خرید قسطی تلویزیون هوشمند الیو

تاریخ انتشار:
1403/2/28 00:55:58

برند الیو یکی از بهترین برندهای توبید کننده تلویزیون در ایران می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند الیو به بخش تلویزیون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی تلویزیون هوشمند الیو

بررسی تلویزیون هوشمند الیو 55 اینچ

برند الیو یکی از برندهای موفق ایرانی است که در سال‌های گذشته فروش بالایی داشته است. برند الیو تلویزیون‌هایی با سایزهای متنوع طراحی و تولید کرده است. در این مقاله قصد داریم در مورد تلویزیون هوشمند الیو 55 اینچ مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم.

 اگر تمایل به خرید تلویزیون دارید بهتر است قبل از اقدام به خرید اطلاعات خود را راجب محصول مورد نظر کامل کنید. ناگفته نماند که فروشگاه آنلاین قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی تلویزیون هوشمند الیو را برای مشتریان خود امکان پذیر کرده است. با ما همراه باشید.

نگاهی اجمالی به ویژگی‌های تلویزیون هوشمند الیو

تلویزیون الیو دارای یک صفحه نمایشگر 55 اینچ می‌باشد که جز تلویزیون‌های سایز بزرگ است. تلویزیون الیو کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارد. کیفیت تصویر در این تلویزیون Ultra HD – 4K است که تصاویر را به صورت کاملا واقع گرایانه به نمایش در خواهد آورد، همچنین رزولوشن موجود در این تلویزیون برابر با 2160 × 3840 می‌باشد. 

صفحه نمایشگر تلویزیون هوسمند الیو مدل تخت است و از نوع LED می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به پشتیبانی از شبکه های HD صدا و سیما نام برد. البته این تلویزیون استثنایی دارای نسبت تصویر 16:9 می‌باشد که قابلیت ارتقا نیز دارد. بهتر است بدانید که تلویزیون هوشمند الیو حداکثر رنگ قابل نمایش: 1.07G را دارد، همچنین نرخ به روز رسانی آن برابر با 800SMR می‌باشد.

 یکی دیگر از ویژگی‌های تلویزیون الیو زاویه دید 178 درجه‌ای است که  مجهز به فناوری کاهش دهنده سه بعدی نویز (3DNR) می‌باشد. با خرید قسطی تلویزیون هوشمند الیو از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی درگاه‌های تلویزیون هوشمند الیو

تلویزیون استثنایی الیو دارای 3 درگاه HDMI و دو درگاه USB می‌باشد که بسیار کاربردی است. تلویزیون الیو دارای فناوری تصویر HDR می‌باشد و تصاویر را با کیفیت فوق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به قابلیت اتصال به دیوار اشاره کرد که سبب زیبایی دو چندان خانه شما خواهد شد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند الیو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی سیستم صوتی تلویزیون هوشمند الیو 55 اینچ

تلویزیون پرفروش الیو 55 اینچ دارای سیستم صوتی عالی 2 کاناله می‌باشد که توان خروجی کلی صدای آن‌ها 20 وات است، همچنین توان هر بلندگو 10 وات می‌باشد. جالب است بدانید که محل قرار گیری این بلندگوها در پایین قاب می‌باشد و به خوبی صدا را در فضای خانه طنین انداز می‌کند. استاندارد صوتی تلویزیون الیو Dolby Digital Plus می‌باشد و قابلیت قابلیت Sorround 7.1 را دارد. ناگفته نماند که این تلویزیون مجهز به اسپیکر باکس می‌باشد. 

برخی از امکانات تلویزیون هوشمند الیو 55 اینچ

همان طور که مشاهده کردید تلویزیون الیو دارای امکانات پیشرفته و مدرن می‌باشد. حال به برخی دیگر از این امکانات اشاره خواهیم کرد. تلویزیون هوشمند الیو دارای پردازنده 4 هسته‌ای است، همچنین از سیستم عامل اندروید 7.1 برخوردار می‌باشد. تلویزیون الیو قابلیت اتصال به وای فای را دارد و دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به قابلیت (Time Shift) اشاره کرد. با خرید قسطی تلویزیون هوشمند الیو از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و شرایط ویژه خرید قسطی تلویزیون هوشمند الیو

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با شرایطی عالی، آسان و استثنایی اقدام به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل، کنسول بازی و کالای دیجیتال کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی با چک یا سفته دارید و ضامن ندارید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید خود لذت ببرید. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند الیو از سایت قسطی کلاب یک خرید پر سود را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی تلویزیون هیمالیا

فروش قسطی تلویزیون هیمالیا
برند هیمالیا از محصولات جدید خود رونمایی کرده است. برای خرید قسطی تلویزیون هیمالیا به بخش تلویزیون در دسته بندی...

فروشگاه لوازم آشپزخانه

فروشگاه لوازم آشپزخانه
در سال های اخیر وسایل زیادی برای راحتی افراد جلوگیری از اتلاف وقت و سرعتی کردن امور ساخته شده اند یه سری از این وسایل در فروشگاه لوازم...