مشاوره خرید لوازم خانگی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 16:10:33

خرید لوازم منزل یکی از سخت ترین کارهای دنیا می باشد که هر فردی را درگیر خودش می کند. اگر می خواهید یک مشاوره خرید موفق داشته باشید مقاله زیر را مطالعه کنید و برای خرید کالا به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید. 


مشاوره خرید لوازم خانگی


انتخاب برند 

اولین نکته ای که در هنگام مشاوره خرید لوازم خانگی مورد توجه قرار می گیرد، برند لوازم خانگی می باشد. زمانی که شما قصد خرید برای لوازم خانه را دارید، با مارک های زیادی در بازار رو به رو می شوید. زمانی که وارد بازار می شوید با تنوع بالایی از برند های خارجی و ایرانی مواجه می شوید که باعث می شود دچار سردر گمی شوید. 

اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که فقط روی یک مارک تمرکز دارید و دوست دارید که تمامی لوازم منزلتان یک مارک به خصوص باشد، کمی انتخاب برای شما آسان تر می شود. زیرا شما مارک مورد علاقه خود را مشخص کرده اید و به طور حتم از معایا و مزایای آن مطلع هستید. اما اگر شما در انتخاب برند نیز شک دارید بهتر است قبل از خرید، از کسانی که از برند های مختلف استفاده کرده اند، کمک بگیرید و از تجربیات آن ها استفاده کنید. 

برند ایرانی یا خارجی مسئله این است! 

نمی توان به جرات گفت که تمامی برندهای ایرانی بی کیفیت هستند، زیرا امروزه بسیاری از مارک های ایرانی با طراحی و کیفیت فوق العاده ای روانه بازار شده اند. به طور قطع برندهایی مانند ال جی و سامسونگ از محبوبیت و معروفیت خاصی در ایران برخوردار هستند. اگر قصد خرید محصولات خارجی را دارید، باید دقت داشته باشید که کالایی که خریداری می کنید مونتاژ کدام کشور است. 

متاسفانه امروزه به دلیل تحریم ها و شرایط بد اقتصادی، تمامی برندهایی که وارد ایران می شوند، مونتاژ کشور های دیگر مثل ترکیه و کره است که از کیفیت خوبی برخوردار است، اما نا گفته نماند که در کشور چین نیز مونتاژ انجام می شود. در هنگام خرید متاسفانه مدرکی وجود ندارد که شما مطمئن شوید که کالایی که خریداری می کنید مونتاژ کدام کشور است.

 بنابراین باید سعی کنید از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید که بتوانید به فروشنده و فروشگاه اعتماد کنید. اگر تصمیم به خرید کالای ایرانی گرفته اید می توانید با اعتماد بیشتری خرید خود را انجام دهید. مارک های اسنوا و پاکشوما با طراحی های شبیه به برندهای معروف توانسته اند در دل خانواده های ایرانی جا باز کنند. 

مشاوره خرید لوازم خانگی 

لوازم خانگی فقط محدود به لوازم آشپزخانه نمی شود و سرویس مبلمان و تخت خواب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. برای خرید لوازم خانگی چوبی خود بهتر است اول تمامی مدل ها را ببینید و سپس تصمیم خرید خود را قطعی کنید. از مواردی که بر روی کیفیت و قیمت وسایل چوبی تاثیر می گذارد، طراحی و نوع چوب می باشد. توصیه می شود از اعضای خانواده نیز مشاوره خرید لوازم خانگی را بگیرید و از تجربیات آن ها نیز استفاده کنید. 

قیمت گذاری لوازم خانگی 

قیمت یکی از اصلی ترین موارد در مشاوره خرید لوازم خانگی می باشد. باید در نظر داشته باشید که بیشتر اوقات گران بودن یک کالا هیچ رابطه ای با کیفیت آن ندارد و فقط به خاطر برند و مارک آن کالا می باشد. اگر شما بودجه محدودی دارید بهتر است فریب بازی های تبلیغاتی را نخورید و یک انتخاب درست بر پایه کیفیت داشته باشید. 

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب 

وبسایت قسطی کلاب یکی از بزرگترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین در ایران می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. یکی از طرح های ویژه قسطی کلاب برای هموطنان عزیز فروش نقدی و اقساطی لوازم خانگی می باشد. شما می توانید در سرتاسر ایران از وبسایت قسطی کلاب خرید آنلاین خود را انجام دهید و درب منزلتان تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.




سایر بلاگ های مرتبط

آبسردکن اقساطی

 آبسردکن اقساطی
اهمیت آب در حیات بر هیچکس پوشیده نیست، به ویژه آب آشامیدنی که هر انسان در طول روز دسته کم به 10 لیوان آب نیاز دارد تا سلامتی اش به خطر نیافتد...

خرید اقساطی تلویزیون شیائومی

خرید اقساطی تلویزیون شیائومی
برند شیائومی در سال جدید دست به طراحی و تولید تلویزیون زده و قدم بزرگ در راستای موفقیت خود برداشته است. برای خرید اقساطی...