خرید قسطی یخچال هیمالیا

تاریخ انتشار:
1403/2/11 17:36:43

از گذشته تاکنون برند هیمالیا همیشه بر قله زیبایی‌ها بوده است و شما با خیالی آسوده می‌توانید از محصولات این برند ایرانی استفاده کنید. برای خرید اقساطی یخچال هیمالیا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی یخچال هیمالیا


شرکت هیمالیا 

شرکت هیمالیا یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است که در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجه‌ای کرده است و همین موضوع سبب شده است فروش بالایی را تجربه کند. 

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از معروف‌ترین محصولات برند هیمالیا مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید اقساطی یخچال هیمالیا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات بی‌نظیر سایت بهره‌مند شوید.

تاریخچه شرکت هیمالیا 

امروزه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های ایرانی در زمینه طراحی و ساخت یخچال و فریزر مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا گام برداشته‌ و با کادری مجرب و آموزش دیده توانسته ‌است تبدیل به یکی از بزرگترین قطب‌های تولید ملی در ایران گردد.

همچنین این شرکت با دارا بودن ۵۰ هزار متر مربع فضای تولیدی، توسعه و همچنین پی ریزی برای ساخت ۵۰ هزار متر مربع فضایی دیگر و همچنین با داشتن مهندسانی مجرب و کادری آموزش دیده، فضایی را برای هر چه بهتر تولیدات خود فراهم آورده‌ است. در ادامه برای خرید اقساطی یخچال هیمالیا با ما همراه باشید. 

محصولات شرکت هیمالیا 

شرکت هیمالیا، یک شرکت ایرانی در زمینه طراحی و ساخت یخچال و فریزر می‌باشد که از انواع یخچال و فریزرهای این شرکت می‌توان به یخچال فریزر دوقلو هیمالیا، یخچال فریزر بالا و پایین(کمبی)، فریزر تک هیمالیا، یخچال هیمالیا مدل پهن و یخچال فریزر بالا آن اشاره کرد. 

یخچال‌ فریزرهای شرکت هیمالیا از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و همانطور که پیشتر گفتیم، دارای تکنولوژی روز دنیا نیز می‌باشد. از تکنولوژی‌های به کار رفته در یخچال، فریزرهای شرکت هیمالیا می‌توان به هوم بار اشاره کرد که سبب جلوگیری از زیاد باز و بسته شدن درب یخچال می‌گردد. 

یخ ساز اتوماتیک، سیستم عیب یاب هوشمند، استفاده از موتور سکاپ ایتالیا، سیستم ضد باکتری و همچنین تکنولوژی نوفراست محصولات هیمالیا از جمله ویژگی‌هایی است که مطابق با فناوری روز دنیا بوده و در تمامی محصولات این شرکت به کار می‌رود. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی یخچال هیمالیا مطلع گردید. 

یخچال فریزر هیمالیا 

از جدیدترین یخچال فریزر هیمالیا می‌توان به مدل تتا اشاره کرد. این یخچال و فریزر مدل تتا هیمالیا، از یک یخچال و فریزر جدا از هم تشکیل شده‌ است که شما می‌توانید در صورت مایل بودن، این یخچال و فریزر تک را به یکدیگر وصل کنید. 

همچنین شما می‌توانید در صورت عدم داشتن فضای کافی، هر کدام از یخچال یا فریزر را به طور جداگانه خریداری کرده و بدون آن که خللی در عملکرد آن ایجاد شود، به صورت تک از یخچال یا فریزر خود استفاده کنید. یخچال آن مدل NR440 و فریزر آن مدل NF35 نامیده می‌شود. در ادامه برای خرید اقساطی یخچال هیمالیا با ما همراه باشید. 

خرید یخچال هیمالیا 

امروزه به علت متغیر بودن قیمت‌ها و همچنین به سبب قیمت بالای محصولات لوازم خانگی، خیلی از مردم ترجیح می‌دهند که به جای خرید یکجا و نقدی محصول مورد نظر خود، از شیوه خرید ماهانه و اقساطی سود ببرند که به همین منظور شما می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و به راحتی خرید اقساطی خود را از این سایت اینترنتی انجام دهید. 

خرید اقساطی یخچال هیمالیا 

شما می‌توانید برای خرید اقساطی یخچال هیمالیا، به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام در این سایت، به بخش دریافت اعتبار خرید اقساطی بروید و یکی از روش‌های خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان یا لیزینگ فراز اندیشان را امتخاب کرده و خرید اقساطی خود را تکمیل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون دوو 50 اینچ

خرید قسطی تلویزیون دوو 50 اینچ
برند دوو در تلویزیون‌های خود طراحی بی‌نظیری را در پیش گرفته است. اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون دوو 50 اینچ دارید به بخش تلویزیون در...

خرید اقساطي یخچال امرسان

خرید اقساطي یخچال امرسان
شرکت امرسان یکی از شرکت‌های به نام ایرانی می‌باشد که محصولات با کیفیت و عالی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطي یخچال...