خرید موبایل A01

تاریخ انتشار:
1403/2/13 20:54:46

انتخاب تلفن همراه جز یکی از مهم‌ترین تصمیمات می‌باشد که نیازمند تحقیقات بسیاری است. برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل A01 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید موبایل A01


معرفی موبایل گلکسی A01 سامسونگ

به طور کلی، کمپانی سامسونگ گوشی‌هایی هوشمند و متنوع در رنج‌های قیمتی متفاوتی را تولید کرده است و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این میان، گوشی‌های میان‌رده این برند کره‌ای از میزان فروش بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. 

در واپسین روزهای سال 2019 کمپانی سامسونگ از گوشی هوشمند جدید خود با عنوان گلکسی A01 پرده‌برداری کرد. در ژانویه سال 2020 گوشی هوشمند جدید سامسونگ به اکثر نقاط دنیا از جمله ایران ارائه گردید. بر همین اساس، خرید نقدی موبایل A01 در دستور کار بسیاری از خریداران و کاربران کالاهای دیجیتال قرار دارد. 

در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی‌های گوشی A10 سامسونگ می‌پردازیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی موبایل A01 سامسونگ دارید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. 

طراحی 

برخورداری از طراحی مدرن و امروزی، یکی از نقاط قوت خرید موبایل A01 محسوب می‌شود. برخورداری از وزنی در حدود 149 گرم و فریم و بدنه از جنس پلاستیک، جثه‌ای متوسط برای این گوشی هوشمند به ارمغان آورده است. در بخش قاب پشتی گوشی دوربین آن به خوبی خودنمایی می‌کند. همچنین در بخش‌های کناره قاب، جایگاه سیم کارت و پاور گوشی تعبیه شده است.

برخورداری از جک 3.5 میلیمتری صدا، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و دو سیم کارت همزمان از دیگر ویژگی‌های مثبت خرید موبایل A01 تلقی می‌گردد. لازم به ذکر است که خرید نقدی یا اقساطی موبایل A01 به همت مجموعه قسطی کلاب محقق شده است. 

مشخصات فنی موبایل A01 

بدون تردید، یکی از ویژگی‌های بارز و برجسته موبایل A01 به نمایشگر و صفحه نمایش آن مربوط می‌شود. بر این اساس در ادامه به برخی از مشخصات مهم نمایشگر گلکسی A01 اشاره خواهیم کرد. 

نمایشگر 

کمپانی سامسونگ برای گوشی میان رده جدید خود از یک نمایشگر 5.7 اینچی مجهز به پنل PLS TFT بهره برده است. برخورداری از رزولوشن 1520 در 720پیکسل، استاندارد 19:9، تراکم نمایش 301 پیکسل و کیفیت HD از مشخصات مهم خرید موبایل A01 به شمار می‌رود. در مجموع نمایشگر این مدل گوشی هوشمند خوب و مناسب ارزیابی می‌شود. 

سخت افزار 

بدون اغراق، برخورداری از بخش سخت افزار به روز و قوی از دیگر ویژگی‌های گوشی A01 به حساب می‌آید. برخورداری از چیپ ست اسنپ دراگون 439 با معماری 12 نانومتری، پردازنده هشت هسته‌ای Cortex A53، حافظه داخلی 16 گیگابایت، حافظه رم 2 گیگابایت و پردازنده گرافیکی Adreno 505، بخش سخت افزاری این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد. 

همچنین سیستم عامل گلکسی A01 اندروید 10 می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل A01 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات سایت بهره‌مند شوید. 

دوربین 

از دیگر ویژگی‌های مثبت خرید موبایل A01 می‌توان به دوربین این گجت هوشمند اشاره کرد. دوربین تعبیه شده در پشت قاب گوشی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی مختص عکس‌برداری عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی برای عمق بخشیدن به تصاویر بهره می‌برد. با خرید نقدی یا اقساطی موبایل A01 از قسطی کلاب، لذت یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر امکانات 

برخورداری از یک باتری 3000 میلی آمپری از نوع لیتیوم یون، سنسور نزدیکی، سنسور شتاب سنج، پورت USB 2.0، بلوتوث ورژن 4.2 و پشتیبانی از شبکه 4G از دیگر نکات مثبت خرید نقدی موبایل A01 محسوب می‌گردد. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی موبایل A01 از قسطی کلاب

بهترین و کاربردی‌ترین روش برای خرید نقدی موبایل A01 مراجعه به درگاه اینترنتی قسطی کلاب می‌باشد. در این مجموعه خریدار ضمن آشنایی با مشخصات فنی و کاربردی گوشی، می‌تواند در جریان ریز جزئیات و اطلاعات مفید گوشی هوشمند گلکسی A01 قرار گیرد.

به منظور افزایش رفاه حال خریداران، خرید نقدی یا اقساطی موبایل A01 در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب میسر شده است. همچنین برخورداری از قیمت مقرون به صرفه، سهولت و راحتی در فرآیند خرید از مهمترین مزیت‌های خرید گوشی A01 در این مجموعه به حساب می‌آید. 

ناگفته نماند که عدم نیاز به مراجعه حضوری و اینترنتی و آنلاین بودن کلیه خدمات، از دیگر مزیت‌های مهم خرید موبایل A01 از سایت قسطی کلاب می‌باشد.  


سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشی s20

فروش قسطی گوشی s20
شرکت سامسونگ یکی از برندهای معروف تلفن همراه است که در دنیا طرفداران زیادی دارد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای فروش نقدی...

خرید اقساطی گوشی Y5P هوآوی

خرید اقساطی گوشی Y5P هوآوی
یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های هوآوی مدل Y5P می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی Y5P هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی...