خرید قسطی گوشی POCO X4 GT

تاریخ انتشار:
1403/2/8 05:30:27

برند شیائومی گوشی‌های جذاب و پرفروشی دارد که یکی از بهترین آن‌ها مدل پوکو ایکس 4 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی POCO X4 GT به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی POCO X4 GT



بررسی ویژه گوشی POCO X4 GT

با خرید قسطی گوشی POCO X4 GT می‌‍توانید به یک گوشی به روز با امکانات بسیار عالی دسترسی داشته باشید. این گوشی‌ها دارای مشخصات فنی بسیار عالی هستند که در زمره گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرند. ویژگی‌های عالی این گوشی باعث گردیده که با گوشی‌های پرچمدار در یک سطح کیفی قرار گیرند.

برند شیائومی یک برند بسیار معروف می‌باشد که در سالیان اخیر، در کشورهای دنیا با سایر برندهای نام آشنا رقابت تنگاتنگ و شدیدی دارد. این برند تلاش کرده با استفاده از نوین‌ترین تکنولوژی‌های موجود و همچنین مناسب‌ترین قیمت، گوشی‌های خود را به بازار عرضه کند. کالای دیجیتال و خرید آن با توجه به شرایط ارز و تحریم‌ها یکی از معضلات روز می‌باشد. سایت‌های زیادی اقدام به فروش نقدی این مدل گوشی می‌نمایند اما در سایت قسطی کلاب، با خرید اقساطی گوشی POCO X4 GT می‌توانید از امکانات خاص آن بهره ببرید. 

ویژگی‌های گوشی شیائومی

در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این گوشی محبوب می‌پردازیم. گوشی پوکو ایکس 4 در سال 2022 وارد بازار جهانی گردیده است. صفحه نمایش این گوشی دارای ابعاد 6.6 اینچ و رزولوشن 1080×2460 پیکسل از نوع IPS می‌باشد که، قابلیت نمایش 407 پیکسل به ازای هر اینچ را دارد. شیائومی این گوشی را با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی وارد بازار کرده است. سیستم عامل اندروید آن 12 با رابط کاربری می یو 13 می‌باشد که قابلیت ارتقا به اندروید 13 را نیز دارد.

از لحاظ ظاهری این گوشی دارای ظاهری بسیار زیبا می‌باشد که به طور کامل از پلاستیک ساخته شده و پنل پشتی آن به صورت شیشه مات شده می‌باشد. وزن این مدل حدودا 200 گرم و لایه محافظ صفحه نمایش آن گوریلا گلس 5 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی POCO X4 GT به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی کیفیت دوربین گوشی POCO X4 GT

عکس‌های دوربین گوشی‌های پوکو با کیفیت‌های بسیار بالا می‌باشد که در مقایسه با رقبای خود عکس‌های بهتری را ارائه می‌دهد. کنتراست عکس‌ها بسیار عالی و رنگ‌ها گیرا و میزان نمایش جزئیات بسیار قابل قبول می‌باشد. دوربین اصلی، 64 مگاپیکسلی می‌باشد که در کنار آن دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه گردیده است. 

دوربین سلفی آن نیز 16 مگاپیکسل می‌باشد که می‌تواند در روشنایی‌های قابل قبول عکس‌های با کیفیتی از شما بگیرد. همچنین با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع در مدت زمان 45 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. گوشی پوکو ایکس 4 جی تی در رنگبندی‌های طلایی، مشکی و نقره‌ای بسیار زیبا در بازار موجود می‌باشد. این گوشی با پردازنده قدرتمند و پشتیبانی از اینترنت 5G عملکرد بسیار عالی جهت اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را دارد. با خرید اقساطی گوشی POCO X4 GT از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

خرید قسطی گوشی POCO X4 GT از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

کالای دیجیتال و خرید آن همیشه از دغدغه‌های مهم مردم به شمار می‌رود. گوشی تلفن همراه نیز از مهمترین‌های کالای دیجیتال می‌باشد که افراد زیادی به دنبال خرید و به روز کردن آن می‌باشند. سایت‌های زیادی مبادرت به فروش این محصول با روش‌های مختلف می‌کنند که سایت قسطی کلاب نیز یکی از همین سایت‌ها می‌باشد. 

این سایت شرایط بسیار عالی جهت خرید اقساطی گوشی POCO X4 GT در اختیار شما قرار داده است. از شرایط فروش قسطی این سایت می‌توان به خرید بدون پیش پرداخت و ضامن اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید اقساط خود را در بازه زمانی 3 الی 12 ماه پرداخت نمایید. خرید اقساطی گوشی POCO X4 GTیک روش کاملا به صرفه و اقتصادی است که می‌توانید از این فرصت بسیار عالی استفاده نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی موبایل آیفون

خرید اقساطی گوشی موبایل آیفون
گوشی آیفون یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند اپل است. برای خرید اقساطی گوشی موبایل آیفون به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید لپتاپ اپل

خرید لپتاپ اپل
اپل یک شرکت تولیدکننده انواع کالای دیجیتال است که طرفدارهای زیادی در حوزه تولید لپ تاپ دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ اپل به سایت...