خرید قسطی ps4 با دو دسته

تاریخ انتشار:
1403/2/8 16:44:49

کنسول بازی پلی استیشن 4 دارای طرفداران بسیاری است. اگر تمایل به خرید قسطی ps4 با دو دسته دارید به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. ps4 جز منحصر به فردترین کنسول بازی دنیا می‌باشد.


خرید قسطی ps4 با دو دسته


بررسی کنسول پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 به عنوان کنسول نسل هشتمی شرکت سونی محسوب می‌شود که خرید این کنسول از زمان عرضه تاکنون مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. در حال حاضر خرید قسطی ps4 با دو دسته به عنوان راهی آسان جهت تهیه این کنسول به شمار می‌رود. امروزه بسیاری از افراد بخشی از زمان فراغت خود را به انجام بازی سرگرمی ویدیویی اختصاص می‌دهند. بنابراین استفاده از کنسول ps4 به علت سخت افزار خوبی که دارد گزینه مناسبی جهت انجام بازی‌ها خواهد بود.

زیرا با استفاده از کنسول ps4 امکان انجام بسیاری از بازی‌های روز دنیا وجود خواهد داشت. بهتر است بدانید پلی استیشن 4 برای نخستین بار در سال 2013 رونمایی گردید و عرضه آن به بازار در همان سال صورت گرفت. عرضه این کنسول به بازارهای جهانی بسیاری از کاربران را با شگفتی و خوشحالی روبرو کرد، زیرا سخت افزار این کنسول اجرای بسیاری از بازی‌ها را با کیفیت بالا امکان پذیر نمود. برای خرید قسطی ps4 با دو دسته به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در وضعیت کنونی سه مدل مختلف از کنسول تحت عنوان اسلیم، فت و پرو به بازار عرضه شده است. هر کدام از این کنسول‌ها در قسمتی از سخت افزار و امکانات خود با یکدیگر تفاوت دارند که انتخاب آن‌ها سلیقه‌ای خواهد بود. با این اوصاف می‌توان با خرید اقساطی ps4 با دو دسته یکی از مدل‌های این کنسول را به دلخواه خریداری نمود. به این علت که خرید قسطی ps4 نسبت به خرید نقدی شرایط مناسب‌تری را برای فرد فراهم خواهد کرد. 

چرا باید کنسول پلی استیشن 4 را برای خرید انتخاب کرد؟

در حال حاضر استفاده از کنسول‌های بازی به موردی رایج در میان جوامع مختلف تبدیل شده است، همچنین پیشرفت روز افزون کیفیت بازی‌های ویدیویی، انجام آن‌ها را مستلزم به استفاده از یک سخت افزار قوی کرده است.

بنابراین خرید یک کنسول ps4 گزینه خوبی برای کسانی بوده که به دنبال انجام اکثر بازی‌ها با صرف هزینه کم هستند. علاوه بر آن، این کنسول از سخت افزار مناسبی بهره می‌برد. بهتر است بدانید در قسمت پردازنده این کنسول از پردازنده AMD Jaguar استفاده شده است. این پردازنده دارای هشت هسته بوده و با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز قدرت خوبی را برای این کنسول به ارمغان می‌آورد. 

همچنین در قسمت پردازنده گرافیکی این کنسول از یک کارت گرافیک شخصی سازی شده AMD با معماری RADEON بهره گیری شده است. ناگفته نماند که میزان حافظه رم این دستگاه 8 گیگابایت و میزان هارد آن 500 گیگابایت می‌باشد.

وجود سخت افزار خوب در کنسول ps4 امکان انجام بازی‌ها را با کیفیت 4K فراهم کرده است. همچنین این دستگاه از سه درگاه USB3 برای متصل نمودن دسته و یک پورت HDMI جهت اتصال نمایشگر بهره می‌برد. به همین منظور می‌توان از خرید اقساطی ps4 با دو دسته جهت تهیه این کنسول استفاده نمود. 

شرایط خرید قسطی ps4 با دو دسته

امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید اقساطی پلی استیشن 4 هستند تا به این طریق از شرایط مناسب آن بهره‌مند شوند. فعالیت بسیاری از فروشگاه‌ها شرایط خرید قسطی ps4 را بسیار ساده کرده است. اگر به دنبال خرید قسطی ps4 و نمی‌دانید از کدام فروشگاه خرید خود را انجام دهید، پیشنهاد می‌شود قسطی کلاب را برای این منظور انتخاب نمایید. شاید بگویید چرا باید قسطی کلاب را برای خرید قسطی ps4 انتخاب کنیم؟

در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که قسطی کلاب شرایط خوبی را برای خرید اقساطی ps4 با دو دسته فراهم کرده است. شرایط خرید اقساطی از فروشگاه قسطی کلاب مناسب تمامی افراد بوده و همه می‌توانند با استفاده از آن خرید خود را انجام دهند، بنابراین اگر می‌خواهید کنسول خود را با شرایط ایده آل تهیه کنید، تنها کافی است به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی عینک واقعیت مجازی سونی

خرید قسطی عینک واقعیت مجازی سونی
بسیاری از افراد بر این باور هستند که برای خرید نقدی یا قسطی عینک واقعیت مجازی سونی باید پلی استیشن هم خریداری نمایند، ولی در واقع باید بدانید...

خرید اقساطی ماشین شارژی

خرید اقساطی ماشین شارژی
ماشین شارژی‌ها ویژگی‌هایی دارند که کودکان بسیار به آنها علاقمندند. هر ساله و با ورود مدل‌های جدید به آنها ویژگی‌ها و امکانات جدید ...