خرید قسطی آرام پز میگل

تاریخ انتشار:
1403/2/9 15:34:53

داشتن آرام پز باکیفیت در هر آشپزخانه‌ای لازم و ضروری است. یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی برند میگل است که در ایران به وفور یافت می‌شود. برای خرید اقساطی آرام پز میگل به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی پلو پز میگل


آرام پز 

آرام پز وسیله‌ای است که در مدتی طولانی و دمایی پایین غذاهای شما را می‌پزد و نیازی نیست تا شما در آشپزخانه حضور داشته باشید و در روند پخت دخالت نمایید. اگر تمایل به خرید اقساطی آرام پز میگل دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آرام پز میگل علاوه بر آرام پز بودن، قابلیت زود پز بودم را نیز دارد و گزینه‌های فراوانی برای آشپزی دارد. شما با خرید آرام پز میگل می‌توانید ماست، ته چین، خورشت، آبگوشت، کیک و موارد دیگر را به راحتی بپزید. بدون اینکه نگران خراب شدن و یا سوختن غذا شوید.

وجود یک آرام پز میگل در خانه بسیار واجب و ضروری است و شما با داشتن این آرام پز یک وسیله همه کاره و عالی خواهید داشت. برند میگل با طراحی بی‌ عیب و نقص این آرام پز، برای بار توجه همگان را به خود جلب کرده است.

به طور معمول در زیر آرام‌پز یک المنت حرارتی وجود دارد که به ایجاد گرما و انتقال آن به بدنه‌ها می‌انجامد و غذا این‌گونه پخته می‌شود. آرام پز سبب می‌شود تا رطوبت مواد غذایی حفظ شود.

یکی از کاربردهای آرام تر از این است که شما به راحتی به انجام فعالیت‌های روزانه خود مشغول می‌شوید در حالی که غذایتان در منزل در آماده می‌شود و هنگامی که از سر کار بر می‌گردید، می‌توانید به راحتی غذای خوش طعم و لذیذ خود را بچشید. با خرید اقساطی آرام پز میگل از آشپزی خود لذت ببرید.

پس، این وسیله به خصوص برای خانم‌هایی که شاغل هستند، مناسب است و در نبود آن‌ها غذا را آماده می‌سازد و به نوعی در زمانشان صرفه‌جویی می‌کند. آرام پز توان مصرفی کمی دارد و از هدر رفتن انرژی برق ممانعت به عمل می‌آورد. با خرید نقدی یا اقساطی آرام پز میگل هیچ‌گاه گرسنه نمانید!

کارکردن با این دستگاه خیلی ساده است و غذا را تا لحظه آخر گرم نگه می‌دارد ولی معایبی نیز دارد. برای مثال باعث گرم‌ شدن دمای منزل می‌شود، آشپزی را طولانی می‌کند، ممکن است مواد غذایی مفید داخل در غذا و ویتامین‌ها را از بین ببرد و چون در دمای پایین کار می‌کند، همه میکروب‌ها و باکتری‌های موجود در غذا را نابود نمی‌کند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی آرام پز میگل در قسطی کلاب فراهم شده است. 

آرام پز میگل مدل SL95 

سه حالت کاربردی کم، زیاد دارد و یا حالت خاموش دارد. موتور این دستگاه ۱۵۰ وات است. یک المنت حرارتی در زیر دیگ، آن را گرم می‌کند و به این وسیله پخت غذا به آرامی صورت می‌پذیرد. چراغ قرمز روی بدنه نیز، وضعیت ترموستات را نشان می‌دهد.

جنس دیگ از نوع سرامیک است و گنجایش ۱.۸ لیتر را دارد. این گنجایش برای خانوادهای کم جمعیت مناسب است. درب آرام پز از جنس شیشه مقاوم به حرارت است. بدون برداشتن درب قابلمه می‌توانید حالت پخت غذا را به راحتی نظاره کنید. 

دیگ این دستگاه قابل جدا شدن است و می‌توانید بعد از میل کردن غذا آن را شستشو دهید. یکی از نکات این آرام پز، داشتن پایه ضد لغزش در زیر دیگ است که از سر خوردن ظرف جلوگیری می‌کند.

خرید اقساطی آرام پز میگل 

برای تهیه این محصول با کیفیت به فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ویژه پرداخت نقدی و اقساطی این پلتفرم استفاده نمایید. 

با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی، تورم بیش از پیش و بالا رفتن بهای کالاها، بسیاری از هم‌میهنان عزیزمان ترجیح می‌دهند تا وسایل مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تهیه نمایند.

برای خرید نقدی یا اقساطی آرام پز میگل نیز می‌توانید نسبت به درخواست اعتبار خرید اقساطی اقدام نمایید و سپس به یکی از روش‌های درخواست اعتبار به وسیله بای‌چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان سفارش خود را ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا چکی

خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا چکی
برند اسنوا برندی موفق و پیشرو در صنعت لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا چکی به دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...

فروش اقساطی یخچال ال جی

فروش اقساطی یخچال ال جی
امروزه تقاضا برای خرید کالا افزایش چشمگیری یافته است. در چنین شرایطی مردم برای انجام کارهای....