خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو

تاریخ انتشار:
1403/2/29 07:28:03

خودرو دنا یکی از محبوب‌ترین محصولت ایران خودرو می‌باشد که دارای قیمت مناسبی است. برای خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو


 خودرو دنا پلاس توربو

اگر قصد خرید قسطی خودرو دنا پلاس توربو را دارید باید بدانید دنا پلاس توربو، جدیدترین عضو خانواده دنا می‌باشد که توسط شرکت ایران خودرو تولید شده است. دنا پلاس توربو نسبت به دنا پلاس و همچنین دنای معمولی، تغییرات قابل توجه ای داشته است. برای اولین بار در ابتدای دهه 90 شمسی، زمانی که ایران خودرو دنا را به عنوان ماشین جدید خود معرفی کرد توانست نظرات زیادی را جلب کند. 

به همین دلیل ایران خودرو سرمایه گذاری قابل توجه‌ای بر روی دنا کرد تا بتواند دنای معمولی را ارتقا داده و نسخه‌های جدیدتر و به روز تر آن را بسازد. دنا پلاس توربو هم از نظر مشخصات و هم ویژگی‌های فنی و هم از نظر طراحی با نسخه‌های قبلی خود متفاوت است. این ماشین در دو مدل با دنده اتوماتیک و همچنین غیر اتوماتیک عرضه شده است. 

شاید بتوان گفت مهم‌ترین تفاوتی که بین دنا پلاس و دنا پلاس توربو وجود دارد موتور این دو ماشین می‌باشد. باید گفت احتراق سوخت در دنا پلاس توربو به ‌دلیل موتوری که در آن وجود دارد؛ کامل تر اتفاق می‌افتد. در نتیجه این اتفاق، آلایندگی محیط زیست کمتر  ایجاد می‌شود، زیرا هر چه احتراق کامل تر باشد آلایندگی نیز کم تر خواهد بود.‌ 

بررسی مشخصات و ویژگی‌های فنی دنا پلاس توربو

قبل از خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی محصول آشنا شوید. دنا پلاس توربو  همان طور که از نامش پیداست  از موتور توربو شارژ استفاده می‌کند. تفاوت در موتور سبب می‌شود عملکردهای  فنی ماشین ارتقا پیدا کند. قدرت و سرعت دنا پلاس توربو به دلیل وجود موتور توربو شارژ افزایش پیدا کرده است. حجم موتور در دنا پلاس توربو برابر با 1650 سی سی می‌باشد. 

همچنین باید گفت حداکثر توان این خودرو برابر با 155 اسب بخار و حداکثر گشتاور نیز برابر با 215 نیوتن متر است. ترمز جلوی خودرو دنا پلاس توربو از نوع دیسکی تهویه شونده و ترمز عقب نیز دیسکی می‌باشد. البته باید گفت سیستم ترمز abs در دنا پلاس توربو شارژ وجود دارد. دنا پلاس توربو مجهز به سیستم عیب یابی خودکار است. برای خرید قسطی خودرو دنا پلاس توربو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دنا پلاس توربو حداکثر سرعتی برابر با 215 کیلومتر بر ساعت دارد؛ در حالی که دنا پلاس دارای حداکثر سرعت 157 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. این تفاوت در میزان حداکثر سرعت دنا پلاس و دنا پلاس توربو به دلیل تفاوت در موتور این دو خودرو می‌باشد. 

 باید گفت دنا پلاس توربو نسبت به سایر مدل‌های خانواده دنا، حداقل شتاب ممکن را دارد و شتاب صفر تا صد آن برابر با 10 ثانیه می‌باشد. دنا پلاس توربو  دارای دو ایربگ بوده و همچنین این ماشین سیستم تهویه خودکار اتوماتیک دارد. فرمان دنا پلاس توربو هیدرولیک بوده و بر روی آن دکمه کروز کنترل قرار دارد. خودروی دنا پلاس توربو، دارای دوربین دید عقب و همچنین قابلیت جابجایی صندلی شاگرد و راننده به صورت برقی می‌باشد. 

چگونگی خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی خودرو دنا پلاس توربو را برای شما فراهم کرده است شما می‌توانید برای خرید اقساطی خودرو از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار لازم را دریافت کرده و خرید خود را انجام دهید. البته باید توجه داشته باشید که می‌توانید به صورت نقدی خودروی خود را از سایت قسطی کلاب خریداری کنید. 

این سایت فروش سایر وسایل نقلیه و همچنین فروش قسطی خودروهای دیگر را نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید میزان اعتبار دریافتی برای خرید قسطی خودرو و همچنین مدت زمان بازپرداخت اقساط را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. برای خرید اقساطی خودرو دنا پلاس توربو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات

خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات
اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات با شرایطی عالی دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی تیبا2

خرید اقساطی تیبا2
یکی از پرفروش‌ترین خودروهای کمپانی سایپا بی‌شک خودرو تیبا 2 است که از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی تیبا 2 به بخش...