خرید اقساطی هدفون بلوتوثی اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:20:11

برند اپل بهترین و معروف‌ترین محصولات را دارا می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی هدفون بلوتوثی اپل دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی هدفون بلوتوثی اپل


معرفی هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max

امروزه و با گسترش تکنولوژی، انواع هدفون‌ها و هندزفری‌ها به صورت بی‌سیم عرضه شده و دیگر نگرانی از بابت ایجاد مشکل برای سیم‌های این محصولات نخواهید داشت. از طرفی در بین این محصولات، هدفون‌ها جایگاه خاص خود را داشته و افرادی که به دنبال کیفیت صدای عالی و وضوح مناسب صدا هستند این‌گونه محصولات را خریداری می‌کنند. 

از طرفی، برند اپل هم در این زمینه فعالیت داشته و هدفون‌های بسیار با کیفیتی را روانه بازار کرده است. گفتنی است که شما می‌توانید برای خرید قسطی هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max، به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کرده و از شرایط آن به طور دقیق مطلع شوید. 

کاربردهای هدفون بلوتوثی اپل  

همان طور که گفته شد، برند اپل هم در زمینه تولید هدفون‌های بلوتوثی هم فعالیت داشته و مدل AirPods Max یکی از جدیدترین‌ها در این حوزه بوده که توسط مجموعه اپل تولید شده است. 

البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که به طور کلی محصولات اپل از قیمت بالایی برخوردار بوده اگر قصد خرید محصولات میان رده و یا اقتصادی دارید می‌توانید محصولات برندهای دیگر را هم مورد بررسی قرار دهید. برای خرید اقساطی هدفون بلوتوثی اپل به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اگر بخواهیم نوع کاربردی این هدفون‌ها را بررسی کنیم، باید گفت که برای مکالمه، گیمینگ، ورزش و کاربری‌های عمومی مناسب بوده و پاسخگوی شما خواهد بود. همان طور که می‌دانید در این سری از هدفون‌های اپل، از بلوتوث نسل پنجم استفاده شده که از سرعت و دقت بسیار بالایی نیز بهره می‌برد. یکی دیگر از نوآوری‌های شرکت اپل در مورد این محصول، این است که کابل و پورت شارژ در آن به صورت لایتنینگ به USB-C طراحی شده که سرعت کارایی شارژ آن را بالاتر می‌برد.

توجه داشته باشید که حتما در هنگام خرید، از فروشگاه اقلام همراه این محصول، یعنی کیس هوشمند و کابل شارژ با سری لایتنینگ و USB-C را دریافت کنید. نکته مثبت دیگری در در محصول مورد استفاده قرار گرفته، عمر باتری آن بوده که در هنگام پخش موسیقی و یا مکالمه، به مدت 20 ساعت توانایی شارژدهی داشته و می‌توانید از آن استفاده کنید. با خرید قسطی هدفون بلوتوثی اپل از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

در بین محصولات هم رده و مرتبط با این محصول، می‌توان گفت که از عمر باتری نسبتا مناسبی برخوردار است، اما عالی نبوده و می‌توان محصولات دیگری پیدا کرد که از باتری قدرتمند تری استفاده می‌کنند.

قابلیت مکالمه!

اگر قصد دارید با هدفون خود مکالمه هم داشته باشید، بهتر است بدانید که شرکت اپل توانسته به لطف قابلیت Noise Cancelling Microphone، مکالمه ای بسیار لذت بخش برای شما به ارمغان بیاورد. برای خرید اقساطی هدفون بلوتوثی اپل به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

به وسیله این ویژگی جالب، صدای محیط و به نوعی نویزهای مزاحم در اطراف شما گرفته شده و تنها صدای شما به شکلی واضح و شفاف به مخاطب می‌رسد. وزن حدودی این هدفون تقریبا به 384 گرم رسیده که در مقایسه با سایر محصولات بسیار مناسب بوده و در دسته بندی محصولات سبک قرار می‌گیرد.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص این محصول می‌توان به کلید اختصاصی برای فعال‌سازی ANC، اتصال سریع به دستگاه‌های اپل (One-tap setup) و بهره‌مندی از کیس هوشمند با کانکتور لایتنینگ اشاره کرد. لازم به ذکر است که در این محصول از هشت میکروفون داخلی با قابلیت ANC نیز استفاده شده که میزان کیفیت مکالمه را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

خرید اقساطی هدفون بلوتوثی اپل

اگر قصد خرید قسطی هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max را دارید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب، این محصول و یا هر کالای دیجیتال دیگری را هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی خریداری کنید.

 خوب است بدانید که مجموعه قسطی کلاب، علاوه بر فروش قسطی ایرپاد، خرید اقساطی هدفون در برندهای مختلف هم انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ دل چکی

خرید قسطی لپ تاپ دل چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی لپ تاپ دل با چک یا سفته الکترونیکی به بخش لپ تاپ دل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی apple watch7

خرید قسطی apple watch7
یکی از بهترین ساعت‌های برند اپل سری 7 است. برای خرید قسطی apple watch7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال ...