خرید موبایل Redmi Note 8 Pro

تاریخ انتشار:
1403/2/13 10:06:38

برند شیائومی جز یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای تولیدکننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل Redmi Note 8 Pro به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید موبایل Redmi Note 8 Pro


معرفی موبایل Redmi note 8 

یکی از محصولات مطرح و شناخته شده کمپانی شیائومی به موبایل Redmi Note 8 Pro اختصاص پیدا می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی هوشمند شرکت شیائومی برخورداری از یک لنز 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی می‌باشد. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این محصول جذاب شیائومی خواهیم پرداخت. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی موبایل Redmi Note 8 Pro تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

طراحی 

بدون تردید، یکی از ویژگی‌های قابل توجه و چشم نواز موبایل Redmi Note 8 Pro به طراحی زیبا و منحصر به فرد آن مربوط می‌شود. این گوشی هوشمند در قسمت پنل پشتی و جلویی از محافظ گوریلا گلس بهره می‌برد. جالب است بدانید که لبه‌های گوشی جدید شیائومی از جنس پلاستیک می‌باشد که جلوه و نمای جذابی را به این محصول خوش ساخت شیائومی بخشیده است. 

همچنین از لحاظ ابعاد و اندازه، گوشی Redmi Note 8 Pro بلند و عریض می‌باشد. این گوشی با وزنی در حدود 200 گرم در زمره گوشی‌های سنگین شرکت شیائومی محسوب می‌شود. اگر علاقه مند به خرید نقدی یا اقساطی موبایل Redmi Note 8 Pro دارید به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

طراحی لبه‌های کناری از نقاط عطف موبایل Redmi Note 8 Pro به حساب می‌آید، در این قسمت سنسور نور محیط، سنسور مجاورت و دوربین سلفی گوشی قرار گرفته است.

پنل جلویی این مدل گوشی هوشمند در برگیرنده نمایشگر آن می‌باشد. همچنین لبه‌های پایینی گوشی به نسبت مدل‌های قبلی بسیار باریک‌تر طراحی شده است. خرید نقدی یا اقساطی موبایل Redmi Note 8 Pro از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. 

شاخصه‌های مهم خرید موبایل Redmi Note 8 Pro 

نمایشگر و صفحه نمایش از جمله شاخصه‌های مهم موبایل Redmi Note 8 Pro تلقی می‌گردد. نمایشگر این گوشی هوشمند به پنل LCD مجهز شده است. این نمایشگر 6/53 اینچی از رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل برخوردار است. بر این اساس، گوشی هوشمند Redmi Note 8 Pro از روشنایی مطلوب و کنتراست بسیار عالی بهره می‌برد. همچنین پشتیبانی از HDR و پوشش صفحه با لایه محافظ باکیفیت گوریلا گلس 5 از دیگر ویژگی‌های مهم گوشی  Redmi Note 8 Pro به حساب می‌آید. 

سخت افزار 

بدون تردید، یکی دیگر از مزیت‌های بسیار مهم موبایل Redmi Note 8 Pro به بخش سخت افزاری آن اختصاص پیدا می‌کند. شرکت شیائومی گوشی خود را به تراشهHelio G90T مجهز کرده است. در روی این تراشه پردازنده شش هسته‌ای Cortex A55 و پردازنده دو هسته‌ای Cortex A76 به چشم می‌خورد. 

همچنین این گوشی هوشمند از یک پردازنده گرافیکی با کیفیت Mail G76 MC4 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات سخت افزاری گوشی Redmi Note 8 Pro می‌توان به 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم اشاره کرد. 

دوربین 

در قاب پشتی گوشی Redmi Note 8 Pro چهار دوربین تعبیه شده است. کیفیت دوربین اصلی 64 مگاپیکسل، دوربین دوم 8 مگاپیکسل بوده و دو دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و پرتره موجود می‌باشد. به همین سبب خرید نقدی یا اقساطی موبایل Redmi Note 8 Pro در قسطی کلاب آغاز شد.

شایان ذکر است که خرید موبایل Redmi Note 8 Pro به صورت اقساطی از طریق درگاه اینترنتی قسطی کلاب صورت می‌گیرد. قیمت مقرون به صرفه و در نظر گرفتن پایین ترین میزان سود و بهره از مزیت‌های طرح خرید اقساطی می باشد. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی موبایل Redmi Note 8 Pro از قسطی کلاب 

خرید موبایل Redmi Note 8 Pro با مراجعه به سایت قسطی کلاب در اختیار خریداران و متقاضیان این گوشی خوش ساخت قرار می‌گیرد. استفاده از تسهیلات طرح خرید نقدی این مجموعه علاوه بر قیمتی رقابتی و اقتصادی، نیازها و توقعات کاربران را به خوبی برآورده می‌سازد.

همچنین کیفیت ساخت بالا، امکانات و قابلیت های کاربردی و طراحی ظاهری چشم نواز از مزیت‌های مهم موبایل Redmi Note 8 Pro تلقی می‌گردد. ناگفته نماند که فرآیند خرید نقدی یا اقساطی موبایل Redmi Note 8 Pro به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می‌پذیرد.


سایر بلاگ های مرتبط

هدفون اقساطی بیتس

هدفون اقساطی بیتس
با خرید هدفون اقساطی بیتس شما چنان در فضای موسیقی در حال پخش قرار می گیرید که انگار در سالن کنسرت و در حال گوش سپردن به اجرای زنده موسیقی مورد..

خرید قسطی تبلت a7

خرید قسطی تبلت a7
یکی از تبلت‌های مقرون به صرفه ساموسنگی بی شک مدل A7 است. برای خرید قسطی تبلت a7 به بخش تبلت در دسته بندی....