین این دستگاه قابلیت به تاخیر انداختن شستشوی ظروف تا ۲۴ ساعت را دارا می‌باشد. 

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما 

شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. سایت قسطی کلاب، یک سایت اینترنتی در حوزه فروش محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی می‌باشد که برای رفاه حال مشتریان خود، شرایط فروش اقساطی با کمک شرکت‌های لیزینگ فراز اندیشان، لیزینگ پارسیان و بای چک اداره می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین لباسشویی هافنبرگ

خرید ماشین لباسشویی هافنبرگ
شرکت هافنبرگ یکی از بهترین شرکت های تولید کننده اوازم خانگی در دنیا می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ به بخش ...

فروش اقساطی ماشین لباسشویی بوش

فروش اقساطی ماشین لباسشویی بوش
بسیاری از خانم های خانه دار از لوازم خانگی خود راضی نمی باشند و به دنبال محصولی با کیفیت بالا هستند. یکی از محصولات پرمصرف در هر خانه ای...