خرید قسطی گوشی a10s

تاریخ انتشار:
1403/2/23 02:03:14

انتخاب یک گوشی قیمت مناسب به همراه کیفیت عالی می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. اگر به دنبال خرید یک تلفن همراه با این ویژگی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی a10s از بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب است.


خرید قسطی گوشی a10s


بررسی گوشی مقرون به صرفه سامسونگ

کمپانی سامسونگ یکی از شرکت‌های تولید کننده کالای دیجیتال در دنیا است که متعلق به کشور کره جنوبی می‌باشد. شرکت سامسونگ علاوه بر فعالیت در زمینه طراحی کالای دیجیتال به طراحی و تولید انواع لوازم خانگی نیز می‌پردازد. 

اگر شما به دنبال خرید یک تلفن همراه با امکانات عالی و قیمتی مناسب هستید، شرکت سامسونگ محصولات قیمت مناسبی را به بازار ارائه کرده است که باتوجه به قیمت پایین، کارایی بالایی دارند. 

یکی از مدل‌های میان رده و قیمت مناسب کمپانی سامسونگ، a10s است که در سال‌های اخیر بسیار پرفروش بوده است. در این مقاله قصد داریم در مورد این گوشی قیمت مناسب سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد خرید اقساطی گوشی a10s را دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

معرفی موبایل A10S سامسونگ

گوشی a10s دارای ظاهری بسیار زیبا و صفحه نمایشگر بزرگ با اندازه 6.2 می‌باشد که دارای کیفیت HD+‎ TFT است. گوشی سامسونگ مدل a10s دارای صفحه نمایش Infinity-V می‌باشد و ناچ آن به صورت v شکل است. اگر به دنبال خرید یک گوشی باکیفیت و قیمت مناسب هستید، خرید اقساطی گوشی a10s از قسطی کلاب را پیشنهاد می‌کنیم.

گوشی Galaxy A10s‎ دارای طراحی مینیمال و ساده‌ای می‌باشد و از رنگبندی جذابی برخوردار است. با وجود فراگیری شدن ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، یکی از گزینه‌های خرید تلفن همراه برای دانش آموزان گوشی a10s می‌باشد، زیرا از قیمت مناسبی برخرودار است و کاربری بسیار ساده‌ای دارد. این گوشی جذاب سامسونگ از ظرافت بالایی برخوردار است و ضخامتی برابر با 7.8 میلی متر دارد. ناگفته نماند که رنگبندی آن شامل: مشکی، آبی، سبز و قرمز می‌باشد.

موبایل گلکسی A10S از اسکنر اثر انگشت در پشت تلفن همراه برخوردار است و شما فقط با یک اشاره قادر خواهید بود قفل صفحه خود را بازگشایی کنید. بنابراین خرید قسطی گوشی a10s می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

دوربین دوگانه گلکسی A10S

Galaxy A10s دارای دو دوربین ساده و باکیفیت می‌باشد که یکی از این دوربین‌ها با کیفیت 2 مگاپیکسل و عمق سنج است و دیگری دارای 13 مگاپیکسل می‌باشد که عکس‌های باکیفیتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی استثنایی می‌توان به لنز عمق سنج اشاره کرد. این فناوری سبب حذف شدن نور پس زمینه خواهد شد و تمام فوکوس و تمرکز را بر روی چهره و بدن افراد قرار می‌دهد. 

ناگفته نماند که دوربین سلفی گوشی a10s 8 مگاپیکسل است و قابلیت فوکوس خودکار و گرفتن پرتره را دارد و شما را به ستاره درخشان عکس‌هایتان تبدیل خواهد کرد. با خرید اقساطی گوشی a10s از قسطی کلاب زیباترین عکس‌ها را ثبت کنید و از خاطرات شیرین خود لذت ببرید.

امنیت بالای گلکسی a10s

گوشی جذاب سامسونگ از دو تکنولوژی بازگشایی رمز با اسکنر اثر انگشت و تشخیص چهره بهره‌مند است و حتی شما می‌توانید این دو قابلیت را همزمان بر روی گوشی خود فعال کنید. باتری گوشی A10S بسیار قدرتمند است و یک روز تمام شارژ را برای شما ذخیره می‌کند. باتری 4000 میلی آمپر بر ساعتی به کار رفته در گلکسی a10s بسیار بهینه طراحی شده است و هرگز باعث نیمه کاره ماندن فعالیت شما نخواهد شد.

خرید قسطی گوشی a10s با شرایط آسان

به طور معمول خرید اقساطی فرآیند سخت و طولانی دارد و خریدار را در اکثر مواقع از انجام این کار پشیمان می‌کند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود شرایط بسیار آسانی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است و شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب لیزینگ مورد نظر، اعتبار خرید اقساطی از سایت دریافت کنید و به سادگی خرید قسطی انواع تلفن همراه، لوازم خانگی و حتی کنسول بازی مورد علاقه خود را از سایت قسطی کلاب فقط با ارائه چک یا سفته انجام دهید. ناگفته نماند که برای خرید اقساطی از قسطی کلاب نیازی به ضامن نخواهید داشت. با خرید قسطی گوشی a10s از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کیند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ساعت هوشمند می بند 6

خرید قسطی ساعت هوشمند می بند 6
اگر تمایل به خرید قسطی ساعت هوشمند می بند 6 دارید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید موبایل

خرید موبایل
امروزه در پرتو رقابت بسیار شدید و بالای بین تولید کنندگان و بازار داغ و جذاب این محصولات، مدل های متنوع و گوناگونی از گوشی های موبایل با امکانات ...