خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ

تاریخ انتشار:
1403/2/22 07:32:14

لوازم خانگی را می توان در دسته کالا های مورد نیاز افراد قرار داد. هافنبرگ برای رفع نیاز افراد انواع لوازم خانگی را با کفیت عالی روانه بازار های فروش کرده است که ماشین لباسشویی این برند از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. جهت مشاهده شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ

اطلاعاتی درباره نحوه خرید ماشین لباسشویی هافنبرگ

یکی از لوازم‌خانگی ضروری هر خانه‌ ای ماشین لباسشویی است. زمان خرید لباسشویی اولین سوالی که ذهن ما را به خودش مشغول می‌کند، این است که بهترین برند کدام است؟ و کدام برند امکانات و قابلیت‌ های بهتر و با کیفیتی را دارد؟ سپس به امکانات آن از جمله قفل کودک، سیستم آبکشی اسلامی، اضافه کردن لباس حین کار، جت شور، ظرفیت بالای دیگ، قفل Aqua و... را بررسی می‌ کنیم.

توجه به شرایط و خدمات پس از فروش نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، اگر بتوانید به فروشگاهی همانند فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب دسترسی پیدا کنید، می‌ توانید از امکان خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ آن بهره ببرید.

هافنبرگ یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین تولیدکنندگان محصولات خانگی مانند انواع اجاق‌گازهای طرح فر، فردار، فر رومیزی کابینتی، ماشین لباسشویی و ... در کشور ایران است و هم‌چنین این تولیدکننده در تلاش است جهت رضایت مشتری محصولاتی باکیفیت و با رعایت استانداردهای جهانی وارد بازار نماید.

همه‌ی محصولات برند هافنبرگ دارای علامت استاندارد ایران می‌باشد و هم‌چنین توانسته است گواهی‌نامه بین‌المللی ایزو 9002 را از کشور انگلستان و به‌ واسطه داشتن سیستم باکیفیت و داشتن آزمایشگاه پیشرفته نشان استاندارد محصول CE را دریافت نماید.

اگر شما نگران قیمت بالای خرید ماشین لباسشویی هستید، باید بدانید که با امکان خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ، می‌ توانید لباسشویی باکیفیت و عالی خرید نمایید و از استفاده‌ آن سال‌ ها در منزل لذت ببرید.

امکاناتی که خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ به شما می‌دهد

ماشین‌ های لباسشویی هافنبرگ ویژگی‌ های کاربردی زیادی را دارد که باعث می‌ شود، افراد مایل به خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ باشند. یکی از قابلیت‌ های برند هافنبرگ این است که از انواع برنامه‌های شست‌وشو استفاده می‌کند.

برنامه‌ های شستشو با توجه به میزان کثیف بودن لباس‌ ها و جنس آن‌ ها طراحی و برنامه‌ ریزی می‌ گردد، به‌ عنوان‌ مثال برنامه‌ شست‌ و شوی خاصی برای لباس‌ های حساس و لباس‌ های کودکان در نظر می‌ گیرند. برای کاهش میزان مصرف انرژی آب و برق و صرفه‌ جویی آن‌ ها فناوری ویژه‌ ای در این نوع لباسشویی‌ ها قرار داده‌ شده است.

در اینجا قصد معرفی ماشین لباسشویی هافنبرگ با ظرفیت 11.8 کیلوگرم را داریم که شما می‌ توانید با خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ این مدل لباسشویی را به منزل خود ببرید.

خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ 11.8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی هافنبرگ 11.8 کیلویی دارای دیگی به ظرفیت 11.8 کیلوگرم می‌باشد شما با خیال راحت می‌توانید چند دست لباس را در یک تایم زمانی بشویید. این لباسشویی دارای طراحی زیبا و منحصربه‌فرد است و هم‌چنین دارای پهنای 800 میلیمتر و بسیار جمع‌وجور‌است و در هر قسمت از آشپزخانه می‌توانید آن را قرار دهید.

این ماشین لباسشویی دارای سرعت چرخش 1500 دور در دقیق است که موجب می‌گردد شما هر لباس کثیف و چرکی را بشویید و از شستشوی آن راضی باشید. وزن بسیار کم این نوع لباسشویی که فقط 30 کیلوگرم می‌باشد یکی دیگر از مزیت‌های خوب آن است و شما به‌راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید.

شما می‌توانید با خرید اقساطی ماشین لباسشویی از تمام ویژگی‌ها و امکانات آن بهره ببرید. ویژگی اضافه کردن لباس به ماشین لباسشویی حین کار، 4 برنامه شست‌وشو، دارای سیستم آبکشی اسلامی، قابلیت جت شور از دیگر امکانات خاص این لباسشویی است.

خوشبختانه شما می‌توانید با خرید اقساطی لباسشویی هافنبرگ مبلغ خریداری‌شده را به‌راحتی پرداخت نمایید و تا چندین سال نگران شست و شوی لباس‌های خود نباشید.

مزایای خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ

گاهی اوقات ممکن است برای شما پیش آید که به دلیل قیمت بالای یک نوع لوازم‌ خانگی با برند خاص، با کیفیت، امکانات و قابلیت‌ های زیاد از خرید آن منصرف شوید و برندی نامرغوب و کیفیت پایین را انتخاب کنید، ولی شما می‌ توانید با خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ این فرصت را داشته باشید تا بهترین نوع از لباس‌ شویی‌ های این برند عالی را در منزل خود داشته باشید.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است یکی از 3 روش خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید از بای چک را انتخاب کنید، ناگفته نماند که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سونی 65 اینچ

خرید قسطی تلویزیون سونی 65 اینچ
برند سونی یکی از بهترین برندهای دنیا در زمینه تولید تلویزیون است. برای خرید قسطی تلویزیون سونی 65 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی...

خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید

خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید
در گذشته های دور مردم از روش های متفاوتی برای سالم نگه داشتن مواد غذایی خود استفاده می کردند در آن زمان دستگاهی به نام یخچال وجود نداشت اولین...