خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/24 02:59:27

برند جی پلاس یک برند ایرانی و باکیفیت است که دارای محصولات متنوعی می‌باشد. برای خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس


بررسی ماشین ظرفشویی فوق‌العاده جی پلاس

ماشین ظرفشویی جی پلاس جز بهترین ظرفشویی‌های ایرانی است که دارای ویژگی‌های استثنایی بسیاری است. برند جی پلاس یکی از برندهای موفق ایرانی می‌باشد که در سال‌های گذشته فروش بالایی را تجربه کرده است. برند جی پلاس دارای محصولات منحصر به فرد و با کیفیتی می‌باشد که از متریال عالی ساخته شده‌اند. 

در این مقاله قصد داریم در مورد امکانات یکی از ظرفشویی‌های برند جی پلاس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ظرفیت و نحوه استفاده از ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی ایستاده جی پلاس دارای اندازه بزرگ و جادار است. این ماشین ظرفشویی دارای ظرفیت 14 نفر می‌باشد و شما می‌توانید ظروف پذیرایی از 14 نفر را به سادگی دز این ماشین ظرفشویی قرار دهید و ظروفی پاکیزه و تمیز تحویل بگیرید. ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل K462 بسیار زیبا و با طراحی عالی ساخته شده است.

 در سال‌های اخیر برندهای ایرانی پا به عرصه رقابت با برندهای خارجی هستند و به راحتی می‌توان محصولات ایرانی را جایگزین خارجی آن‌ها کرد. برای خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

برنامه‌های متنوع ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی جی پلاس دارای 8 برنامه شستشو پیشرفته و مصرف انرژی بسیار پایین است. این ماشین ظرفشویی دارای برنامه‌های شستشو متنوعی همچون شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی 36 دقیقه‌ای، شستشوی ظروف کریستالی، شستشو پر قدرت، شستشوی سبک، شستشو با تاخیر (جهت خیس خوردن ظروف) و شستشوی اقتصادی اشاره کرد. شما با داشتن این تنوع فوق‌العاده در برنامه‌ها دیگر هیچ محدودیتی برای استفاده از ماشین ظرفشویی نخواهید داشت، همچنین مصرف آب کمتر سبب صرفه جویی بیشتر در مصرف آب خواهد شد. 

شاید فکر کنید شستشو با ماشین ظرفشویی مصرف برق و آب بسیاری دارد، اما طبق آزمایشات مشخص شده است که شستشو ظروف با دست آب بیشتری را هدر خواهد داد. برای خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

بررسی سبدهای ظروف در ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل K462 دارای 3 سبد می‌باشد. یکی از این سبدها مخصوص قاشق و چنگال است و دو سبد دیگر با توجه به نوع نیاز شما قابلیت تنظیم و بزرگ و کوچک شدن دارند. ماشین ظرفشویی جی پلاس دارای  قابلیت خشک کن قدرتمند (Dry+) می‌باشد و با ایجاد هوای گرم در داخل ماشین شرایط خشک شدن هر چه بهتر ظروف را امکان پذیر خواهد کرد. برای خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

صدایی اندک و گارانتی بسیار!

ماشین ظرفشویی جی پلاس دارای تنها 47 دسی بل صدا می‌باشد و شما به سادگی می‌توانید در طول شب و هنگام خواب آن را روشن کنید، همچنین این ماشین ظرفشویی دارای 24 ماه گارانتی شرکت گلدیران می‌باشد و اعتماد ایرانیان را بدست آورده است. با خرید اقساطی ظرف شویی جی پلاس از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در ایران است که دارای مشتریان بسیاری است. همچنین این سایت بهترین شرایط را برای خرید اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل، کالای دیجیتال و کنسول بازی مهیا ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید قسطی ظرف شویی جی پلاس و دیگر محصولات به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید آسان را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی پنکه پارس خزر

فروش اقساطی پنکه پارس خزر
یکی از بهترین پنکه‌های ایرانی بی‌شک متعلق به برند پارس خزر می‌باشد. برای خرید اقساطی پنکه پارس خزر به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم...

لوازم خانگی سامسونگ قسطی

لوازم خانگی سامسونگ قسطی
لوازم خانگی سامسونگ اقساطی گزینه ای عالی برای کسانی است که قصد خرید این لوازم را دارند و می خواهند از یک برند مرغوب استفاده کنند. حتماً شما هم از ...