خرید اقساطی گوشی POCO M3

تاریخ انتشار:
1403/2/17 02:47:50

شرکت شیائومی جز برترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در دنیا است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی POCO M3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی POCO M3

بررسی گوشی poco m3

خرید قسطی گوشی POCO M3 فرصت مناسبی را برای شما به منظور بهره برداری از این گوشی هوشمند و منحصر به فرد شیائومی فراهم می‌سازد. امروزه به دلیل تعدد فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش قسطی گوشی در برندهای مختلف فعالیت دارند انتخاب و گزینش یک یا چند فروشگاه آنلاین دشوار به نظر می‌رسد.

از طرفی راستی آزمایی و داشتن رزومه درخشان نیز از جمله مواردی است که باید برای انتخاب فروشگاه مناسب در نظر گرفت. در واقع خرید هر نوع کالای دیجیتال نیاز به دقت و تیزبینی خاصی است که به نظر می‌رسد برای افرادی که در این زمینه تجربه و شناخت کافی ندارند می‌تواند دردسرساز باشد. با خرید اقساطی گوشی POCO M3 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

هر چند در گام نخست کارشناسان فروش انواع کالای دیجیتال و به خصوص گوشی‌های هوشمند توصیه می‌کنند که در صورت امکان خرید نقدی را بر خرید اقساطی موبایل سامسونگ یا شیائومی و نمونه‌های دیگر موجود در بازار ترجیح دهند با این وجود لازم است تا خریدار نیز اطلاعات مناسبی در این زمینه داشته باشد. 

اصولا خرید نقدی به دلیل مزایای متعددی که دارد از جمله دسترسی سریع و بهره مندی از خدمات پس از فروش یکی از راه‌های مناسب و منطقی برای خرید این برند معتبر و سایر محصولات همرده محسوب می‌شود. 

ما در این مطلب سعی کرده‌ایم تا در صورتی که تمایل دارید که در زمینه خرید قسطی گوشی POCO M3 اطلاعات بیشتری کسب نمایید و بتوانید با خیال راحت این نوع گوشی هوشمند را خریداری نمایید. بنابراین شاید بهترین راه این است که تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

گوشی POCO M3 و ویژگی‌های آن

خرید اقساطی گوشی POCO M3 این روزها به دلیل کارایی و کیفیت مناسبی که این نوع گوشی دارد آن را به یک محصول پرفروش و قابل تامل تبدیل کرده است. در واقع اگر در گذشته خرید اقساطی موبایل سامسونگ به عنوان یکی از خواسته‌های طرفدار این برند تبدیل شده بود.

در طی چند سال اخیر نیز برند شیائومی و نسل جدید آن یعنی گوشی‌های پوکو ام 3 و ایکس 3 که در نوامبر 2020 (آذر 1399 شمسی) عرضه شده توانسته است در مقام یک گوشی با ماندگاری و طراحی کاربر پسند جایگزین سایر برندهای موجود شود. مهمترین دلایل رغبت به انواع برند شیائومی و به خصوص خرید قسطی گوشی POCO M3 را می‌توان به صورت زیر برشمرد:

• جذابیت بصری و طراحی عالی

• رنگ بندی متنوع

• ابعاد و وزن مناسب

• حافظه بالا و بدنه مقاوم

• باتری مقاوم با عمر مفید بالا

• وضوح تصاویر و کیفیت صدای مناسب

• برخورداری از قابلیت‌های متنوع

• قیمت و گارانتی مناسب

در ادامه این مطلب به طور اجمالی هر یک از این موارد را مورد بررسی قرار می‌دهیم. 

جذابیت بصری و طراحی عالی

پوکو ام 3 با فریم‌های زیبا و نمایشگر 6.53 میلی متری و طراحی بی نظیری که در قرارگیری نوع دوربین‌ها به نوعی مشتری پسند بودن آن را به رخ می‌کشد و توانسته است بر نمونه‌های قبلی این برند پیشی بگیرد.

رنگ بندی متنوع

انواع گوشی پوکو ام 3 در رنگ‌های آبی، زرد و مشکی عرضه می‌شوند که می‌توانند منطبق با سلیقه آقایان و بانوان باشند.

ابعاد و وزن مناسب

ابعاد این نوع گوشی 162*73*9.6 میلی‌متر بوده و با وزن 198 گرم توانسته است به یک گوشی هوشمند و در نوع خود حرفه‌ای و سبک با ابعاد بسیار مناسب تبدیل شود.

حافظه بالا و بدنه مقاوم

این نوع گوشی در دو نوع 64 و 128 گیگابایتی و همچنین رم 4 و 6 گیگابایتی عرضه شده است. بدنه این نوع گوشی از مقاومت نسبتا بالایی برخوردار بوده و به خصوص در برابر پاشیدن آب به خوبی مقاوم سازی شده است.

باتری مقاوم با عمر مفید بالا

در صورت مصرف کمتر می‌توانید تا 5 روز از شارژ ذخیره شده باتری لیتیومی 6000 میلی آمپری این نوع گوشی استفاده کنید که البته با شارژر 18 واتی قابلیت شارژ سریع دارد.

وضوح تصاویر و کیفیت صدای مناسب

برخورداری از رزولوشن 1080 *2340 پیکسل برای نمایشگر و دوربین 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی از هر نظر شما را غافلگیر خواهد کرد. اسپیکر دوگانه با کیفیت صدای عالی نیز یکی از قابلیت‌های غیر قابل انکار این نوع گوشی هوشمند به شمار می‌رود.

برخورداری از قابلیت‌های متنوع

بهره‌مندی از حسگرهای مختلفی مانند اثر انگشت یا قطب نما، مادون قرمز و موارد دیگری از قبیل اتصال به شبکه LTE، رادیو اف ام و بسیاری قابلیت‌های دیگر از جمله مواردی است که می‌توانید با خرید اقساطی گوشی POCO M3 از آن بهره‌مند شوید. 

قیمت و تضمین مناسب

قیمت این نوع گوشی نیز در مقایسه با سایر نمونه‌های موجود بسیار مناسب بوده و در گروه گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد که خرید آن مقرون به صرفه می‌باشد. انواع گوشی پوکو ام س از گارانتی معتبری نیز برخوردار می‌باشند.

خرید قسطی گوشی POCO M3 از قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های معتبر است که شرایط مناسبی برای فروش قسطی گوشی و دسترسی شما با قیمت بسیار مناسب و به صورت اقساطی به انواع گوشی هوشمند از جمله خرید اقساطی گوشی POCO M3 فراهم نموده است. بدین منظور فقط کافی است تا پس از تکمیل مدارک در بانک‌های طرف قرارداد با این فروشگاه و اخذ مجوز تسهیلات مناسب را دریافت نموده و از شرایط خرید اقساطی برخوردار شوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید ضمن بازدید از وب سایت این فروشگاه معتبر همچنین از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب سایت این فروشگاه با کارشناسان فروش قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی بادز 2 از قسطی کلاب

خرید قسطی گلکسی بادز 2 از قسطی کلاب
اگر به دنبال خرید قسطی گلکسی بادز 2 هستید، به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

فروش اقساطی محصولات اپل

فروش اقساطی محصولات اپل
شرکت اپل یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه ساخت و طراحی وسایل الکتریکی فعالیت می کند این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل در شهر کپرتینو فعالیت..